- Начало
- Култура
- Обяви, съобщения и конкурси
КОНКУРС ЗА ДЛЪЖНОСТТА „ДИРЕКТОР“ НА ИСТОРИЧЕСКИ МУЗЕЙ „ИСКРА“
ОБЩИНА КАЗАНЛЪК
ОБЯВЛЕНИЕ
На основание чл.90 и чл. 91 от Кодекса на труда във връзка с чл.8 от Закона за закрила и развитие на културата, чл.28, ал.6 от Закона за културното наследство и Заповед № 1765/20.10.2022 г. на Кмета на Община Казанлък
ОБЯВЯВА КОНКУРС
ЗА ДЛЪЖНОСТТА „ДИРЕКТОР“ НА ИСТОРИЧЕСКИ МУЗЕЙ „ИСКРА“
Място на работа – Исторически музей „Искра“.
Характер на работа – организация, ръководство и контрол на цялостната работа в ИМ“Искра“.
Правоотношение – Правоотношението с директора на музея е срочно за срок от 5 години, съгласно чл. 28, ал.6 от Закона за културното наследство
I.Изисквания за длъжността:
Минимални изисквания:
-
Образование – висше, образователно- квалификационна степен „магистър“;
-
Професионално направление- „ История и археология“ и „ Социология, антропология и науки за културата“;
-
Професионален опит по специалността – 3 години;
-
Организационни умения, нагласа за работа в екип, адаптивност, комуникативност;
Като предимство се счита:
-
Присъдени научни степени и звания;
-
Опит в областта на музейното дело и опазване на културното наследство;
-
Участие в разработването и реализацията на програми и проекти;
-
Чуждоезикова подготовка;
-
Компютърна грамотност;
II.Начин на провеждане на конкурса
-
Защита на концепция за дейността и развитието на Исторически музей „Искра“ за период от пет години, подробно разработена за първата от тях;
-
Събеседване;
III.Необходими документи за участие в конкурса
-
Заявление за участие /свободен текст/;
-
Документ за самоличност (необходим само за идентификация, като се връща веднага);
-
Професионална автобиография;
-
Документ за завършено образование (копие);
-
Документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит (копия);
-
Свидетелство за съдимост;
-
Медицинско свидетелство при прекъсване на трудовата дейност за повече от 3 месеца;
-
Документи за придобита образователно- квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност (копие);
-
Концепция до 10 печатни страници за дейността и развитието на Исторически музей „Искра“ за период от пет години /подробно разработена първата от тях/.
Концепцията се предоставя- в девет екземпляра, в отделен, запечатан и ненадписан плик (бройките са съобразени с броя на членовете на комисията).
Концепцията съдържа:
-
Анализ и оценка на състоянието на музея, основни проблеми на функционирането му;
-
Тенденции и възможности за развитието на музея, като културен и научен институт и мястото му в музейната мрежа;
-
Определяне на целите, приоритетните области, очакваните резултати в управлението, финансирането, структурата и организацията на дейността на музея, пътища за постигането им;
-
Мерки за реализиране на конкретни проекти по комплектуването, опазването и представянето на музейните фондове, научно-изследователската, образователната и популяризаторската дейност на музея;
-
Етапи на реализация на концепцията.
Предоставените копия на документи следва да бъдат заверени от кандидата с текста „Вярно с оригинала“ и подпис.
IV.Място и срок за подаване на документите:
Място на подаване на документите:
-
Община Казанлък, ул. “Розова долина“ №6, Център за информация и услуги на гражданите, Гише №2- „Деловодство“.
/всеки работен ден от 09.00ч. до 17.00ч./
Телефон за информация: 0431/99547
Място на обявяване на списъците и съобщенията:
-
Табло в Център за информация и услуги на гражданите в сградата на Община Казанлък, ул. “Розова долина“ № 6, както и електронната страница на Община Казанлък;
Срок за подаване на документите:
-
Един месец от датата на публикуване на обявлението за конкурса в местен печат и на електронната страница на Община Казанлък.
/до 17.30ч. на 21.11.2022 г., който не може да бъде по- кратък от 1 месец от датата на публикуване на обявяването на конкурса- чл.1, т.3 от КТ/
ГАЛИНА СТОЯНОВА /П/
Кмет на Община Казанлък
публ. на 21.10.2022 г.