Обявление за подбор на персонал по проект № BG05SFPR002-2.001-0116 „Грижа в дома в община Казанлък“
ОБЯВА
Във връзка с изпълнението на Договор № BG05SFPR002-2.001-0116-C01 по проект „Грижа в дома в община Казанлък“, Процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05SFPR002-2.001 „ГРИЖА В ДОМА“ по Програма „Развитие на човешките ресурси” 2021-2027 г.
Община Казанлък обявява подбор на персонал, както следва:
- Счетоводител – 1 бр. - на трудово правоотношение на 4 ч.;
- Диспечер – 2 бр.
- 1 бр. на трудово правоотношение на 8 ч.;
- 1 бр. на трудово правоотношение на 4 ч.;
- Шофьор – 2 бр. - на трудово правоотношение на 8 ч.
Изисквания към кандидатите:
- да са пълнолетни граждани;
- да не са поставени под пълно или ограничено запрещение;
- да не са осъждани.
Изисквания за заемане на длъжност „Диспечер“:
- Завършено образование – минимум средно/средно специално образование;
- Общ трудов опит – минимум 3 /три/ години;
- Професионален опит – счита се за предимство;
- Умения за планиране, организиране, координиране, наблюдение и контрол на дейности и документация, умения за работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми; компютърна грамотност; умение за работа в динамична среда; умения за организация и ръководене на група от хора; адаптивност и способност за работа в екип; oтговорност за точно и качествено изпълнение на поставените задачи; умения за приоритизиране на задачите и управление на времето, опит в работа по проекти по оперативни програми е предимство.
Изисквания за заемане на длъжност „Счетоводител“:
- Завършено образование – средно/средно специално или висше, счетоводно-икономическа специалност;
- Професионален опит – минимум 3 /три/ години по специалността;
- Опит в бюджетно счетоводство – счита се за предимство;
- Добро познаване на нормативните актове, свързани с:
1. счетоводната отчетност, вътрешния финансов контрол, данъчното и осигурителното право;
2. реда и условията за извършване на осчетоводявания и инвентаризации, организацията на първичната отчетност и вида на първичните счетоводни документи.
- Компютърна грамотност – работа с програмни продукти, свързани със счетоводната дейност.
- Умения за планиране, организиране, управление и контрол на бюджета за дейността, умения за работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми; Компютърна грамотност; умение за работа в динамична среда; комбинативност; комуникативност; оперативност; способност за работа самостоятелно и в екип, опит в работа по проекти по оперативни програми е предимство.
Изисквания за заемане на длъжност „Шофьор“:
- Завършено образование – минимум средно/средно специално;
- Свидетелство за управление на моторно превозно средство – категория В;
- Професионален опит - счита се за предимство;
- Умения за запазване на внимание и съобразителност при управлението на моторното превозно средство (МПС), при спазване правилата на Закона за движение по пътищата; осъществяване на помощ при пренасяне на медицински консумативи, помощни средства и санитарни материали, необходими на персонала на услугите в проекта; комбинативност; комуникативност; оперативност; способност за работа самостоятелно и в екип.
Лицата, които желаят да кандидатстват за някоя от гореспоменатите позиции е необходимо да подадат документи, както следва:
1. Заявление – по образец;
2. Автобиография (CV);
3. Документ за завършено образование – копие;
4. Копие на документи, удостоверяващи трудов стаж (ако е приложимо);
5. Копие на документи, доказващи допълнителни умения и квалификация (ако е приложимо);
6. Декларация за обработка на лични данни – по образец.
Образци на документите могат да бъдат изтеглени от сайта на Община Казанлък в рубриката на проект „Грижа в дома в община Казанлък“ на следния адрес: https://www.kazanlak.bg/proekt-bg05sfpr002-2-001-0116-grizha-v-doma-v-obshtina-kazanlak, както и да се получат на място в сградата на Община Казанлък, бул. „Розова долина“ № 6, Център за административно обслужване, Гише № 5.
Кандидатстващите за обявените позиции следва да подадат документи на място в сградата на Община Казанлък, бул. „Розова долина“ № 6, Център за административно обслужване, Гише № 5, всеки работен ден от 8.30 до 12.30 ч. и от 13.30 до 17.30 ч.
Срок за подаване на документи – от 14.02.2023 до 22.02.2023 г. включително.
Резултатите от подбора ще бъдат обявени на информационното табло в административната сграда на Община Казанлък, находяща се в гр. Казанлък, бул. „Розова долина” № 6, както и на сайта на Община Казанлък в рубриката на проекта на адрес: https://www.kazanlak.bg/proekt-bg05sfpr002-2-001-0116-grizha-v-doma-v-obshtina-kazanlak
Лице за контакт: Десислава Тинева – Административен координатор на проект „Грижа в дома в община Казанлък“ – тел. 0431/ 98 283.
ЛИЛИЯ ЦОНКОВА
Заместник-кмет на Община Казанлък,
(Оправомощена със Заповед № 211/ 03.02.2023 г.
на Кмета на община Казанлък)