Обявление за подбор на персонал по проект № BG05SFPR002-2.001-0116 „Грижа в дома в община Казанлък“

 

ОБЯВА

 

Във връзка с изпълнението на Договор № BG05SFPR002-2.001-0116-C01 по проект „Грижа в дома в община Казанлък“, Процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05SFPR002-2.001 „ГРИЖА В ДОМА“ по Програма „Развитие на човешките ресурси” 2021-2027 г.

 

Община Казанлък обявява подбор на персонал, както следва:

 

  • Специалист „Здравни грижи“ – 1 бр. на трудово правоотношение на 4 ч.;
  • Специалист „Социални дейности“ 1 бр. на трудово правоотношение на 4 ч.;
  • Психолог – 1 бр. на трудово правоотношение на 4 ч.

 

Изисквания към кандидатите за обявените длъжности :

  • да са пълнолетни граждани;
  • да не са поставени под пълно или ограничено запрещение;
  • да не са осъждани;
  • да имат мотивация и нагласа за работа с хора с увреждания и възрастни хора в невъзможност за самообслужване.

 

Изисквания за заемане на длъжността специалист „Здравни грижи“ – Медицинска сестра:

  • Завършено медицинско образование;
  • Образователно-квалификационна степен – „специалист”/„бакалавър”
  • Специалност – мед. сестра, акушер/ка, фелдшер;
  • Работа с компютър – Microsoft /Word, Ехcel/;
  • Професионален опит – минимум 1 година в сферата на здравеопазването;
  • Членство към професионална организация на професионалистите по здравни грижи се счита за предимство;
  • Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми.

 

Основни задължения и отговорности за длъжността:

  • Извършва здравни услуги и манипулации, съгласно утвърдената Методика за предоставяне на интегрирана здравно-социална услуга „Грижа в дома“;
  • Събира и предоставя здравна информация за потребителите на екипа за управление на услугата;
  • Измерва витални показатели (кръвно налягане, пулс, температура и др.);
  • Разработва здравни планове за медицински грижи на потребителите;
  • Съдейства за текущо лечение и грижа, съобразени с извършените изследвания и предписани манипулации;
  • Поддържа тясна връзка с близките на потребителите, като редовно ги информира за здравословното им състояние;
  • Следи за жизнения статус на потребителите и дава съвети за подобряване на здравословното им състояние;
  • Води необходимата документация и отчетност.

 

Изисквания за заемане на длъжността специалист „Социални дейности“ – Домашен санитар:

- Завършено образование – не се изисква, наличието на придобита степен е предимство;

- Професионален опит – не се изисква, но се счита за предимство;

- Придобита квалификация за „Домашен санитар“, Домашен помощник“, „Социален асистент“ и „Личен асистент“ се счита за предимство;

- Работа с компютър – Microsoft /Word, Ехcel/.

- Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми.

 

Основни задължения и отговорности за длъжността:

-  Подпомага специалиста по „Здравни грижи“ при извършване на дейности, свързани с удовлетворяване на основните жизнени потребности;

- Поддържа личната хигиена на потребителя, както и поддържа хигиената в помещението, което потребителят обитава;

- Съдейства при приготвяне на храна, съобразно здравословното състояние на лицето;

- Съдейства при настаняване в лечебно заведение за болнична помощ за активно лечение, рехабилитация и при грижи в болница (при необходимост);

- Съдейства за закупуване на лекарства и заплаща битови сметки (със средства на потребителя);

-  Съдейства за осъществяване на дребни ремонти и грижа за дома;

- Административна помощ - съдейства за изготвяне на необходимите документи за явяване на ТЕЛК, при настаняване и/или изписване от болница;

-  Оказва помощ при придвижване на потребителя в дома и извън него;

- Оказва помощ при прием на медикаменти и при извършване на домашна рехабилитация;

- Оказва съдействие за организиране на свободното време на потребителя и насърчаване на комуникацията и поддържането на социални контакти;

-   Води необходимата документация и отчетност.

 

Изисквания за заемане на длъжността „Психолог“:

-    Завършено образование – висше;

-    Образователно-квалификационна степен – „Бакалавър”/ „Магистър”, специалност „Психология“;

-    Професионален опит - не се изисква, но наличието му се счита за предимство;

-    Работа с компютър – Microsoft /Word, Ехcel/;

-    Умение за комуникативност и работа в екип.

 

Основни задължения и отговорности за длъжността:

-   работи с потребителите по проекта и семействата им;

-   провежда консултации с тях и техните близки и оказва психологическа подкрепа;

-  съдейства при възникнали трудности в общуването и в поведението с фокус   към възстановяване на социалната         интеграция на лицата в обществения живот;

-  предоставя индивидуална психологическа подкрепа на потребителите по  предварително изготвен график и /или по заявка при необходимост.

 

Необходими документи:

  • Заявление (по образец);
  • Декларация за обработка на лични данни (по образец);
  • Автобиография;
  • Документ за завършено образование – копие;
  • Копие на документи, удостоверяващи трудовия стаж на кандидата (ако е приложимо);
  • Други документи, предоставени от кандидатите, доказващи тяхната квалификация и умения (ако е приложимо).

 

Образци на документите могат да бъдат изтеглени от сайта на Община Казанлък в рубриката на проект „Грижа в дома в община Казанлък“ на следния адрес: https://www.kazanlak.bg/cat-721.html, както и да се получат на място в сградата на:

- Община Казанлък, бул. „Розова долина“ № 6, Център за административно обслужване, Гише № 4;

- Домашен социален патронаж, ул. „Отец Паисий Хилендарски“ № 3, гр. Казанлък.

 

Лицата, желаещи да кандидатстват за обявените позиции, следва да подадат документите си на място в сградата на Община Казанлък, бул. „Розова долина“ № 6, Център за административно обслужване, Гише № 4, всеки работен ден от 8:30 до 12:30 ч. и от 13:30 до 17.30 ч.

Срок за подаване на документи – от 15.05.2023 до 26.05.2023 г. включително.

 

Резултатите от подбора ще бъдат обявени на информационното табло в сградата на Община Казанлък, бул. „Розова долина“ № 6, Център за административно обслужване и на сайта на Община Казанлък – на следния адрес: https://www.kazanlak.bg/cat-721.html.

                                                          

Лице за контакт:

Десислава Тинева, Адм. координатор на проекта – 0431/98283

 

             П

ЛИЛИЯ ЦОНКОВА

Заместник-кмет на община Казанлък,

(Oправомощена със Заповед № 211/ 03.02.2023 г.

на Кмета на община Казанлък)

 

Заявление за кандидати

Декларация за лични данни

 

 

 

публ. на 15.05.2023 г.

Програми и проекти

Празник на розата
Празник  на розата - резервации и цени
Открий Казанлък
Чудомирови празници
Адрес:
гр. Казанлък, 6100
бул. Розова Долина №6

Технически сътрудник на кмета:
0431/98201

факс: 0431/98266
mayor@kazanlak.bg

Горещ телефон за сигнали и нередности:
0 700 400 56

Общинско предприятие „КД и ПИС“:
0431/63880

Дарителска сметка | Телефонен указател
Работно време
Общинска администрация:
от 8.30 - 12.30 и 13.30 - 17.30

Център за информация и услуги на гражданите:
от 8.30 до 17.30

Кметства:
8.00ч. - 17.00ч.

Домашен социален патронаж: 0431/63470

Общински приют за бездомни кучета:
0887311884

Защита на личните данни | Карта на сайта
Контакти:
ГРАО: 0431/98 346
Местни приходи: 0431/98373; 98497
Общо деловодство: 0431/98 248
delovodstvo@kazanlak.bg
Деловодство "Технически услуги": 0431/98 256

"Балканинвест" ЕООД:
0877431220 – гаражи и Удостоверения за идентичност

0885347723 – Автотранспорт
office@balkaninvest.bg