Обява
Във връзка с изпълнение на Договор № BG05M9OP001-6.002-0025 по проект „Патронажна грижа + в община Казанлък“, Процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05M9OP001-6.002 „Патронажна грижа +”, по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 г.,
Община Казанлък обявява подбор на персонал, както следва:
· Специалист „Здравни грижи“ – 9 бр. на трудово правоотношение за работен ден с продължителност 4 часа;
· Специалист „Социални дейности“ – 14 бр. на трудово правоотношение за работен ден с продължителност 4 часа;
· Куриер – 3 бр. от които:
- 2 бр. на трудово правоотношение за работен ден с продължителност 8 часа;
- 1 бр. на трудово правоотношение за работен ден с продължителност 2 часа.
Изисквания към кандидатите за обявените длъжности :
- да са пълнолетни граждани;
- да не са поставени под пълно или ограничено запрещение;
- да не са осъждани;
- да имат мотивация и нагласа за работа с хора с увреждания и хора над 54 години с ограничения или невъзможност за самообслужване.
Изисквания за заемане на длъжността специалист „Здравни грижи“ – Медицинска сестра:
- Завършено медицинско образование;
- Образователно-квалификационна степен – „специалист”/„бакалавър”
- Специалност – мед. сестра, акушерка, фелдшер;
- Работа с компютър – Microsoft /Word, Ехcel/;
- Професионален опит – минимум 1 година в сферата на здравеопазването;
- Членство към професионална организация на професионалистите по здравни грижи се счита за предимство;
- Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми.
Основни задължения и отговорности за длъжността:
- Извършва здравни услуги и манипулации, съгласно утвърдената от Министерство на здравеопазването „Методика за предоставяне на патронажни грижи по домовете за възрастни хора и хора с увреждания”;
- Събира и предоставя здравна информация за потребителите на екипа за управление на услугата;
- Измерва витални показатели (кръвно налягане, пулс, температура и др.);
- Разработва здравни планове за медицински грижи на потребителите;
- Съдейства за текущо лечение и грижа, съобразени с извършените изследвания и предписани манипулации;
- Поддържа тясна връзка с близките на потребителите, като редовно ги информира за здравословното им състояние;
- Следи за жизнения статус на потребителите и дава съвети за подобряване на здравословното им състояние;
- Води необходимата документация и отчетност;
Изисквания за заемане на длъжността специалист „Социални дейности“ – Домашен санитар:
- Завършено образование – не се изисква, наличието на придобита степен е предимство;
- Професионален опит – не се изисква, но се счита за предимство;
- Придобита квалификация за „Домашен санитар“, Домашен помощник“, „Социален асистент“ и „Личен асистент“ се счита за предимство;
- Работа с компютър – Microsoft /Word, Ехcel/.
- Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми.
Основни задължения и отговорности за длъжността:
- Подпомага специалиста по „Здравни грижи“ при извършване на дейности, свързани с удовлетворяване на основните жизнени потребности;
- Поддържа личната хигиена на потребителя, както и поддържа хигиената в помещението, което потребителят обитава;
- Закупува хранителни продукти и вещи от първа необходимост (със средства на потребителя);
- Съдейства при приготвяне на храна, съобразно здравословното състояние на лицето;
- Съдейства при настаняване в лечебно заведение за болнична помощ за активно лечение, рехабилитация и при грижи в болница (при необходимост);
- Съдейства за закупуване на лекарства и заплаща битови сметки (със средства на потребителя);
- Съдейства за осъществяване на дребни ремонти и грижа за дома;
- Административна помощ - съдейства за изготвяне на необходимите документи за явяване на ТЕЛК, при настаняване и/или изписване от болница: попълва и подава на необходимите формуляри, като данъчни декларации, попълване и подаване па заявления за отпускане на помощи и ползване на социални услуги до дирекции „Социално подпомагане“ или до други институции; съдействие за получаване на помощни средства по ЗХУ;
- Оказва помощ при придвижване на потребителя в дома и извън него;
- Оказва помощ при прием на медикаменти и при извършване на домашна рехабилитация;
- Оказва съдействие за организиране на свободното време на потребителя и насърчаване на комуникацията и поддържането на социални контакти;
- Води необходимата документация и отчетност.
Изисквания за заемане на длъжността Куриер:
- Завършено образование – минимум средно;
- Професионален опит - не се изисква, но наличието му се счита за предимство;
- Работа с компютър – Microsoft /Word, Ехcel/;
- Умение за комуникативност и работа в екип.
Основни задължения и отговорности за длъжността:
Изпълнява заявки от и до дома на потребителите, свързани с :
- доставка на храна, хранителни продукти и продукти от първа необходимост, вкл. лекарства (закупени със средства на потребителя), както и изпълнение на рецепти по рецептурни книжки ;
- заплащане на битови сметки;
- заявяване и получаване на неотложни административни и битови услуги (със средства на потребителите).
Необходими документи:
- Заявление (по образец);
- Декларация за обработка на лични данни (по образец);
- Автобиография;
- Документ за самоличност – копие;
- Документ за завършено образование – копие;
- Копие на документи, удостоверяващи трудовия стаж на кандидата (ако е приложимо);
- Други документи, предоставени от кандидатите, доказващи тяхната квалификация и умения (ако е приложимо).
Образци на документите могат да бъдат изтеглени от сайта на Община Казанлък в рубриката на проект „Патронажна грижа + в община Казанлък“ на следния адрес: https://www.kazanlak.bg/cat-676.html , както и да се получат на място в сградата на:
- Община Казанлък, бул. „Розова долина“ № 6, Център за административно обслужване, Гише № 5;
- Домашен социален патронаж, ул. „Отец Паисий Хилендарски“ № 3, гр. Казанлък.
Лицата, желаещи да кандидатстват за обявените позиции следва да подадат документите си на място в сградата на Община Казанлък, бул. „Розова долина“ № 6, Център за административно обслужване, Гише № 5, всеки работен ден от 8:30 до 12:30 ч. и от 13:30 до 17.30 ч.
Срок за подаване на документи – до 21.04.2021 г. 17:30 ч. включително.
Резултатите във връзка с подбора, ще бъдат обявени на информационното табло в сградата на Община Казанлък, бул. „Розова долина“ № 6, Център за административно обслужване и на сайта на Община Казанлък – на следния адрес: https://www.kazanlak.bg/cat-676.html, рубрика Програми и проекти“/ под-рубрика „Проект „Патронажна грижа + в община Казанлък“.
Лица за контакт:
Женя Петрова, Диспечер на услугата „Патронажна грижа“ – 0431/63470
П
ЛИЛИЯ ЦОНКОВА
Заместник-кмет на Община Казанлък,
оправомощена със Заповед № 360/ 12.03.2021 г.
на Кмета на община Казанлък
публ. на 14.04.2021 г.