Обява за подбор на персонал по проект № BG05M9OP001-2.040-0115 по проект „Патронажна грижа в община Казанлък”
Обява
Във връзка с изпълнение на Договор № BG05M9OP001-2.040-0115 по проект „Патронажна грижа в община Казанлък”, Процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05М90Р001-2.040 „Патронажна грижа за възрастни хора и лица с увреждания – Компонент 2”, приоритетна ос 2: „Намаляване на бедността и насърчаване на социалното включване” по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 г., Община Казанлък в качеството си на бенефициент обявява подбор на персонал, както следва:
· Специалист „Здравни грижи“ – 11 бр. - нает на трудово правоотношение в рамките на 4 часов работен ден за срок до 01.02.2021 г.;
· Специалист „Социални дейности“ – 11 бр. - нает на трудово правоотношение в рамките на 4 часов работен ден за срок до 01.02.2021 г.;
· Шофьор – 2 бр. – нает на трудово правоотношение на пълен работен ден за срок до 01.02.2021 г.
Изисквания към кандидатите за обявените длъжности :
- да са пълнолетни граждани;
- да не са поставени под пълно или ограничено запрещение;
- да не са осъждани;
- да имат мотивация и нагласа за работа с хора с увреждания и хора над 65 години с ограничения или невъзможност за самообслужване.
Изисквания за заемане на длъжността специалист „Здравни грижи“ – Медицинска сестра:
- Завършено медицинско образование;
- Образователно-квалификационна степен – „специалист”/„бакалавър”
- Специалност – мед. сестра, акушерка, фелдшер;
- Работа с компютър – Microsoft /Word, Ехcel/;
- Професионален опит – минимум 1 година в сферата на здравеопазването;
- Членство към професионална организация на професионалистите по здравни грижи се счита за предимство;
- Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми.
Основни задължения и отговорности за длъжността:
- Извършва здравни услуги и манипулации, съгласно утвърдената от Министерство на здравеопазването „Методика за предоставяне на патронажни грижи по домовете за възрастни хора и хора с увреждания”;
- Събира и предоставя здравна информация за потребителите на екипа за управление на услугата;
- Измерва витални показатели (кръвно налягане, пулс, температура и др.);
- Разработва здравни планове за медицински грижи на потребителите;
- Съдейства за текущо лечение и грижа, съобразени с извършените изследвания и предписани манипулации;
- Поддържа тясна връзка с близките на потребителите, като редовно ги информира за здравословното им състояние;
- Следи за жизнения статус на потребителите и дава съвети за подобряване на здравословното им състояние;
- Води необходимата документация и отчетност;
Изисквания за заемане на длъжността специалист „Социални дейности“ – Домашен санитар:
- Завършено образование – не се изисква, наличието на придобита степен е предимство;
- Професионален опит – не се изисква, но се счита за предимство;
- Придобита квалификация за „Домашен помощник“, „Социален асистент“ и „Личен асистент“ се счита за предимство;
- Работа с компютър – Microsoft /Word, Ехcel/.
- Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми.
Основни задължения и отговорности за длъжността:
- Подпомага специалиста по „Здравни грижи“ при извършване на дейности, свързани с удовлетворяване на основните жизнени потребности;
- Поддържа личната хигиена на потребителя, както и поддържа хигиената в помещението, което потребителят обитава;
- Закупува хранителни продукти и вещи от първа необходимост (със средства на потребителя);
- Съдейства при приготвяне на храна, съобразно здравословното състояние на лицето;
- Съдейства при настаняване в лечебно заведение за болнична помощ за активно лечение, рехабилитация и при грижи в болница (при необходимост);
- Съдейства за закупуване на лекарства и заплаща битови сметки (със средства на потребителя);
- Съдейства за осъществяване на дребни ремонти и грижа за дома;
- Административна помощ - съдейства за изготвяне на необходимите документи за явяване на ТЕЛК, при настаняване и/или изписване от болница: попълва и подава на необходимите формуляри, като данъчни декларации, попълване и подаване па заявления за отпускане на помощи и ползване на социални услуги до дирекции „Социално подпомагане“ или до други институции; съдействие за получаване на помощни средства по ЗХУ;
- Оказва помощ при придвижване на потребителя в дома и извън него;
- Оказва помощ при прием на медикаменти и при извършване на домашна рехабилитация;
- Оказва съдействие за организиране на свободното време на потребителя и насърчаване на комуникацията и поддържането на социални контакти;
- Води необходимата документация и отчетност.
Изисквания за заемане на длъжността Шофьор:
- Завършено средно образование;
- Свидетелство за управление на моторно превозно средство категория В;
- Работа с компютър – Microsoft /Word, Ехcel/;
- Професионален опит е предимство.
Основни задължения и отговорности за длъжността:
- Осигурява транспорт на специалистите по „Здравни грижи“ и „Социални дейности“, до потребителите с цел предоставяне на равни възможности за всички потребители от всички населени места с различна отдалеченост от общинския център;
- Спазва правилата на Закона за движение по пътищата при управлението на моторното превозно средство (МПС);
- Осъществява помощ при пренасяне на медицински консумативи, помощни средства и санитарни материали необходими на персонала на услугите в проекта;
- Транспортира екипа за управление на услугата при осъществяване на вътрешен мониторинг на услугата „Патронажна грижа“;
- Поддържа и отговаря за стопанисване, поддържане и управление на зачисленото му МПС;
- Изпълнява и други задачи, съобразно възможностите и компетенциите си, възникнали в процеса на изпълнение на дейностите и възложени от екипа за управление на услугата.
Необходими документи:
- Заявление (по образец);
- Декларация за обработка на лични данни (по образец);
- Автобиография;
- Мотивационно писмо;
- Документ за завършено образование - копие;
- Свидетелство за управление на МПС – копие ( ако е приложимо);
- Копие на документи, удостоверяващи трудовия стаж на кандидата (ако е приложимо);
- Служебна бележка от месторабота (ако кандидатът работи);
- Други документи, предоставени от кандидатите, доказващи тяхната квалификация и умения (ако е приложимо).
Образци на документите могат да бъдат изтеглени от сайта на Община Казанлък – www.kazanlak.bg , рубрика Програми и проекти“/ под-рубрика „Проект „Патронажна грижа в община Казанлък“ както и да се получат на място:
- в сградата на Община Казанлък, бул. „Розова долина“ № 6, Център за информация и услуги на гражданите, Гише № 2 – Деловодство;
- в сградата на Домашен социален патронаж, ул. „Отец Паисий Хилендарски“ № 3, гр. Казанлък.
Срок за подаване на документи - всеки работен ден до 08.01.2020 г. включително в рамките на работното време на Център за информация и услуги на гражданите в Община Казанлък.
Резултатите във връзка с подбора, ще бъдат обявени на информационното табло в сградата на Домашен социален патронаж, ул. „Паисий Хилендарски” № 3, на информационното табло в Центъра за информация и услуги на гражданите и на сайта на Община Казанлък – www.kazanlak.bg , рубрика Програми и проекти“/ под-рубрика „Проект „Патронажна грижа в община Казанлък“.
Лица за контакт:
Десислава Минкова, Диспечер на услугата „Патронажна грижа“ – 0431/98 255
ОБЩИНА КАЗАНЛЪК