Обявление за подбор на персонал по предоставяне на услугата “грижа в дома“ по проект № BG05SFPR002-2.001-0116 „Грижа в дома в община Казанлък“
ОБЯВА
Във връзка с изпълнението на Договор № BG05SFPR002-2.001-0116-C01 по проект „Грижа в дома в община Казанлък“, Процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05SFPR002-2.001 „ГРИЖА В ДОМА“ по Програма „Развитие на човешките ресурси” 2021-2027 г.
Община Казанлък обявява подбор на персонал, както следва:
- Специалист „Здравни грижи“ – мед. сестра - 16 бр. на трудово правоотношение на 4 ч.;
- Специалист „Социални дейности“ - домашен санитар – 5 бр. на трудово правоотношение на 8 ч.;
- Специалист „Социални дейности“ - домашен санитар – 17 бр. на трудово правоотношение на 4 ч.;
- Куриер – 3 бр. на трудово правоотношение на 8 ч.;
- Домашен майстор – 2 бр. на трудово правоотношение на 4 ч.;
- Психолог – 1 бр. на трудово правоотношение на 4 ч.;
- Рехабилитатор – 1 бр. на трудово правоотношение на 4 ч.
Изисквания към кандидатите за обявените длъжности :
- да са пълнолетни граждани;
- да не са поставени под пълно или ограничено запрещение;
- да не са осъждани;
- да имат мотивация и нагласа за работа с хора с увреждания и възрастни хора в невъзможност за самообслужване.
Изисквания за заемане на длъжността специалист „Здравни грижи“ – Медицинска сестра:
- Завършено медицинско образование;
- Образователно-квалификационна степен – „специалист”/„бакалавър”
- Специалност – мед. сестра, акушер/ка, фелдшер;
- Работа с компютър – Microsoft /Word, Ехcel/;
- Професионален опит – минимум 1 година в сферата на здравеопазването;
- Членство към професионална организация на професионалистите по здравни грижи се счита за предимство;
- Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми.
Основни задължения и отговорности за длъжността:
- Извършва здравни услуги и манипулации, съгласно утвърдената „Методика за предоставяне на грижи в дома за възрастни хора и хора с увреждания”;
- Събира и предоставя здравна информация за потребителите на екипа за управление на услугата;
- Измерва витални показатели (кръвно налягане, пулс, температура и др.);
- Разработва здравни планове за медицински грижи на потребителите;
- Съдейства за текущо лечение и грижа, съобразени с извършените изследвания и предписани манипулации;
- Поддържа тясна връзка с близките на потребителите, като редовно ги информира за здравословното им състояние;
- Следи за жизнения статус на потребителите и дава съвети за подобряване на здравословното им състояние;
- Води необходимата документация и отчетност.
Изисквания за заемане на длъжността специалист „Социални дейности“ – Домашен санитар:
- Завършено образование – не се изисква, наличието на придобита степен е предимство;
- Професионален опит – не се изисква, но се счита за предимство;
- Придобита квалификация за „Домашен санитар“, Домашен помощник“, „Социален асистент“ и „Личен асистент“ се счита за предимство;
- Работа с компютър – Microsoft /Word, Ехcel/.
- Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми.
Основни задължения и отговорности за длъжността:
- Подпомага специалиста по „Здравни грижи“ при извършване на дейности, свързани с удовлетворяване на основните жизнени потребности;
- Поддържа личната хигиена на потребителя, както и поддържа хигиената в помещението, което потребителят обитава;
- Съдейства при приготвяне на храна, съобразно здравословното състояние на лицето;
- Съдейства при настаняване в лечебно заведение за болнична помощ за активно лечение, рехабилитация и при грижи в болница (при необходимост);
- Съдейства за закупуване на лекарства и заплаща битови сметки (със средства на потребителя);
- Съдейства за осъществяване на дребни ремонти и грижа за дома;
- Административна помощ - съдейства за изготвяне на необходимите документи за явяване на ТЕЛК, при настаняване и/или изписване от болница;
- Оказва помощ при придвижване на потребителя в дома и извън него;
- Оказва помощ при прием на медикаменти и при извършване на домашна рехабилитация;
- Оказва съдействие за организиране на свободното време на потребителя и насърчаване на комуникацията и поддържането на социални контакти;
- Води необходимата документация и отчетност.
Изисквания за заемане на длъжността Куриер:
- Завършено образование – минимум средно;
- Професионален опит - не се изисква, но наличието му се счита за предимство;
- Работа с компютър – Microsoft /Word, Ехcel/;
- Умение за комуникативност и работа в екип.
Основни задължения и отговорности за длъжността:
Изпълнява заявки от и до дома на потребителите, свързани с :
- доставка на храна, хранителни продукти и продукти от първа необходимост, вкл. лекарства (закупени със средства на потребителя), както и изпълнение на рецепти по рецептурни книжки ;
- заплащане на битови сметки;
- заявяване и получаване на неотложни административни и битови услуги (със средства на потребителите).
Изисквания за заемане на длъжността „Психолог“:
- Завършено образование – висше;
- Образователно-квалификационна степен – „Бакалавър”/ „Магистър”, специалност „Психология“;
- Професионален опит - не се изисква, но наличието му се счита за предимство;
- Работа с компютър – Microsoft /Word, Ехcel/;
- Умение за комуникативност и работа в екип;
Основни задължения и отговорности за длъжността:
- работи с потребителите по проекта и семействата им;
- провежда консултации с тях и техните близки и оказва психологическа подкрепа;
- съдейства при възникнали трудности в общуването и в поведението с фокус към възстановяване на социалната интеграция на лицата в обществения живот;
- предоставя индивидуална психологическа подкрепа на потребителите по предварително изготвен график и /или по заявка при необходимост.
Изисквания за заемане на длъжността „Рехабилитатор“:
- Завършено образование – висше;
- Образователно-квалификационна степен – „Професионален бакалавър”, специалност „Рехабилитация/Кинезитерапия“;
- Професионален опит - не се изисква, но наличието му се счита за предимство;
- Работа с компютър – Microsoft /Word, Ехcel/;
- Умение за комуникативност и работа в екип.
Основни задължения и отговорности за длъжността:
- Използване на рехабилитационни методи за подобряване и възстановяване на увредените функции и засегнати части на потребителите на услугата с оглед постигане на самостоятелност и независимост в ежедневния живот;
- Извършва процедури, масажи и различни видове манипулации в дома на потребителите.
Изисквания за заемане на длъжността „Домашен майстор“:
- Завършено образование – не се изисква, но наличие на придобита степен, се счита за предимство;
- Професионален опит - не се изисква, но наличието му се счита за предимство;
- Работа с компютър – Microsoft /Word, Ехcel/;
- Умение за комуникативност и работа в екип.
Основни задължения и отговорности за длъжността:
- осигуряване на помощ с възникнали дребни леки ремонтни дейности;
- осигуряване на помощ при подмяна на брави, крушки и други подобни;
- помощ при подсигуряване на отоплителния сезон;
- поддръжка на дома.
Необходими документи:
- Заявление (по образец);
- Декларация за обработка на лични данни (по образец);
- Автобиография;
- Документ за завършено образование – копие;
- Копие на документи, удостоверяващи трудовия стаж на кандидата (ако е приложимо);
- Други документи, предоставени от кандидатите, доказващи тяхната квалификация и умения (ако е приложимо).
Образци на документите могат да бъдат изтеглени от сайта на Община Казанлък в рубриката на проект „Грижа в дома в община Казанлък“ на следния адрес: https://www.kazanlak.bg/proekt-bg05sfpr002-2-001-0116-grizha-v-doma-v-obshtina-kazanlak, както и да се получат на място в сградата на:
- Община Казанлък, бул. „Розова долина“ № 6, Център за административно обслужване, Гише № 4;
- Домашен социален патронаж, ул. „Отец Паисий Хилендарски“ № 3, гр. Казанлък.
Лицата, желаещи да кандидатстват за обявените позиции, следва да подадат документите си на място в сградата на Община Казанлък, бул. „Розова долина“ № 6, Център за административно обслужване, Гише № 4, всеки работен ден от 8:30 до 12:30 ч. и от 13:30 до 17.30 ч.
Срок за подаване на документи – от 09.03.2023 до 17.03. 2023 г. включително.
Резултатите от подбора ще бъдат обявени на информационното табло в сградата на Община Казанлък, бул. „Розова долина“ № 6, Център за административно обслужване и на сайта на Община Казанлък – на следния адрес: https://www.kazanlak.bg/proekt-bg05sfpr002-2-001-0116-grizha-v-doma-v-obshtina-kazanlak.
Лице за контакт:
Десислава Тинева, Адм. координатор на проекта – 0431/98283
ЛИЛИЯ ЦОНКОВА
Заместник-кмет на община Казанлък,
(Оправомощена със Заповед № 211/ 03.02.2023 г.
на Кмета на община Казанлък)