Гинка Щерева
Секретар на община Казанлък
Секретарят на общината организира и отговаря за:
1. Дейността на общинската администрация, условията на работа на служителите и информационно-техническото обезпечаване на дейността им;
2. Деловодното обслужване, документооборота и общинския архив;
3. Дейността на звената по гражданска регистрация и административно обслужване и останалите звена от общинската администрация, съгласно действащата структура на подчиненост към него;
4. Разгласяването и обнародването на актовете на общинския съвет и на кмета на общината;
5. Работата с молбите, жалбите, сигналите и предложенията на гражданите и юридическите лица;
6. Поддържането в актуално състояние на избирателните списъци в общината, организационно-техническата подготовка и провеждането на изборите и местните референдуми;
7. Утвърждава Вътрешните правила за реда и организацията на административното обслужване на физическите и юридическите лица;
8. Организира атестирането на служителите в общинската администрация;
9. Утвърждава длъжностните характеристики на служителите в общинската администрация;
10. Организира и контролира изпълнението на задачите и действията, свързани с прилагането на Административно процесуалния кодекс, Наредбата за административното обслужване, Закона за администрацията, Закона за държавния служител и подзаконовите нормативни актове, свързани с тяхното приложение;
11. Организира обмен на опит и внедряването на добри практики в работата на администрацията;
12. Изпълнява други дейности, определени от нормативни актове.
публ. на 05.03.2024 г.