Достъпност
  • Общински съвет
  • Контакти
  • Подай сигнал
  • КАЗАНЛЪК ДНЕС:0℃
Герб на община Казанлък

Община Казанлък

официален уеб сайт
  • Администрация
    • Кмет
      • Галина Стоянова Кмет на Община КазанлъкГерб на община Казанлък
      • Биография
      • Правомощия
      • Управленски програми
      • Отчети
      • Приемен ден
    • Администрация
      • Структура
      • Заместник – кмет
      • Секретар
      • Записване за приемен ден
      • Кметове на кметства
      • ЗПК
      • Сигнали по ЗЗЛПСПОИН
      • Административни актове
      • Телефонен указател
    • История
      • Историческа справка
      • Галерия
      • Почетни граждани
      • Карта на Община Казанлък
    • Международни връзки
      • Побратими градове
      • Приятелски градове
      • Международно сътрудничество
      • Членство на Казанлък в международни организации
  • Информация
    • Административно обслужване
    • Култура
    • Туризъм
    • Образование
    • Спорт
    • Социални дейности
    • ГРАО
    • Местни приходи
    • Общинска собственост
    • Бюджет
    • Стратегическо планиране
    • Проекти
    • Устройство на територията
    • Екология
    • Транспорт
    • Общински предприятия
    • Индустриална зона
    • Портал за младежта
    • Етажна собственост
  • За гражданите
    • Административно обслужване
    • Обществено обсъждане
    • Туристически портал
    • Паркиране
    • Електронни услуги
    • Телефонен указател
    • Културен календар – събития
    • Достъп до обществена информация
    • Прием в Детски градини и Детски ясли
    • Прием в първи клас
  • За бизнеса
    • Административно обслужване
    • Профил на купувача
    • Търгове
    • Обществено обсъждане
    • Индустриална зона
  • Актуално
    • Новини
    • Събития
    • Обяви и съобщения
    • Профил на купувача
    • Търгове
    • Кариера
    • Обществено обсъждане
    • Спортен календар
Казанлък днеснеделя, 13 юли 2025 г.
  • Начало
  • Програми и проекти
  • Изпълнени проекти
  • Проект „Патронажна грижа + в община Казанлък“
  • Обява за подбор на персонал за заемане на длъжности Специалист “Здравни грижи“, Специалист “Социални дейности“ и “Куриер“ по проект № BG05M9OP001-6.002-0025 „Патронажна грижа + в община Казанлък”
14 април 2021 г.
80

Обява за подбор на персонал за заемане на длъжности Специалист “Здравни грижи“, Специалист “Социални дейности“ и “Куриер“ по проект № BG05M9OP001-6.002-0025 „Патронажна грижа + в община Казанлък”

Обява

Във връзка с изпълнение на Договор № BG05M9OP001-6.002-0025 по проект „Патронажна грижа + в община Казанлък“, Процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05M9OP001-6.002 „Патронажна грижа +”, по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 г.,

 

Община Казанлък обявява подбор на персонал, както следва:

 

·         Специалист „Здравни грижи“ – 9 бр. на трудово правоотношение за работен ден с продължителност 4 часа;

·         Специалист „Социални дейности“ – 14 бр. на трудово правоотношение за работен ден с продължителност 4 часа;

·         Куриер – 3 бр. от които:

          -  2 бр. на трудово правоотношение за работен ден с продължителност 8 часа;

          -  1 бр. на трудово правоотношение за работен ден с продължителност 2 часа.

Изисквания към кандидатите за обявените длъжности :

-   да са пълнолетни граждани;

-   да не са поставени под пълно или ограничено запрещение;

   - да не са осъждани;

   - да имат мотивация и нагласа за работа с хора с увреждания и хора над 54 години с   ограничения или     невъзможност за самообслужване.

 

Изисквания за заемане на длъжността специалист „Здравни грижи“ – Медицинска сестра:

-          Завършено медицинско образование;

-          Образователно-квалификационна степен – „специалист”/„бакалавър”

-          Специалност – мед. сестра, акушерка, фелдшер;

-          Работа с компютър – Microsoft /Word, Ехcel/;

-          Професионален опит – минимум 1 година в сферата на здравеопазването;

-          Членство към професионална организация на професионалистите по здравни грижи се счита за предимство;

-          Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми.

 

Основни задължения и отговорности за длъжността:

-          Извършва здравни услуги и манипулации, съгласно утвърдената от Министерство на здравеопазването „Методика за предоставяне на патронажни грижи по домовете за възрастни хора и хора с увреждания”;

-          Събира и предоставя здравна информация за потребителите на екипа за управление на услугата;

-          Измерва витални показатели (кръвно налягане, пулс, температура и др.);

-          Разработва здравни планове за медицински грижи на потребителите;

-          Съдейства за текущо лечение и грижа, съобразени с извършените изследвания и предписани манипулации;

-          Поддържа тясна връзка с близките на потребителите, като редовно ги информира за здравословното им състояние;

-          Следи за жизнения статус на потребителите и дава съвети за подобряване на здравословното им състояние;

-          Води необходимата документация и отчетност;

 

Изисквания за заемане на длъжността специалист „Социални дейности“ – Домашен санитар:

- Завършено образование – не се изисква, наличието на придобита степен е предимство;

              - Професионален опит – не се изисква, но се счита за предимство;

- Придобита квалификация за „Домашен санитар“, Домашен помощник“, „Социален асистент“ и „Личен асистент“ се счита за предимство;

- Работа с компютър – Microsoft /Word, Ехcel/.

- Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми.

 

Основни задължения и отговорности за длъжността:

-  Подпомага специалиста по „Здравни грижи“ при извършване на дейности, свързани с удовлетворяване на основните жизнени потребности;

- Поддържа личната хигиена на потребителя, както и поддържа хигиената в помещението, което потребителят обитава;

- Закупува хранителни продукти и вещи от първа необходимост (със средства на потребителя);

-  Съдейства при приготвяне на храна, съобразно здравословното състояние на лицето;

- Съдейства при настаняване в лечебно заведение за болнична помощ за активно лечение, рехабилитация и при грижи в болница (при необходимост);

- Съдейства за закупуване на лекарства и заплаща битови сметки (със средства на потребителя);

-  Съдейства за осъществяване на дребни ремонти и грижа за дома;

- Административна помощ - съдейства за изготвяне на необходимите документи за явяване на ТЕЛК, при настаняване и/или изписване от болница: попълва и подава на необходимите формуляри, като данъчни декларации, попълване и подаване па заявления за отпускане на помощи и ползване на социални услуги до дирекции „Социално подпомагане“ или до други институции; съдействие за получаване на помощни средства по ЗХУ;

-  Оказва помощ при придвижване на потребителя в дома и извън него;

- Оказва помощ при прием на медикаменти и при извършване на домашна рехабилитация;

- Оказва съдействие за организиране на свободното време на потребителя и насърчаване на комуникацията и поддържането на социални контакти;

-   Води необходимата документация и отчетност.

 

Изисквания за заемане на  длъжността  Куриер:

                     -     Завършено образование – минимум средно;

-          Професионален опит - не се изисква, но наличието му се счита за предимство;

-          Работа с компютър – Microsoft /Word, Ехcel/;

-          Умение за комуникативност и работа в екип.

Основни задължения и отговорности за длъжността:

Изпълнява заявки от и до дома на потребителите, свързани с :

-          доставка на храна, хранителни продукти и продукти от първа необходимост, вкл. лекарства (закупени със средства на потребителя), както и изпълнение на рецепти по рецептурни книжки ;

-          заплащане на битови сметки;

-          заявяване и получаване на неотложни административни и битови услуги (със средства на потребителите).

Необходими документи:

-          Заявление (по образец);

-          Декларация за обработка на лични данни (по образец);

-          Автобиография;

-          Документ за самоличност – копие;

-          Документ за завършено образование – копие;

-          Копие на документи, удостоверяващи трудовия стаж на кандидата (ако е приложимо);

-          Други документи, предоставени от кандидатите, доказващи тяхната квалификация и умения (ако е приложимо).

 

Образци на документите могат да бъдат изтеглени от сайта на Община Казанлък в рубриката на проект „Патронажна грижа + в община Казанлък“ на следния адрес: https://www.kazanlak.bg/proekt-patronazhna-grizha-v-obshtina-kazanlak-1 , както и да се получат на място в сградата на:

- Община Казанлък, бул. „Розова долина“ № 6, Център за административно обслужване, Гише № 5;

- Домашен социален патронаж, ул. „Отец Паисий Хилендарски“ № 3, гр. Казанлък.

 

Лицата, желаещи да кандидатстват за обявените позиции следва да подадат документите си на място в сградата на Община Казанлък, бул. „Розова долина“ № 6, Център за административно обслужване, Гише № 5, всеки работен ден от 8:30 до 12:30 ч. и от 13:30 до 17.30 ч.

Срок за подаване на документи – до 21.04.2021 г. 17:30 ч. включително.

 

Резултатите във връзка с подбора, ще бъдат обявени на информационното табло в сградата на Община Казанлък, бул. „Розова долина“ № 6, Център за административно обслужване и на сайта на Община Казанлък – на следния адрес: https://www.kazanlak.bg/proekt-patronazhna-grizha-v-obshtina-kazanlak-1, рубрика Програми и проекти“/ под-рубрика „Проект „Патронажна грижа + в община Казанлък“.

                                                          

Лица за контакт:

Женя Петрова, Диспечер на услугата „Патронажна грижа“ – 0431/63470

  

               П

ЛИЛИЯ ЦОНКОВА

Заместник-кмет на Община Казанлък,

оправомощена със Заповед № 360/ 12.03.2021 г.

на Кмета на община Казанлък

 

Заявление за кандидатстване

Декларация за лични данни

Програми и проекти

  • Изпълнени проекти
    • ПРОЕКТ : „Обновяване на образователната инфраструктура в Община Казанлък“ по Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014-2020 г.
    • ПРОЕКТ : „Интегриран градски транспорт на град Казанлък - етап 1“ по Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014-2020 г.
    • Актуализация на Инвестиционната програма на Община Казанлък по Оперативна програма - 2019г.
    • Проект: Интегриран воден проект на община Казанлък. Етап2: Реконструкция и модернизация на ГПСОВ-Казанлък.
    • Проект „Патронажна грижа в община Казанлък“
    • „Изграждане на социални жилища“ по ОПРР
    • Интегриран градски транспорт на град Казанлък – Етап 2
    • Осигуряване на достъпна сграда за Дневен център за деца с увреждания, град Казанлък
    • Актуализация на Инвестиционната програма на Община Казанлък по Оперативна програма - 2018г.
    • Проект "Светът на Траките" по Оперативна програма "Региони в растеж" 2014 - 2020
    • Социално-икономическа интеграция и подобрен достъп до образование в община Казанлък
    • Проект „Патронажна грижа + в община Казанлък“
    • Дневен център за деца с тежки множествени увреждания в град Казанлък
    • Нова дългосрочна грижа за възрастните и хората с увреждания – Етап 2 – предоставяне на новите услуги
    • Проект BG05SFPR002-2.001-0116 ,,Грижа в дома в община Казанлък“
    • Проект "Обновяване на градската среда в град Казанлък" по ОП "Региони в растеж 2014 - 2020 г."
    • Бюджетна линия № BG16RFOP001-8.006-0016 „Подкрепа за Община Казанлък по ОПРР за ефективно и ефикасно изпълнение на ПРР“
    • Проект BG05SFPR002-2.002-0131 „Укрепване на общинския капацитет в Община Казанлък”
  • BG16FFPR003-4.001 „Подкрепа за устойчиво енергийно обновяване на многофамилни жилищни сгради, включително справяне с енергийната бедност“
  • Проекти, в процес на изпълнение
  • Проекти на етап кандидатстване за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ
  • Програма за облагородяване на междублоковите пространства
  • Одобрени проекти
Герб на община Казанлък
Община Казанлък
официален уеб сайт

гр. Казанлък, 6100, бул. "Розова Долина" 6

0431/98201 - Технически сътрудник на кмета

0431/98201 - факс

mayor@kazanlak.bg

Община Казанлък в социалните медии
  • Център за административно обслужване на гражданитеРаботно време: делнични дни от 8:30ч. до 17:00ч.
  • КметстваРаботно време: делнични дни от 8:00ч. до 17:00ч.
  • Общинска администрацияРаботно време: делнични дни от 8:30ч. до 17:30ч. с почивка от 12:30ч. до 13:30ч.
Горещ телефон за сигнали
0 700 400 56

Контакти

  • ГРАО:0431/98346;
  • Местни приходи:0431/98373, 0431/98497;
  • Общо деловодство:0431/98248, delovodstvo@kazanlak.bg;
  • Деловодство "Технически услуги":0431/98256;
  • Общинско предприятие „КД и ПИС“:0431/63880;
  • Домашен социален патронаж:0431/63470;
  • Общински приют за бездомни кучета:0887311884;
  • Балканинвест - гаражи:0877431220;
  • Транспорт:0885347723;
Защита на личните данни
Дарителска сметкаТелефонен указател
Телефонен указател
Карта на сайта
Община Казанлък © 2025. Всички права запазени.