- Начало
- Кмет
- Приемен ден
Прием на граждани
Извадка от Правилник за работата и взаимодействието
на структурните звена на общинска администрация във връзка с провеждане на
Приемния ден на кмета на община Казанлък
-
Приемният ден на кмета на общината се провежда след предварително записване, което може да се извърши по електронен път чрез сайта на Община Казанлък или на място в Център за информация и услуги на гражданите в сградата на общината, бул. "Розова долина" 6
-
При записването гражданите съобщават въпроса, който желаят да поставят пред кмета, както и телефон за обратна връзка.
-
При преценка от кмета на общината, че поставеният въпрос е от компетентността на зам.-кмет, гражданинът се насочва за среща със съответния заместник-кмет.
-
Всички свободни работни места в общинска администрация се обявяват на сайта на общината www.kazanlak.bg, поради което записване във връзка с назначаване на работа не се препоръчва.
-
Не се допуска повторно записване на граждани по въпроси, на които вече са получили отговори.
Утвърдил,
ГАЛИНА СТОЯНОВА
Кмет на община Казанлък
публ. на 01.01.2004 г.