- Начало
- Култура
- Обяви, съобщения и конкурси
КОНКУРС ЗА ДЛЪЖНОСТТА ,,ДИРЕКТОР“ НА ПОСЕТИТЕЛСКИ ЦЕНТЪР „МУЗЕЙ НА ФОТОГРАФИЯТА И СЪВРЕМЕННИТЕ ВИЗУАЛНИ ИЗКУСТВА”
ОБЩИНА КАЗАНЛЪК
ОБЯВЛЕНИЕ
На основание чл.44, ал.2 от ЗМСМА, чл. 91 от Кодекса на труда и
Заповед № 2108/05.12.2022 г. на Кмета на Община Казанлък, изменена със заповед №11/06.01.2023 г.
СЕ ОБЯВЯВА КОНКУРС
ЗА ДЛЪЖНОСТТА „ДИРЕКТОР“ НА ПОСЕТИТЕЛСКИ ЦЕНТЪР
„МУЗЕЙ НА ФОТОГРАФИЯТА И СЪВРЕМЕННИТЕ ВИЗУАЛНИ ИЗКУСТВА”
Място на работа – ПЦ “Музей на фотографията и съвременните визуални изкуства“.
Характер на работа – организация, ръководство и контрол на цялостната работа в ПЦ“Музей на фотографията и съвременните визуални изкуства“.
I.Изисквания за длъжността:
Минимални изисквания:
-
Образование – висше, образователно- квалификационна степен „магистър“;
-
Професионално направление – „Фотография“, „Графичен и инженерен дизайн”, „Публична администрация“, „Стопанско управление“
-
Професионален опит по специалността – 3 години;
-
Организационни умения,нагласа за работа в екип,адаптивност,комуникативност;
Като предимство се счита:
-
Присъдени научни степени и звания;
-
Опит в областта на музейното дело и опазване на културното наследство;
-
Участие в разработването и реализацията на програми и проекти;
-
Чуждоезикова подготовка;
-
Компютърна грамотност;
II.Начин на провеждане на конкурса
-
Защита на концепция за дейността и развитието на ПЦ “Музей на фотографията и съвременните визуални изкуства“ за период от пет години, подробно разработена за първата от тях;
-
Събеседване;
III.Необходими документи за участие в конкурса
-
Заявление за участие /свободен текст/;
-
Документ за самоличност (необходим само за идентификация, като се връща веднага);
-
Професионална автобиография;
-
Документ за завършено образование (копие);
-
Документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит- трудова книжка, осигурителна книжка; служебна книжка(копия);
-
Свидетелство за съдимост;
-
Медицинско свидетелство при прекъсване на трудовата дейност за повече от 3 месеца;
-
Документи за придобита образователно- квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност (копие);
-
Концепция до 10 печатни страници за дейността и развитието на ПЦ “Музей на фотографията и съвременните визуални изкуства“ за период от пет години /подробно разработена първата от тях/.
Концепцията се предоставя в седем екземпляра, в отделен, запечатан и ненадписан плик (бройките са съобразени с броя на членовете на комисията).
Предоставените копия на документи следва да бъдат заверени от кандидата с текста „Вярно с оригинала“ и подпис.
IV.Място и срок за подаване на документите:
Място на подаване на документите:
-
Община Казанлък, ул.“Розова долина“ №6, Център за информация и услуги на гражданите, Гише №2- „Деловодство“.
/всеки работен ден от 09.00ч. до 17.00ч./
Телефон за информация: 0431/99547
Място на обявяване на списъците и съобщенията:
-
Табло в Център за информация и услуги на гражданите в сградата на Община Казанлък, ул.“Розова долина“ № 6, както и електронната страница на Община Казанлък;
Срок за подаване на документите:
-
Един месец от датата на публикуване на обявлението за конкурса в местен печат и на електронната страница на Община Казанлък.
/до 17.00ч. на 23.01.2023 г., който не може да бъде по- кратък от 1 месец от датата на публикуване на обявяването на конкурса- чл.1, т.3 от КТ/
ГАЛИНА СТОЯНОВА /П/
Кмет на Община Казанлък
публ. на 09.12.2022 г.