- Начало
- Програми и проекти
- Нова дългосрочна грижа за възрастните и хората с увреждания – Етап 2 – предоставяне на новите услуги
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОДБОР НА ПЕРСОНАЛ ПО ПРОЕКТ № BG05M9OP001-2.090-0017 „НОВА ДЪЛГОСРОЧНА ГРИЖА ЗА ВЪЗРАСТНИТЕ И ХОРАТА С УВРЕЖДАНИЯ – ЕТАП 2 – ПРЕДОСТАВЯНЕ НА НОВИТЕ УСЛУГИ“, ГР. КАЗАНЛЪК - ДЛЪЖНОСТ “МЕДИЦИНСКА СЕСТРА“ И ДЛЪЖНОСТ “ГЕРИАТРИЧЕН СПЕЦИАЛИСТ“
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОДБОР НА ПЕРСОНАЛ ПО ПРОЕКТ № BG05M9OP001-2.090-0017 „НОВА ДЪЛГОСРОЧНА ГРИЖА ЗА ВЪЗРАСТНИТЕ И ХОРАТА С УВРЕЖДАНИЯ – ЕТАП 2 – ПРЕДОСТАВЯНЕ НА НОВИТЕ УСЛУГИ“, ГР. КАЗАНЛЪК
.png)
.jpg)
Община Казанлък в качеството си на бенефициент по проект BG05M9OP001-2.090-0017 „Нова дългосрочна грижа за възрастните и хората с увреждания – Етап 2 – предоставяне на новите услуги“, финансиран с Административен договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № BG05M9OP001-2.090-0017-C01 по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020, обявява подбор на персонал за социална услуга, която ще бъде разкрита в рамките на проекта, „Дневен център за подкрепа на лица с различни форми на деменция и техните семейства“, за длъжности:
-
Медицинска сестра – 1 лице (непълно работно време – 4 часа);
-
Гериатричен специалист – 1 лице (пълно работно време – 8 часа);
Изисквания за заемане на длъжността:
-
Образование – висше (минимум степен бакалавър), по специалностите: „Медицинска сестра“, „Акушерка“, „Лекарски асистент“ („Фелдшер“);
-
Професионален опит – не се изисква, но допълнителна квалификация и/или опит в областта на работа с дементно болни лица е предимство;
-
Адаптивност и умения за работа с дементно болни лица;
-
Отговорно и добронамерено отношение към потребителите и техните близки:
-
Способност за планиране и организиране на дейността;
-
Умения за самостоятелна работа и работа в екип;
Основни задължения и отговорности за длъжността:
-
Наблюдава здравословното състояние на потребителите на дневния център и при нужда оказва долекарска помощ, съобразно компетенцията си;
-
Разработва здравни планове за медицински грижи на потребителите;
-
Участва в мултидисциплинарния екип за изработването на специализирани оценки на потребностите и индивидуални планове за подкрепа на потребителите на дневния център и в преразглеждането им;
-
Провежда профилактични дейности за предотвратяване или ограничаване на рисковите фактори в Дневния център като проследява факторите на околната среда (температура, влага, осветление, отопление, шум и други вредности) и участва при извършването на съответните измервания;
-
Организира и отговаря за осъществяването на санитарно-хигиенните и противоепидемични мерки в центъра, включително личната хигиена на потребителите, хигиената в кухненския блок, отопление, проветряване.
-
Води необходимата документация и отчетност;
-
При необходимост обслужва потребителите на Дневния център при ставане, лягане, раздвижване, хранене, приемане на течности, асистиране при движение с помощни средства и всички останали ежедневни дейности.
Изисквания за заемане на длъжността:
-
Образование – висше (минимум степен бакалавър), по специалностите: Гериатрия, Гериатрични грижи
-
Професионален опит – не се изисква, но допълнителна квалификация и/или опит в областта на работа с дементно болни лица е предимство;
-
Компютърна грамотност – умение за работа с Microsoft Word, Microsoft Excel, Internet.
-
Адаптивност и умения за работа с дементно болни лица;
-
Отговорно и добронамерено отношение към потребителите и техните близки:
-
Способност за планиране и организиране на дейността;
-
Умения за самостоятелна работа и работа в екип;
Основни задължения и отговорности за длъжността:
-
Oсъществява интегрирани медико-социални грижи и услуги;
-
Участва в мултидисциплинарния екип за изработването на специализирани оценки на потребностите и индивидуални планове за подкрепа на потребителите на дневния център и в преразглеждането им;
-
Води необходимата документация и отчетност;
Подборът на персонал ще се осъществи на два етапа, както следва:
-
Първи етап – допускане по документи;
-
Втори етап – интервю/събеседване;
Необходими документи:
-
Заявление (по образец);
-
Декларация за обработка на лични данни (по образец);
-
Автобиография/CV;
-
Документ за самоличност – за сверка;
-
Документ за завършено образование – заверено копие;
-
Копие на документи, удостоверяващи трудовия стаж на кандидата (ако е приложимо);
-
Други документи, предоставени от кандидатите, доказващи тяхната квалификация и умения (ако е приложимо).
След приключване подбора с одобрените кандидати ще бъдат сключени срочни трудови договори по реда на КТ.
Образци на документите могат да бъдат изтеглени от сайта на Община Казанлък в рубриката на проект „Нова дългосрочна грижа за възрастните и хората с увреждания – Етап 2 – предоставяне на новите услуги“ на следния адрес https://www.kazanlak.bg/cat-697.html , както и да се получат на място в сградата на Община Казанлък, бул. „Розова долина“ № 6, Център за информация и услуги на гражданите, Гише № 5.
Лицата, желаещи да кандидатстват за обявените позиции следва да подадат документите си на място в сградата на Община Казанлък, бул. „Розова долина“ № 6, Център за информация и услуги на гражданите, Гише № 5, всеки работен ден от 8:30 до 12:30 ч. и от 13:30 до 17.30 ч.
Срок за подаване на документи – до 05.05.2022 г. 17:30 ч. включително.
Резултатите във връзка с подбора ще бъдат обявени на информационното табло в сградата на Община Казанлък, бул. „Розова долина“ № 6, Център за информация и услуги на гражданите и на сайта на Община Казанлък – на следния адрес: https://www.kazanlak.bg/cat-697.html , рубрика Програми и проекти“/ под-рубрика проект „Нова дългосрочна грижа за възрастните и хората с увреждания – Етап 2 – предоставяне на новите услуги“.
За допълнителна информация: Отдел „Образование и стратегическо планиране“ , 0431/98-285;
Приложение 1 - Заявление
Приложение 2 - Декларация лични данни
публ. на 21.04.2022 г.