- Начало
- Програми и проекти
- Нова дългосрочна грижа за възрастните и хората с увреждания – Етап 2 – предоставяне на новите услуги
Обява за подбор на персонал по проект № BG05M9OP001-2.090-0017 “Нова дългосрочна грижа за възрастните и хората с увреждания – Етап 2 – предоставяне на новите услуги“
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОДБОР НА ПЕРСОНАЛ ПО ПРОЕКТ № BG05M9OP001-2.090-0017 „НОВА ДЪЛГОСРОЧНА ГРИЖА ЗА ВЪЗРАСТНИТЕ И ХОРАТА С УВРЕЖДАНИЯ – ЕТАП 2 – ПРЕДОСТАВЯНЕ НА НОВИТЕ УСЛУГИ“, ГР. КАЗАНЛЪК
.png)
.jpg)
Община Казанлък в качеството си на бенефициент по проект BG05M9OP001-2.090-0017 „Нова дългосрочна грижа за възрастните и хората с увреждания – Етап 2 – предоставяне на новите услуги“, финансиран с Административен договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № BG05M9OP001-2.090-0017-C01 по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020, обявява подбор на персонал за социална услуга, която ще бъде разкрита в рамките на проекта, „Дневен център за подкрепа на лица с различни форми на деменция и техните семейства“, за следните длъжности:
1. Социален работник – 2 лица (пълно работно време – 8 часа);
2. Трудотерапевт – 3 лица (пълно работно време – 8 часа);
3. Медицинска сестра – 2 лица (непълно работно време – 4 часа);
4. Психолог – 1 лице (непълно работно време – 4 часа);
5. Психиатър – 1 лице (непълно работно време – 4 часа);
6. Рехабилитатор – 1 лице (пълно работно време – 8 часа);
7. Гериатричен специалист – 1 лице (пълно работно време – 8 часа);
8. Счетоводител - 1 лице (непълно работно време – 2 часа);
9. Касиер/домакин - 1 лице (пълно работно време – 8 часа);
10. Санитар – 2 лица (пълно работно време – 8 часа);
11. Работник поддръжка/огняр - 1 лице (пълно работно време – 8 часа)
Изисквания за заемане на длъжността:
-
Образование - висше (минимум степен бакалавър), по специалностите: „Социални дейности“, „Социална педагогика“, „Специална педагогика“, „Социален мениджмънт“;
-
Професионален опит – не се изисква, но допълнителна квалификация и/или опит в областта на работа с дементно болни лица е предимство;
-
Компютърна грамотност – умение за работа с Microsoft Word, Microsoft Excel, Internet;
-
Отлични комуникативни умения;
-
Отговорно и добронамерено отношение към потребителите и техните близки;
-
Адаптивност и умения за работа с дементно болни лица;
-
Способност за планиране и организиране на дейността;
-
Умения за самостоятелна работа и работа в екип;
Основни задължения и отговорности за длъжността:
-
Води регистрите и лични досиета на потребителите на социалната услуга;
-
Изготвя задължителната документация – справки, отчети, доклади и седмичен работен график на специалистите;
-
Участва в мултидисциплинарен екип за изготвяне на оценки и планове;
-
Проучва индивидуалните особености и потребности на потребителите и техните семейства;
-
Участва в изготвянето на оценката на възможностите и потребностите и на индивидуалния план за грижа на всеки потребител;
-
Консултира професионално потребителите и близките им;
-
Участва в обсъждането, планирането и организирането на всички дейности и мероприятия в Дневния център;
-
Поддържа контакти със здравни, социални заведения, институции и др., по въпроси касаещи проблеми свързани с потребителите на социалната услуга.
Изисквания за заемане на длъжността
-
Образование – минимум средно
-
Професионален опит – професионален опит в областта на работа с дементно болни лица е предимство;
-
Познания в областта на работата с рискови целеви групи;
-
Отговорно и добронамерено отношение към потребителите и техните близки;
-
Адаптивност и умения за работа с дементно болни лица;
-
Способност за планиране и организиране на дейността;
-
Умения за самостоятелна работа и работа в екип;
Основни задължения и отговорности за длъжността:
-
Организира трудотерапевтична дейност съобразно индивидуалните възможности и личния избор на всеки потребител на социална услуга в Дневен център за подкрепа на лица с различни форми на деменция и техните семейства;
-
Работи по изготвени от него годишна програма, програми за индивидуална и групова работа и седмичен график;
-
Сформира групи за потребители с общи интереси;
-
Работи индивидуално и групово с потребители;
-
Информира и обсъжда със семействата на потребителите дейностите и състоянието на техните близки;
-
Води необходимата документация и отчетност;
-
Участва в обсъждането и планирането на дейности и мероприятия в Дневен център за подкрепа на лица с различни форми на деменция и техните семейства.
-
При необходимост обслужва потребителите на Дневния център при ставане, лягане, раздвижване, хранене, приемане на течности, асистиране при движение с помощни средства и всички останали ежедневни дейности. Асистиране при извършване на трудовотерапевтичните мероприятия, в които потребителите ще бъдат включени, според техните индивидуални потребности.
Изисквания за заемане на длъжността:
-
Образование – висше (минимум степен бакалавър), по специалностите: „Медицинска сестра“, „Акушерка“, „Лекарски асистент“ („Фелдшер“);
-
Професионален опит – не се изисква, но допълнителна квалификация и/или опит в областта на работа с дементно болни лица е предимство;
-
Адаптивност и умения за работа с дементно болни лица;
-
Отговорно и добронамерено отношение към потребителите и техните близки:
-
Способност за планиране и организиране на дейността;
-
Умения за самостоятелна работа и работа в екип;
Основни задължения и отговорности за длъжността:
-
Наблюдава здравословното състояние на потребителите на дневния център и при нужда оказва долекарска помощ, съобразно компетенцията си;
-
Разработва здравни планове за медицински грижи на потребителите;
-
Участва в мултидисциплинарния екип за изработването на специализирани оценки на потребностите и индивидуални планове за подкрепа на потребителите на дневния център и в преразглеждането им;
-
Провежда профилактични дейности за предотвратяване или ограничаване на рисковите фактори в Дневния център като проследява факторите на околната среда (температура, влага, осветление, отопление, шум и други вредности) и участва при извършването на съответните измервания;
-
Организира и отговаря за осъществяването на санитарно-хигиенните и противоепидемични мерки в центъра, включително личната хигиена на потребителите, хигиената в кухненския блок, отопление, проветряване.
-
Води необходимата документация и отчетност;
-
При необходимост обслужва потребителите на Дневния център при ставане, лягане, раздвижване, хранене, приемане на течности, асистиране при движение с помощни средства и всички останали ежедневни дейности.
Изисквания за заемане на длъжността:
-
Образование – висше (минимум степен бакалавър), по специалност: „Психология“;
-
Професионален опит – не се изисква, но допълнителна квалификация и/или опит в областта на работа с дементно болни лица е предимство;
-
Компютърна грамотност – умение за работа с Microsoft Word, Microsoft Excel, Internet;
-
Добро познаване на нормативните актове в социалната сфера;
-
Отлични комуникативни умения;
-
Адаптивност и умения за работа с дементно болни лица;
-
Отговорно и добронамерено отношение към потребителите и техните близки;
-
Способност за планиране и организиране на дейността;
-
Умения за самостоятелна работа и работа в екип.
Основни задължения и отговорности за длъжността:
-
Участва в изработването на специализирани оценки на потребностите и индивидуални планове за подкрепа на потребителите на дневния център;
-
Обсъжда с потребителите на услугата и техните семействата въпроси, свързани с личностните нужди и потребности;
-
Работи с потребителите на услугата и семействата им при нужда, самостоятелно или групово;
-
Провежда консултации с потребителите и техните близки и оказва психологическа подкрепа;
-
Съдейства при възникнали трудности в общуването и в поведението;
-
Участва и провежда обучения за формиране на социални умения, групи за взаимопомощ и др.;
-
Комплектува документацията и поддържа досиетата на потребителите.
Изисквания за заемане на длъжността:
-
Образование – висше магистър, по специалностите: „Психиатрия“, „Психично здраве“;
-
Професионален опит – не се изисква, но допълнителна квалификация и/или опит в областта на работа с дементно болни лица е предимство;
-
Компютърна грамотност – умение за работа с Microsoft Word, Microsoft Excel, Internet
-
Отговорно и добронамерено отношение към потребителите и техните близки:
-
Способност за планиране и организиране на дейността;
-
Умения за самостоятелна работа и работа в екип;
Основни задължения и отговорности за длъжността:
-
Предоставя медицинска помощ на потребителите като прилага правилата за добра медицинска практика;
-
Предоставя ясна и достоверна информация на близките за здравословното състояние на потребителите и методите за евентуалното му лечение.
-
Своевременно назначава и извършва консултативни прегледи, диагностични изследвания и процедури, отговарящи на всички правила;
-
Участва в комисия по изготвяне на индивидуален план и оценка на потребностите на всеки потребител на социалната услуга;
-
При изпълнение на своите задължения е длъжен да зачита личното достойнство и правата на потребителите и да спазва Кодекса на професионалната етика.
Изисквания за заемане на длъжността:
-
Образование – висше (минимум степен бакалавър), по специалностите: „Рехабилитация“, „Кинезитерапия“, „Физиотерапия“;
-
Професионален опит – не се изисква, но допълнителна квалификация и/или опит в областта на работа с дементно болни лица е предимство;
-
Адаптивност и умения за работа с дементно болни лица;
-
Отговорно и добронамерено отношение към потребителите и техните близки;
-
Способност за планиране и организиране на дейността;
-
Умения за самостоятелна работа и работа в екип.
Основни задължения и отговорности за длъжността:
-
Съдейства за подобряване качеството на живот, чрез комплексна рехабилитация, прилагайки средства, методи и дейности, които подпомагат функционалното възстановяване на потребителите, максимално използвайки и развивайки техните физически и психически способности.
-
Участва в изготвянето на оценка на възможностите и потребностите и на индивидуалния план за грижа на всеки потребител;
-
Информира и обсъжда със семейството на потребителите дейностите и състоянието на техните близки и изготвя индивидуални комплекси с упражнения за провеждане в домашни условия;
-
Води необходимата документация и отчетност.
Изисквания за заемане на длъжността:
-
Образование – висше (минимум степен бакалавър), по специалностите: Гериатрия, Гериатрични грижи
-
Професионален опит – не се изисква, но допълнителна квалификация и/или опит в областта на работа с дементно болни лица е предимство;
-
Компютърна грамотност – умение за работа с Microsoft Word, Microsoft Excel, Internet.
-
Адаптивност и умения за работа с дементно болни лица;
-
Отговорно и добронамерено отношение към потребителите и техните близки:
-
Способност за планиране и организиране на дейността;
-
Умения за самостоятелна работа и работа в екип;
Основни задължения и отговорности за длъжността:
-
Oсъществява интегрирани медико-социални грижи и услуги;
-
Участва в мултидисциплинарния екип за изработването на специализирани оценки на потребностите и индивидуални планове за подкрепа на потребителите на дневния център и в преразглеждането им;
-
Води необходимата документация и отчетност.
Изисквания за заемане на длъжността:
-
Образование – висше икономическо образование (минимум степен бакалавър);
-
Професионален опит – минимум 2 години стаж като счетоводител;
-
Опит в работа по проекти по оперативни програми се счита за предимство;
-
Компютърна грамотност – Microsoft Word, Microsoft Ехcel, Internet; работа с програмни продукти, свързани със счетоводна дейност;.
-
Добро познаване на нормативните актове, свързани със счетоводната отчетност; вътрешния финансов контрол; данъчното и осигурителното право; реда и условията за извършване на осчетоводявания и инвентаризации; организацията на първичната отчетност и вида на първичните счетоводни документи;
-
Отлични комуникативни и организационни умения;
-
Оперативност и комбинативност;
-
Умения за работа в екип.
Основни задължения и отговорности за длъжността:
-
Планиране, организиране, управление и контрол на бюджета за дейността;
-
Води и съхранява цялата счетоводна документация във връзка с услугата;
-
Изготвя справки, отчети и доклади във връзка със счетоводната документация;
-
Осъществява вътрешен финансов контрол в социалната услуга;
-
Предоставя на счетоводителя на проекта справки и други документи, спазвайки фиксираните срокове.
Изисквания за заемане на длъжността:
-
Образование – средно;
-
Професионален опит – не се изисква, но ще се счита за предимство;
-
Компютърна грамотност – Microsoft Word, Microsoft Ехcel, Internet; работа с програмни продукти, свързани със счетоводна дейност;
-
Способност за планиране и организиране на дейността;
-
Умения за самостоятелна работа и работа в екип;
Основни задължения и отговорности за длъжността
-
Опазване на имуществото в Дневен център за подкрепа на лица с различни форми на деменция и техните семейства;
-
Отговаря за доставките на активи, консумативи и материали, необходими за нуждите на Дневния център, съгласно сключените договори с доставчици;
-
Води установената първична отчетност по приемане на стоки и материали;
-
Води картотека на постъпилите стоки и материали, инвентар, обзавеждане и работно облекло.
-
Представя на счетоводителя необходимите документи при доставки и други отчети, като следи за спазването на определени срокове;
-
Поддържа в изряден вид складовото помещение.
Изисквания за заемане на длъжността:
-
Образование –минимум средно;
-
Професионален опит – не се изисква, наличието на професионален опит в социална или здравна сфера е предимство;
-
Способност за планиране и организиране на дейността;
-
Умения за самостоятелна работа и работа в екип;
Основни задължения и отговорности за длъжността:
-
Грижи се за санитарно-хигиенното състояние на помещенията и дворното пространство в социалната услуга, като спазва въведените инструкции за хигиена и дезинфекция;
-
Извършва всички дейности по дезинфекция в условията на епидемично разпространение на COVID-19;
-
Целесъобразно прилага и употребява предоставените му препарати и целесъобразно използва техническите средства и съоръжения за почистване;
-
Почиства и дезинфекцира кабинети и зали за работа, санитарни възли, подове, коридори и складови помещения;
-
Следи за състоянието на помещенията след напускането им;
-
Получава и зарежда с необходимите санитарно-хигиенни средства сервизните помещения;
-
Изпълнява изискванията за начина на употреба и съхранение на препаратите и дезинфектантите, с които работи;
-
Следи за повредите в различните помещения и уведомява за тях.
-
Поддържа личната хигиена на потребителите и им асистира при ползване на тоалетна и/или баня
-
При необходимост ги обслужва при ставане, лягане, раздвижване, хранене, приемане на течности, асистиране при движение с помощни средства и всички останали ежедневни дейности;
-
Приема и разпределя доставената в Дневния център храна; Разпределя индивидуалните порции, сервира и отсервира, измива посуда и прибори.
Изисквания за заемане на длъжността:
-
Образование – минимум средно;
-
Професионален опит – не се изисква;
-
Специални умения – удостоверение за преминато обучение за работа с газови съоръжения, умения за работа с различни видове техника, извършване на ремонтни дейности;
-
Способност за планиране и организиране на дейността; Умения за самостоятелна работа и работа в екип;
Основни задължения и отговорности за длъжността:
-
Отговаря за техническата поддръжка на сградата;
-
Отговаря и следи за правилната експлоатация на котелната инсталация и осигурява отоплението през зимния период;
-
Отговаря и следи за противопожарното състояние на котелните помещения;
-
Следи за състоянието и изправността на предоставената му техника, инструменти и материали и се грижи за тяхното правилно използване;
-
Следи за поддържане на нормална температура в социалната услуга през отоплителния сезон и техническата изправност на уредите;
-
Следи за състоянието на сградата, помещенията, дворното място и се грижи за поддържането им;
-
Спазва техниката на безопасност при работа със съоръжения, инсталации и ел. уреди;
-
Съвместно с касиер-домакина прави заявки за необходими материали и консумативи за поддръжка на сградите и съоръженията;
-
Поддържа газовите съоръжения, извършва ремонти дейности според своята компетентност.
Подборът на персонал ще се осъществи на два етапа, както следва:
-
Първи етап – допускане по документи;
-
Втори етап – интервю/събеседване;
Необходими документи:
-
Заявление (по образец);
-
Декларация за обработка на лични данни (по образец);
-
Автобиография/CV;
-
Документ за самоличност – за сверка;
-
Документ за завършено образование – заверено копие;
-
Копие на документи, удостоверяващи трудовия стаж на кандидата (ако е приложимо);
-
Други документи, предоставени от кандидатите, доказващи тяхната квалификация и умения (ако е приложимо).
След приключване подбора с одобрените кандидати ще бъдат сключени срочни трудови договори по реда на КТ.
Образци на документите могат да бъдат получени и на място в сградата на Община Казанлък, бул. „Розова долина“ № 6, Център за информация и услуги на гражданите, Гише № 5.
Лицата, желаещи да кандидатстват за обявените позиции следва да подадат документите си на място в сградата на Община Казанлък, бул. „Розова долина“ № 6, Център за информация и услуги на гражданите, Гише № 5, всеки работен ден от 8:30 до 12:30 ч. и от 13:30 до 17.30 ч.
Срок за подаване на документи – до 23.03.2022 г. 17:30 ч. включително.
Резултатите във връзка с подбора ще бъдат обявени на информационното табло в сградата на Община Казанлък, бул. „Розова долина“ № 6, Център за информация и услуги на гражданите и на сайта на Община Казанлък – на следния адрес: https://www.kazanlak.bg/cat-697.html , рубрика Програми и проекти“/ под-рубрика проект „Нова дългосрочна грижа за възрастните и хората с увреждания – Етап 2 – предоставяне на новите услуги“.
За допълнителна информация: Отдел „Образование и стратегическо планиране“ , 0431 / 98-285;
Приложение 1 - Заявление
Приложение 2 - Декларация лични данни
публ. на 07.03.2022 г.