Местни избори 2023

„Дневен център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства“ обявява подбор на персонал за следните длъжности:

ОБЯВЛЕНИЕ

 

Във връзка с разкриването на нова социална услуга

„Дневен център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства“ като държавно делегирана дейност в гр. Казанлък, кв. „Васил Левски“ (до блок № 7)

 

„Дневен център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства“  обявява подбор на персонал за следните длъжности:

 

  • Социален педагог 1 бр. - на пълно работно време – 8 часа
  • Психолог 1 бр. - на пълно работно време – 8 часа
  • Трудотерапевт 2 бр. - на пълно работно време – 8 часа
  • Логопед 1 бр. - на пълно работно време – 8 часа
  • Детегледач 1 бр. - на пълно работно време – 8 часа
  • Огняр/работник поддръжка - на не пълно работно време – 4 часа

 

 

1.  Изисквания за заемане на  длъжността  „СОЦИАЛЕН ПЕДАГОГ“:

  • Образование – висше; специалност: „Социална педагогика“; „Специална педагогика“; „Педагогика“; „Предучилищна и начална училищна педагогика“; „Предучилищна педагогика“; „Начална училищна педагогика“.
  • Професионален опит – минимум 1 година;
  • Компютърна грамотност – Microsoft Word, Microsoft  Ехcel, Internet;
  • Отлични комуникативни и организационни умения;
  • Умения за работа в екип;
  • Адаптивност и умения за работа с деца с увреждания;
  • Креативност и инициативност в работата;
  • Допълнителна квалификация и/или опит в областта на работа с деца с увреждания е предимство.

 

 Основни задължения и отговорности за длъжността:

  • Участва в изготвянето на оценката на възможностите и потребностите и на индивидуалния план за грижа на всеки потребител;
  • Извършва педагогическа оценка с цел определяне на образователните потребности и възможности на потребителните и поставя индивидуални цели за учебно-възпитателните дейност с тях;
  • Организира и провежда индивидуални и групови занимания с потребителите с възпитателна и образователна насоченост. Подпомага подготовката за интегрирано обучение на потребителя в масова детска градина или училище.
  • Разработва и прилага подходящи методи и техники за мотивиране на потребителите и стимулиране на личностното им развитие;
  • Подбира учебни средства, материали и помагала, подходящи за конкретната обучителна ситуация;
  • Осъществява и поддържа контакт с образователни и други институции.
  • Води съответната документация по предоставяне на педагогическа подкрепа, съгласно нормативните изисквания и Правилника за вътрешния ред;

 

 

2.  Изисквания за заемане на  длъжността  „ПСИХОЛОГ“:

  • Образование – висше; специалност – „Психология“;
  • Професионален опит – не се изисква, но допълнителна квалификация и/или опит в областта на работа с деца с увреждания е предимство;
  • Компютърна грамотност – Microsoft Word, Microsoft  Ехcel, Internet;
  • Отлични комуникативни и организационни умения;
  • Умения за работа в екип;
  • Адаптивност и умения за работа с деца с увреждания;
  • Аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми.

 

Основни задължения и отговорности за длъжността:

  • Предоставя психологическа подкрепа на потребителите на Дневния център, техните семейства и подпомага работата на останалите специалисти в услугата.
  • Проучва и анализира индивидуалните психологически потребности на потребителите и прилага подходящи интервенции, тренинги, терапии за удовлетворяване на тези потребности и повишаване качеството им на живот;
  • Оказва методологическа подкрепа на целия персонал по отношение на справяне с трудно поведение, овладяване на агресията, изразяване на емоциите, успешна вербална и невербална комуникация;
  • Участва в изготвянето на оценка на възможностите и потребностите и на индивидуалния план за грижа на всеки потребител;
  • Ангажира се с пряка индивидуална и групова работа с потребителите за подобряване на тяхното емоционално и психическо състояние и развиване на личностните им умения;
  •  Извършва индивидуални консултации с всеки член на персонала, потребителите и техните семейства, когато е необходимо;
  • Води съответната документация по предоставяне на услугите и отразява психологическата работа с потребителите.

Участва в екипни срещи за обсъждане на работа по случай.

 

3.  Изисквания за заемане на  длъжността  „ТРУДОТЕРАПЕВТ“:

  • Образование – минимум средно;
  • Професионален опит – не се изисква, но допълнителна квалификация и/или опит в областта на работа с деца увреждания е предимство;
  • Компютърна грамотност – Microsoft Word, Microsoft Ехcel, Internet;
  • Отлични комуникативни и организационни умения;
  • Умения за работа в екип;
  • Адаптивност и умения за работа с деца с увреждания;
  • Креативност и инициативност в работата.

 

Основни задължения и отговорности за длъжността:

  • Организира трудотерапевтична дейност съобразно индивидуалните възможности и личния избор на всеки потребител.
  • Оказва подкрепа за постигане на самостоятелност и улесняване участието на потребителите в обществения живот чрез придобиване и развитие на навици и умения.
  • Работи по изготвени от него програми за индивидуална и групова работа.
  • Участва в изготвянето на оценка на възможностите и потребностите и на индивидуалния план за грижа на всеки потребител;
  • Сформира групи за работа с потребители с общи интереси;
  • Води съответната документация по предоставяне на трудотерапевтична подкрепа, съгласно нормативните изисквания и Правилника за вътрешния ред;

 

4.  Изисквания за заемане на  длъжността  „ЛОГОПЕД“:

  • Образование - висше; специалност „Логопедия“, „Логопедагогика“ или допълнителна професионална квалификация по логопедия;
  • Професионален опит – не се изисква, но допълнителна квалификация и/или опит в       областта на работа с деца с увреждания е предимство;
  •   Компютърна грамотност – Microsoft Word, Microsoft  Ехcel, Internet;
  •   Отлични комуникативни и организационни умения;
  •   Умения за работа в екип;
  •   Адаптивност и умения за работа с деца с увреждания;
  •   Креативност и инициативност в работата;

 

Основни задължения и отговорности за длъжността:

  • Извършва диагностика и оценяване на комуникативното развитие на всеки потребител и дава предложения за подходящи начини за осъществяване на индивидуална подкрепа.
  • Разработва и прилага подходящи корекционни методи и техники за повишаване и развитие на комуникативните възможности, съобразени с индивидуалните психо-физически особености на  всеки потребител.
  • Участва в изготвянето на оценка на възможностите и потребностите и на индивидуалния план за грижа на всеки потребител.
  • Оказва методическа подкрепа на екипа и семействата по отношение на успешна вербална и невербална комуникация.
  • Осъществява партньорство със семействата на потребителите и ги подпомага при идентифициране на силните комуникативни страни у детето и страните, които се нуждаят от подкрепа.
  • Провежда индивидуални и групови консултации с потребителите и техните семейства.
  •  Разработва обучителни и информационни материали.
  •  Води съответната документация по предоставяне на логопедична подкрепа, съгласно нормативните изисквания и Правилника за вътрешния ред.

 

5.  Изисквания за заемане на  длъжността  „ДЕТЕГЛЕДАЧ“:

  • Образование – минимум средно;
  • Професионален опит – не се изисква, но допълнителна квалификация и/или опит в областта на работа с деца с увреждания е предимство;
  • Умения за работа в екип и комуникативност;
  • Адаптивност и умения за работа с деца с увреждания.

 

Основни задължения и отговорности за длъжността:

  • Активно участва в обгрижването на потребителите, ползващи социалната услуга.
  • Отговаря за задоволяване на базовите потребности на потребителите – хранене, облекло, санитарно-хигиенни нужди, личен тоалет, преобличане и др.
  •  Съдейства на членовете на екипа при организиране ежедневието на потребителите; Взема участие в организираните занимателни и развлекателни игри съвместно с потребителите;
  •  Отговаря за санитарно-хигиенното състояние на помещенията, като спазва въведените инструкции за хигиена и дезинфекция;
  •  Подпомага членовете на екипа при организиране и провеждане на мероприятия, разходки и развлечения извън Дневния център.

 

6.  Изисквания за заемане на  длъжността  „ОГНЯР/РАБОТНИК ПОДДРЪЖКА“:

  • Образование – минимум средно;
  • Професионален опит – не се изисква;
  • Притежаване на документ за придобита огнярска правоспособност е предимство; 
  • Да бъде запознат с правилата за безопасна работа с котли, изискванията за противопожарна охрана, инструкциите за безопасна работа и др.
  • Умения за работа в екип.    

Основни задължения и отговорности за длъжността:

  • Отговаря за техническата поддръжка на сградата;
  • Отговаря и следи за правилната експлоатация на котелната инсталация и осигурява отоплението през зимния период;
  • Отговаря и следи за противопожарното състояние на котелните помещения;
  • Следи за състоянието и изправността на предоставената му техника, инструменти и материали и се грижи за тяхното правилно използване;
  • Следи за поддържане на нормална температура в сградата на Дневния център през отоплителния сезон  и  техническата изправност на уредите;
  • Следи за състоянието на сградата, помещенията, дворното място и се грижи за поддържането им;
  • Спазва  техниката на безопасност при работа със съоръжения, инсталации и ел. уреди;

 

 

Подборът на персонал ще се осъществи на два етапа, както следва:

            - Първи етап – допускане по документи;

            - Втори етап – интервю/събеседване;

Необходими документи:

  • Заявление (по образец);
  • Декларация за обработка на лични данни (по образец);
  • Автобиография;
  • Документ за самоличност – за сверка;
  • Документ за завършено образование – заверено копие;
  • Копие на документи, удостоверяващи трудовия стаж на кандидата (ако е приложимо);
  • Други документи, предоставени от кандидатите, доказващи тяхната квалификация и умения (ако е приложимо).

 

След приключване на подбора с одобрените кандидати ще бъдат сключени трудови договори със срок за изпитване, в рамките на 6 месеца по реда на КТ.

 

Образци на документите могат да се получат на място в сградата на Дневен център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства“ в гр. Казанлък, кв. „Васил Левски“ (до блок № 7);

 

Лицата, желаещи да кандидатстват за обявените позиции следва да подадат документите си на място в сградата на Дневен център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства“ в гр. Казанлък, кв. „Васил Левски“ (до блок № 7), всеки работен ден от 09:00-13:00 ч. и от 13:30 до 16:00 ч.

 

Срок за подаване на документи – от 16.11.2023 г. до 24.11.2023 г. до 16:00 ч. включително.

 

Резултатите във връзка с подбора ще бъдат обявени на информационното табло в сградата на Дневен център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства“ в гр. Казанлък, кв. „Васил Левски“ (до блок № 7).     

 

Лица за контакт:

Славена Димитрова и Незабравка Иванова

сл. телефон: 0882/657-174

 

заявление

декларация

 

публ. на 17.11.2023 г.
Адрес:
гр. Казанлък, 6100
бул. Розова Долина №6

Технически сътрудник на кмета:
0431/98201

факс: 0431/98266
mayor@kazanlak.bg

Общинско предприятие „КД и ПИС“:
0431/63880

Дарителска сметка | Телефонен указател
Работно време
Общинска администрация:
от 8.30 - 12.30 и 13.30 - 17.30

Център за информация и услуги на гражданите:
от 8.30 до 17.30

Кметства:
8.00ч. - 17.00ч.

Домашен социален патронаж: 0431/63470


Защита на личните данни | Карта на сайта
Контакти:
ГРАО: 0431/98 346
Местни приходи: 0431/98373; 98497
Общо деловодство: 0431/98 248
delovodstvo@kazanlak.bg
Деловодство "Технически услуги": 0431/98 256

Горещ телефон за сигнали и нередности:
0 700 400 56

Общински приют за бездомни кучета:
0887311884

"Балканинвест" ЕООД
0877431220