- Начало
- Програми и проекти
- Нова дългосрочна грижа за възрастните и хората с увреждания – Етап 2 – предоставяне на новите услуги
Обява за подбор на персонал по проект № BG05M9OP001-2.090-0017 “Нова дългосрочна грижа за възрастните и хората с увреждания – Етап 2 – предоставяне на новите услуги“ за длъжност “Управител“
Обява за подбор на персонал
по проект № BG05M9OP001-2.090-0017 "Нова дългосрочна грижа за възрастните и хората с увреждания – Етап 2 – предоставяне на новите услуги"


В изпълнение на проект „Нова дългосрочна грижа за възрастните и хората с увреждания – Етап 2 – предоставяне на новите услуги“, финансиран с Административен договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № BG05M9OP001-2.090-0017-C01 по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020, съфинансирана от Европейски социален фонд, Община Казанлък обявява подбор на персонал по проект „Нова дългосрочна грижа за възрастните и хората с увреждания – Етап 2 – предоставяне на новите услуги“ за длъжност: „Управител“
1. Длъжност „Управител на Дневен център за подкрепа на лица с различни форми на деменция и техните семейства“
1.1 Изисквания за заемане на длъжността
-
Образование – висше; Минимална степен: бакалавър; Области на образование: Педагогически науки и/или Социални, стопански и правни науки. Професионално направление –Социални дейности, Психология, Управление на човешките ресурси, Педагогика или придобита педагогическа правоспособност; Здравен мениджмънт, Здравни грижи, Икономика
-
Професионален опит – минимум 3 /три/ години по професионално направление;
-
Компютърна грамотност - Microsoft Word, Microsoft Ехcel, Outlook, Internet;
1.2 Необходими допълнителни умения за заемане на длъжността
-
Предимство за заемане на длъжността – минимум 3 /три/ години опит в социални услуги
-
Адаптивност, умения за работа в екип, умение за управление на хора;
-
Отлични комуникативни, организационни и лидерски умения;
-
Умения за формиране и ръководене на екип;
-
Умение за организиране на процеси за постигане на резултати;
-
Умение за работа с нормативни документи, прилагане на процедури, изготвяне и систематизиране на документи.
1.3 Основни задължения и отговорности за длъжността
-
Организира, ръководи и координира цялостната дейност на социалната услуга „Дневен център за подкрепа на лица с различни форми на деменция и техните семейства“ при спазване изискванията на действащото законодателство и нормативните и поднормативни актове, регламентиращи този тип дейности;
-
Заедно с Екипа за управление на проекта, организира и участва в подбора на лица за останалите длъжности от персонала и участва в подготовката на длъжностни характеристики;
-
Осъществява методическо ръководство и контрол на служителите по изпълнение на качеството и количеството на предоставяната социална услуга в общността;
-
Осигурява качеството на услугите, което да гарантира пълноценното физическо и психическо развитие и социално включване на всеки потребител чрез индивидуална грижа и подкрепа;
-
Организира вътрешен контрол за управлението на утвърдения бюджет и отговаря за законосъобразното и целесъобразното изразходване на средствата съвместно с екипа по управление на проекта;
-
Осигурява безопасни и здравословни условя на труд в Дневния център;
-
Отговаря за разработването и съхранението на документацията, отнасяща се до функционирането на услугата в съответствие с нормативните изисквания и изискванията на проекта.
-
Разработва правилници, процедури и правила за дейността на Дневния център.
След приключване подбора с одобреният кандидат ще бъде сключен срочен трудов договор по реда на КТ на пълно работно време за период, съобразен с дейностите на проекта.
2. Необходими документи за участие в процедурата по подбор:
-
Заявление - по образец - Приложение 1;
-
Декларация за лични данни – по образец – Приложение 2
-
Автобиография / CV
-
Документ за завършено образование – копие;
-
Копие на документи доказващи допълнителни умения и квалификация /ако е приложимо/.
Образци на документите могат да бъдат получени на място в сградата на Община Казанлък, бул. „Розова долина“ № 6, Център за административно обслужване, Гише № 5.
Лицата, желаещи да кандидатстват за обявените позиции следва да подадат документите си на място в сградата на Община Казанлък, бул. „Розова долина“ № 6, Център за информация и услуги на гражданите, Гише № 5, всеки работен ден от 8:30 до 12:30 ч. и от 13:30 до 17.30 ч.
Срок за подаване на документи – до 02.02.2022 г. 17:30 ч. включително.
Резултатите във връзка с подбора ще бъдат обявени на информационното табло в сградата на Община Казанлък, бул. „Розова долина“ № 6, Център за информация и услуги на гражданите и на сайта на Община Казанлък – на следния адрес: https://www.kazanlak.bg/cat-697.html рубрика Програми и проекти“/ под-рубрика „Нова дългосрочна грижа за възрастните и хората с увреждания – Етап 2 – предоставяне на новите услуги“.
За допълнителна информация: Тел. номер: 0431 / 98 285 - отдел "Образование и стратегическо планиране"
Приложение 1 - Заявление
Приложение 2 - Декларация лични данни
публ. на 19.01.2022 г.