Местни избори 2023

Обявление за подбор на персонал по проект № BG05M9OP001-2.019-0030 „Дневен център за деца с тежки множествени увреждания в град Казанлък“

 

ОБЯВЛЕНИЕ

 

      Във връзка с изпълнение на проект „Дневен център за деца с тежки множествени увреждания в град Казанлък“, съгласно Административен договор № BG05M9OP001-2.019-0030 за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020 г., процедура чрез директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG 05M9OP001-2.019 „Продължаваща подкрепа за деинституционализация на децата и младежите“ – ЕТАП 2 – предоставяне на социални и интегрирани здравно-социални услуги за деца и семейства“ – КОМПОНЕНТ 1

 

     Община Казанлък обявява подбор на персонал по проект Дневен център за деца с тежки множествени увреждания в град Казанлък“, за предоставяне на социалната услуга Дневен център за подкрепа на деца и младежи с тежки множествени увреждания и техните семейства на територията на община Казанлък, за следните длъжности:

 

  • СОЦИАЛЕН ПЕДАГОГ - на пълно работно време – 8 часа
  • МЕДИЦИНСКА СЕСТРА - на пълно работно време – 8 часа

 

  1. Изисквания за заемане на длъжността „Социален педагог“:
  • Образование – висше; специалност: „Социална педагогика“; „Специална педагогика“; „Педагогика“; „Предучилищна и начална училищна педагогика“; „Предучилищна педагогика“; „Начална училищна педагогика“.
  • Професионален опит – минимум 1 година;
  • Компютърна грамотност – Microsoft Word, Microsoft  Ехcel, Internet;
  • Отлични комуникативни и организационни умения;
  • Умения за работа в екип;
  • Адаптивност и умения за работа с деца и младежи с увреждания;
  • Креативност и инициативност в работата;
  • Допълнителна квалификация и/или опит в областта на работа с деца и младежи с увреждания е предимство.

       Основни задължения и отговорности за длъжността:

  • Участва в изготвянето на оценката на възможностите и потребностите и на индивидуалния план за грижа на всеки потребител;
  • Извършва педагогическа оценка с цел определяне на образователните потребности и възможности на потребителните и поставя индивидуални цели за учебно-възпитателните дейност с тях;
  • Организира и провежда индивидуални и групови занимания с потребителите с възпитателна и образователна насоченост. Подпомага подготовката за интегрирано обучение на потребителя в масова детска градина или училище.
  • Разработва и прилага подходящи методи и техники за мотивиране на потребителите и стимулиране на личностното им развитие;
  • Подбира учебни средства, материали и помагала, подходящи за конкретната обучителна ситуация;
  • Съвместно с другите специалисти организира подходяща по вид трудотерапия, съобразена с възможностите и потребностите на потребителите, насочена към развитие на способностите им за независим живот.
  • Поддържа контакт със семейството на потребителите, предоставя информация и консултации за тяхното развитие.
  • Осъществява и поддържа контакт с образователни и други институции.
  • Води съответната документация по предоставяне на педагогическа подкрепа, съгласно нормативните изисквания и Правилника за вътрешния ред;

 

       2. Изисквания за заемане на длъжността „Медицинска сестра“:

  • Образование – висше, специалност – „Медицинска сестра“, „Акушерка“, „Лекарски асистент“ („Фелдшер“);
  • Професионален опит – не се изисква, но допълнителна квалификация и/или опит в областта на работа с деца и младежи с увреждания е предимство;
  • Адаптивност и умения за работа с деца и младежи с увреждания;
  • Способност за планиране и организиране на дейността;
  • Умения за самостоятелна работа и работа в екип. 

       Основни задължения и отговорности за длъжността:

  • Осигурява медицинска грижа, с цел опазване живота, здравето, психическия и емоционален комфорт на потребителите.
  •  Участва в изготвянето на оценка на възможностите и потребностите и на индивидуалния план за грижа на всеки потребител;
  • Води задължителната документация и оказва долекарска помощ при необходимост.
  • Провежда ежедневен сутрешен филтър и се информира за здравословното състояние на потребителите от родителите им.
  • Извършва активно наблюдение на физическото развитие на потребителите и участва при определяне на физическата им дееспособност съвместно с други специалисти.
  • Провежда профилактични дейности за предотвратяване или ограничаване на рисковите фактори в Дневния център като проследява факторите на околната среда (температура, влага, осветление, отопление, шум и други вредности) и участва при извършването на съответните измервания;
  • Организира и отговаря за осъществяването на санитарно-хигиенните и противоепидемични мерки в центъра, включително личната хигиена на децата, хигиената в кухненския блок, отопление, проветряване, режим на сън.
  • Приема и разпределя доставената в Дневния център храна, контролира и изготвя протокол за нейното качество и количество.

 

      Подборът на персонал ще се осъществи на два етапа, както следва:

            - Първи етап – допускане по документи;

            - Втори етап – интервю/събеседване;

 

       Необходими документи:

  • Заявление (по образец);
  • Декларация за обработка на лични данни (по образец);
  • Автобиография;
  • Документ за самоличност – за сверка;
  • Документ за завършено образование – заверено копие;
  • Копие на документи, удостоверяващи трудовия стаж на кандидата (ако е приложимо);
  • Други документи, предоставени от кандидатите, доказващи тяхната квалификация и умения (ако е приложимо).

 

       След приключване подбора с одобрените кандидати ще бъде сключен срочен трудов договор по реда на КТ.

 

     Образци на документите могат да бъдат изтеглени от сайта на Община Казанлък в рубриката на проект „Дневен център за деца с тежки множествени увреждания в град Казанлък“ на следния адрес: https://www.kazanlak.bg/cat-689.html , както и да се получат на място в сградата на Община Казанлък, бул. „Розова долина“ № 6, Център за административно обслужване, Гише № 5;

      Лицата, желаещи да кандидатстват за обявената позиция следва да подадат документите си на място в сградата на Община Казанлък, бул. „Розова долина“ № 6, Център за информация и услуги на гражданите, Гише № 5, всеки работен ден от 8:30 до 12:30 ч. и от 13:30 до 17.30 ч.

 

      Срок за подаване на документи – до 06.04.2023 г. 17:30 ч. включително.

 

     Резултатите във връзка с подбора ще бъдат обявени на информационното табло в сградата на Община Казанлък, бул. „Розова долина“ № 6, Център за информация и услуги на гражданите и на сайта на Община Казанлък – на следния адрес: https://www.kazanlak.bg/cat-689.html , рубрика Програми и проекти“/ под-рубрика проект „Дневен център за деца с тежки множествени увреждания в град Казанлък“.

                                                          

Лица за контакт:

Мария Паунова-Тончева, административен координатор по проекта;

Тел. номер: 0431/98-283;

 

            П

ЛИЛИЯ ЦОНКОВА

Заместник-кмет на Община Казанлък,

(Оправомощена със Заповед № 880/28.05.2021 г.

на Кмета на община Казанлък)

 

Заявление за персонал

Декларация за лични данни

 

 

публ. на 28.03.2023 г.

Програми и проекти

Местни избори 2023
Празник на розата
Празник  на розата - резервации и цени
Открий Казанлък
Чудомирови празници
Адрес:
гр. Казанлък, 6100
бул. Розова Долина №6

Технически сътрудник на кмета:
0431/98201

факс: 0431/98266
mayor@kazanlak.bg

Общинско предприятие „КД и ПИС“:
0431/63880

Дарителска сметка | Телефонен указател
Работно време
Общинска администрация:
от 8.30 - 12.30 и 13.30 - 17.30

Център за информация и услуги на гражданите:
от 8.30 до 17.30

Кметства:
8.00ч. - 17.00ч.

Домашен социален патронаж: 0431/63470


Защита на личните данни | Карта на сайта
Контакти:
ГРАО: 0431/98 346
Местни приходи: 0431/98373; 98497
Общо деловодство: 0431/98 248
delovodstvo@kazanlak.bg
Деловодство "Технически услуги": 0431/98 256

Горещ телефон за сигнали и нередности:
0 700 400 56

Общински приют за бездомни кучета:
0887311884

"Балканинвест" ЕООД
0877431220