Обявление за подбор на персонал по проект № BG05M9OP001-2.019-0030 „Дневен център за деца с тежки множествени увреждания в град Казанлък“
ОБЯВЛЕНИЕ
Във връзка с изпълнение на проект „Дневен център за деца с тежки множествени увреждания в град Казанлък“, съгласно Административен договор № BG05M9OP001-2.019-0030 за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020 г., процедура чрез директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG 05M9OP001-2.019 „Продължаваща подкрепа за деинституционализация на децата и младежите“ – ЕТАП 2 – предоставяне на социални и интегрирани здравно-социални услуги за деца и семейства“ – КОМПОНЕНТ 1
Община Казанлък обявява подбор на персонал по проект „Дневен център за деца с тежки множествени увреждания в град Казанлък“, за предоставяне на социалната услуга Дневен център за подкрепа на деца и младежи с тежки множествени увреждания и техните семейства на територията на община Казанлък, за следните длъжности:
· Логопед - 1 бр. (пълно работен време – 8 часа);
· Счетоводител – 1 бр. (непълно работно време – 3 часа);
1. Изисквания за заемане на длъжността „ЛОГОПЕД“:
· Образование - висше; специалност „Логопедия“;
· Професионален опит – не се изисква, но допълнителна квалификация и/или опит в областта на работа с деца и младежи с увреждания е предимство;
· Адаптивност и умения за работа с деца и младежи с увреждания;
· Способност за планиране и организиране на дейността;
· Умения за самостоятелна работа и работа в екип.
Основни задължения и отговорности за длъжността:
· Участва в изготвянето на оценка на възможностите и потребностите и на индивидуалния план за грижа на всеки потребител;
· Извършва диагностика и оценяване на комуникативното развитие на всеки потребител и дава предложения за подходящи начини за осъществяване на индивидуална подкрепа.
· Разработва и прилага подходящи корекционни методи и техники за повишаване и развитие на комуникативните възможности, съобразени с индивидуалните психо-физически особености на всеки потребител,
· Оказва методическа подкрепа на екипа и семействата по отношение на успешна вербална и невербална комуникация.
· Информира семейството и специалистите относно особеностите на комуникативното развитие на всеки потребител и подпомага семейството за осигуряване на достъп до информация и ресурси за подпомагане говорното развитие на детето им;
· Осъществява партньорство със семействата на потребителите и ги подпомага при идентифициране на силните комуникативни страни у детето и страните, които се нуждаят от подкрепа;
· Провежда индивидуални и групови консултации с потребителите и техните семейства
· Разработва обучителни и информационни материали;
· Води съответната документация по предоставяне на логопедична подкрепа, съгласно нормативните изисквания и Правилника за вътрешния ред;
2. Изисквания за заемане на длъжността „СЧЕТОВОДИТЕЛ“:
· Образование – висше икономическо образование;
· Професионален опит – минимум 2 години по специалността;
· Опит в бюджетно счетоводство се счита за предимство;
· Опит в работа по проекти по оперативни програми се счита за предимство;
· Компютърна грамотност – Microsoft Word, Microsoft Ехcel, Internet; работа с програмни продукти, свързани със счетоводна дейност;.
· Добро познаване на нормативните актове, свързани със счетоводната отчетност; вътрешния финансов контрол; данъчното и осигурителното право; реда и условията за извършване на осчетоводявания и инвентаризации; организацията на първичната отчетност и вида на първичните счетоводни документи;
· Отлични комуникативни и организационни умения;
· Оперативност и комбинативност;
· Умения за работа в екип.
Основни задължения и отговорности за длъжността:
· Планиране, организиране, управление и контрол на бюджета за дейността;
· Води и съхранява цялата счетоводна документация във връзка с услугата;
· Изготвя справки, отчети и доклади във връзка със счетоводната документация;
Подборът на персонал ще се осъществи на два етапа, както следва:
- Първи етап – допускане по документи;
- Втори етап – интервю/събеседване;
Необходими документи:
- Заявление (по образец);
- Декларация за обработка на лични данни (по образец);
- Автобиография;
- Документ за самоличност – за сверка;
- Документ за завършено образование – заверено копие;
- Копие на документи, удостоверяващи трудовия стаж на кандидата (ако е приложимо);
- Други документи, предоставени от кандидатите, доказващи тяхната квалификация и умения (ако е приложимо).
След приключване подбора с одобрените кандидати ще бъдат сключени срочни трудови договори по реда на КТ.
Образци на документите могат да бъдат изтеглени от сайта на Община Казанлък в рубриката на проект „Дневен център за деца с тежки множествени увреждания в град Казанлък“ на следния адрес: https://www.kazanlak.bg/dneven-tsentar-za-detsa-s-tezhki-mnozhestveni-uvrezhdaniya-v-grad-kazanlak-1 , както и да се получат на място в сградата на Община Казанлък, бул. „Розова долина“ № 6, Център за административно обслужване, Гише № 5;
Лицата, желаещи да кандидатстват за обявените позиции следва да подадат документите си на място в сградата на Община Казанлък, бул. „Розова долина“ № 6, Център за информация и услуги на гражданите, Гише № 5, всеки работен ден от 8:30 до 12:30 ч. и от 13:30 до 17.30 ч.
Срок за подаване на документи – до 02.11.2021 г. 17:30 ч. включително.
Резултатите във връзка с подбора ще бъдат обявени на информационното табло в сградата на Община Казанлък, бул. „Розова долина“ № 6, Център за информация и услуги на гражданите и на сайта на Община Казанлък – на следния адрес: https://www.kazanlak.bg/dneven-tsentar-za-detsa-s-tezhki-mnozhestveni-uvrezhdaniya-v-grad-kazanlak-1 , рубрика Програми и проекти“/ под-рубрика проект „Дневен център за деца с тежки множествени увреждания в град Казанлък“.
Лица за контакт:
Мария Паунова-Тончева, административен координатор по проекта;
Тел. номер: 0431/98-283;
П
ЛИЛИЯ ЦОНКОВА
Заместник-кмет на Община Казанлък,
(Оправомощена със Заповед № 880/28.05.2021 г.
на Кмета на община Казанлък)