1. Организира административното обслужване на населението чрез Центъра за административно обслужване и кметствата в общината съгласно Закона за администрацията и Наредбата за общите правила за организацията на административното обслужване;
2. Организира деловодството, документооборота в общината и общинския архив;
3. Организира работата с жалбите и предложенията на гражданите, следи за изпълнението на сроковете за отговор на кореспонденцията в администрацията, чрез ПП „Архимед”;
4. Отговаря за воденето на регистъра на вероизповеданията, ползването и организацията на клубовете в общината;
5. Участва пряко в организацията и провеждането на избори и референдуми;
6. Осигурява техническото обезпечаване на администрацията;
7. Инициира и внедрява добри практики в процеса на административното обслужване;
8. Организира изпълнението на проекта „електронна община”;
9. Подготвя и предлага проекти и програми за подобряване процеса на предоставяне на административни услуги на гражданите в общината;
10. Звено „Организационно обслужване на Общински съвет“, подпомага работата на Общинския съвет и на неговите комисии и осъществява организационно-техническо и административно обслужване на тяхната дейност:
- отговаря за своевременното разпечатване решенията на ОбС, предоставянето им на Кмета на Общината и изпращането им в Районна прокуратура и Областна администрация;
- поддържа в актуално състояние архива на ОбС.
публ. на 04.03.2020 г.