ОБЯВА
Във връзка с изпълнението на Договор BG05M9OP001-6.002-0025 по проект „Патронажна грижа + в община Казанлък“, Процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05M9OP001-6.002 „ПАТРОНАЖНА ГРИЖА +“ по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 г.,
Община Казанлък обявява подбор на персонал, както следва:
- Диспечер – 1 бр.
- Счетоводител – 1 бр.
- Шофьор – 2 бр.
Изисквания към кандидатите:
- да са пълнолетни граждани;
- да не са поставени под пълно или ограничено запрещение;
- да не са осъждани.
Изисквания за заемане на длъжност „Диспечер“:
- Завършено образование – средно/средно специално образование;
- Общ трудов опит – минимум 3 /три/ години;
- Професионален опит – счита се за предимство;
- Умения за планиране, организиране, координиране, наблюдение и контрол на дейности и документация, умения за работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми; компютърна грамотност; умение за работа в динамична среда; умения за организация и ръководене на група от хора; адаптивност и способност за работа в екип; oтговорност за точно и качествено изпълнение на поставените задачи; умения за приоритизиране на задачите и управление на времето, опит в работа по проекти по оперативни програми е предимство.
Изисквания за заемане на длъжност „Счетоводител“:
- Завършено образование – средно/средно специално или висше, счетоводно-икономическа специалност;
- Професионален опит – минимум 3 /три/ години по специалността;
- Опит в бюджетно счетоводство – счита се за предимство;
- Добро познаване на нормативните актове, свързани с:
1. счетоводната отчетност, вътрешния финансов контрол, данъчното и осигурителното право;
2. реда и условията за извършване на осчетоводявания и инвентаризации, организацията на първичната отчетност и вида на първичните счетоводни документи.
- Компютърна грамотност – работа с програмни продукти, свързани със счетоводната дейност.
- Умения за планиране, организиране, управление и контрол на бюджета за дейността, умения за работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми; Компютърна грамотност; умение за работа в динамична среда; комбинативност; комуникативност; оперативност; способност за работа самостоятелно и в екип, опит в работа по проекти по оперативни програми е предимство.
Изисквания за заемане на длъжност „Шофьор“:
- Завършено образование – средно/средно специално;
- Свидетелство за управление на моторно превозно средство – категория В;
- Професионален опит - счита се за предимство;
- Умения за запазване на внимание и съобразителност при управлението на моторното превозно средство (МПС), при спазване правилата на Закона за движение по пътищата; осъществяване на помощ при пренасяне на медицински консумативи, помощни средства и санитарни материали, необходими на персонала на услугите в проекта; комбинативност; комуникативност; оперативност; способност за работа самостоятелно и в екип.
Лицата, които желаят да кандидатстват за някоя от гореспоменатите позиции е необходимо да подадат документи, както следва:
1. Заявление – по образец;
2. Автобиография (CV);
3. Документ за завършено образование – копие;
4. Документ за самоличност – копие;
5. Копие на документи, удостоверяващи трудов стаж (ако е приложимо);
6. Копие на документи, доказващи допълнителни умения и квалификация (ако е приложимо);
7. Декларация за обработка на лични данни – по образец.
Образци на документите могат да бъдат изтеглени от сайта на Община Казанлък в рубриката на проект „Патронажна грижа + в община Казанлък“ на следния адрес: https://www.kazanlak.bg/cat-676.html , както и да се получат на място в сградата на Община Казанлък, бул. „Розова долина“ № 6, Център за административно обслужване, Гише № 5.
Лицата, желаещи да кандидатстват за обявените позиции следва да подадат документите си на място в сградата на Община Казанлък, бул. „Розова долина“ № 6, Център за административно обслужване, Гише № 5, всеки работен ден от 8.30 до 12.30 ч. и от 13.30 до 17.30 ч., или по електронен път на ел.адрес d.tineva@kazanlak.bg
Срок за подаване на документи – до 26.03.2021 г. 17:30 ч. включително.
Резултатите от подбора ще бъдат обявени на информационното табло в административната сграда на Община Казанлък, находяща се в гр. Казанлък, бул. „Розова долина” № 6, както и на сайта на Община Казанлък в рубриката на проекта на адрес: https://www.kazanlak.bg/cat-676.html
Лице за контакт: Десислава Тинева – Административен координатор на проект „Патронажна грижа + в община Казанлък“ – тел. 0431/ 98 283.
ЛИЛИЯ ЦОНКОВА
Заместник-кмет на Община Казанлък
(оправомощена със Заповед № 360/ 12.03.2021 г.
на Кмета на община Казанлък)
публ. на 19.03.2021 г.