- Начало
- Обяви, съобщения, конкурси
- Съобщения
„Дневен център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства“ обявява подбор на персонал за следните длъжности:
ОБЯВЛЕНИЕ
Във връзка с разкриването на нова социална услуга
„Дневен център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства“ като държавно делегирана дейност в гр. Казанлък, кв. „Васил Левски“ (до блок № 7)
„Дневен център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства“ обявява подбор на персонал за следните длъжности:
-
Социален педагог 1 бр. - на пълно работно време – 8 часа
-
Психолог 1 бр. - на пълно работно време – 8 часа
-
Трудотерапевт 2 бр. - на пълно работно време – 8 часа
-
Логопед 1 бр. - на пълно работно време – 8 часа
-
Детегледач 1 бр. - на пълно работно време – 8 часа
-
Огняр/работник поддръжка - на не пълно работно време – 4 часа
1. Изисквания за заемане на длъжността „СОЦИАЛЕН ПЕДАГОГ“:
-
Образование – висше; специалност: „Социална педагогика“; „Специална педагогика“; „Педагогика“; „Предучилищна и начална училищна педагогика“; „Предучилищна педагогика“; „Начална училищна педагогика“.
-
Професионален опит – минимум 1 година;
-
Компютърна грамотност – Microsoft Word, Microsoft Ехcel, Internet;
-
Отлични комуникативни и организационни умения;
-
Умения за работа в екип;
-
Адаптивност и умения за работа с деца с увреждания;
-
Креативност и инициативност в работата;
-
Допълнителна квалификация и/или опит в областта на работа с деца с увреждания е предимство.
Основни задължения и отговорности за длъжността:
-
Участва в изготвянето на оценката на възможностите и потребностите и на индивидуалния план за грижа на всеки потребител;
-
Извършва педагогическа оценка с цел определяне на образователните потребности и възможности на потребителните и поставя индивидуални цели за учебно-възпитателните дейност с тях;
-
Организира и провежда индивидуални и групови занимания с потребителите с възпитателна и образователна насоченост. Подпомага подготовката за интегрирано обучение на потребителя в масова детска градина или училище.
-
Разработва и прилага подходящи методи и техники за мотивиране на потребителите и стимулиране на личностното им развитие;
-
Подбира учебни средства, материали и помагала, подходящи за конкретната обучителна ситуация;
-
Осъществява и поддържа контакт с образователни и други институции.
-
Води съответната документация по предоставяне на педагогическа подкрепа, съгласно нормативните изисквания и Правилника за вътрешния ред;
2. Изисквания за заемане на длъжността „ПСИХОЛОГ“:
-
Образование – висше; специалност – „Психология“;
-
Професионален опит – не се изисква, но допълнителна квалификация и/или опит в областта на работа с деца с увреждания е предимство;
-
Компютърна грамотност – Microsoft Word, Microsoft Ехcel, Internet;
-
Отлични комуникативни и организационни умения;
-
Умения за работа в екип;
-
Адаптивност и умения за работа с деца с увреждания;
-
Аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми.
Основни задължения и отговорности за длъжността:
-
Предоставя психологическа подкрепа на потребителите на Дневния център, техните семейства и подпомага работата на останалите специалисти в услугата.
-
Проучва и анализира индивидуалните психологически потребности на потребителите и прилага подходящи интервенции, тренинги, терапии за удовлетворяване на тези потребности и повишаване качеството им на живот;
-
Оказва методологическа подкрепа на целия персонал по отношение на справяне с трудно поведение, овладяване на агресията, изразяване на емоциите, успешна вербална и невербална комуникация;
-
Участва в изготвянето на оценка на възможностите и потребностите и на индивидуалния план за грижа на всеки потребител;
-
Ангажира се с пряка индивидуална и групова работа с потребителите за подобряване на тяхното емоционално и психическо състояние и развиване на личностните им умения;
-
Извършва индивидуални консултации с всеки член на персонала, потребителите и техните семейства, когато е необходимо;
-
Води съответната документация по предоставяне на услугите и отразява психологическата работа с потребителите.
Участва в екипни срещи за обсъждане на работа по случай.
3. Изисквания за заемане на длъжността „ТРУДОТЕРАПЕВТ“:
-
Образование – минимум средно;
-
Професионален опит – не се изисква, но допълнителна квалификация и/или опит в областта на работа с деца увреждания е предимство;
-
Компютърна грамотност – Microsoft Word, Microsoft Ехcel, Internet;
-
Отлични комуникативни и организационни умения;
-
Умения за работа в екип;
-
Адаптивност и умения за работа с деца с увреждания;
-
Креативност и инициативност в работата.
Основни задължения и отговорности за длъжността:
-
Организира трудотерапевтична дейност съобразно индивидуалните възможности и личния избор на всеки потребител.
-
Оказва подкрепа за постигане на самостоятелност и улесняване участието на потребителите в обществения живот чрез придобиване и развитие на навици и умения.
-
Работи по изготвени от него програми за индивидуална и групова работа.
-
Участва в изготвянето на оценка на възможностите и потребностите и на индивидуалния план за грижа на всеки потребител;
-
Сформира групи за работа с потребители с общи интереси;
-
Води съответната документация по предоставяне на трудотерапевтична подкрепа, съгласно нормативните изисквания и Правилника за вътрешния ред;
4. Изисквания за заемане на длъжността „ЛОГОПЕД“:
-
Образование - висше; специалност „Логопедия“, „Логопедагогика“ или допълнителна професионална квалификация по логопедия;
-
Професионален опит – не се изисква, но допълнителна квалификация и/или опит в областта на работа с деца с увреждания е предимство;
-
Компютърна грамотност – Microsoft Word, Microsoft Ехcel, Internet;
-
Отлични комуникативни и организационни умения;
-
Умения за работа в екип;
-
Адаптивност и умения за работа с деца с увреждания;
-
Креативност и инициативност в работата;
Основни задължения и отговорности за длъжността:
-
Извършва диагностика и оценяване на комуникативното развитие на всеки потребител и дава предложения за подходящи начини за осъществяване на индивидуална подкрепа.
-
Разработва и прилага подходящи корекционни методи и техники за повишаване и развитие на комуникативните възможности, съобразени с индивидуалните психо-физически особености на всеки потребител.
-
Участва в изготвянето на оценка на възможностите и потребностите и на индивидуалния план за грижа на всеки потребител.
-
Оказва методическа подкрепа на екипа и семействата по отношение на успешна вербална и невербална комуникация.
-
Осъществява партньорство със семействата на потребителите и ги подпомага при идентифициране на силните комуникативни страни у детето и страните, които се нуждаят от подкрепа.
-
Провежда индивидуални и групови консултации с потребителите и техните семейства.
-
Разработва обучителни и информационни материали.
-
Води съответната документация по предоставяне на логопедична подкрепа, съгласно нормативните изисквания и Правилника за вътрешния ред.
5. Изисквания за заемане на длъжността „ДЕТЕГЛЕДАЧ“:
-
Образование – минимум средно;
-
Професионален опит – не се изисква, но допълнителна квалификация и/или опит в областта на работа с деца с увреждания е предимство;
-
Умения за работа в екип и комуникативност;
-
Адаптивност и умения за работа с деца с увреждания.
Основни задължения и отговорности за длъжността:
-
Активно участва в обгрижването на потребителите, ползващи социалната услуга.
-
Отговаря за задоволяване на базовите потребности на потребителите – хранене, облекло, санитарно-хигиенни нужди, личен тоалет, преобличане и др.
-
Съдейства на членовете на екипа при организиране ежедневието на потребителите; Взема участие в организираните занимателни и развлекателни игри съвместно с потребителите;
-
Отговаря за санитарно-хигиенното състояние на помещенията, като спазва въведените инструкции за хигиена и дезинфекция;
-
Подпомага членовете на екипа при организиране и провеждане на мероприятия, разходки и развлечения извън Дневния център.
6. Изисквания за заемане на длъжността „ОГНЯР/РАБОТНИК ПОДДРЪЖКА“:
-
Образование – минимум средно;
-
Професионален опит – не се изисква;
-
Притежаване на документ за придобита огнярска правоспособност е предимство;
-
Да бъде запознат с правилата за безопасна работа с котли, изискванията за противопожарна охрана, инструкциите за безопасна работа и др.
-
Умения за работа в екип.
Основни задължения и отговорности за длъжността:
-
Отговаря за техническата поддръжка на сградата;
-
Отговаря и следи за правилната експлоатация на котелната инсталация и осигурява отоплението през зимния период;
-
Отговаря и следи за противопожарното състояние на котелните помещения;
-
Следи за състоянието и изправността на предоставената му техника, инструменти и материали и се грижи за тяхното правилно използване;
-
Следи за поддържане на нормална температура в сградата на Дневния център през отоплителния сезон и техническата изправност на уредите;
-
Следи за състоянието на сградата, помещенията, дворното място и се грижи за поддържането им;
-
Спазва техниката на безопасност при работа със съоръжения, инсталации и ел. уреди;
Подборът на персонал ще се осъществи на два етапа, както следва:
- Първи етап – допускане по документи;
- Втори етап – интервю/събеседване;
Необходими документи:
-
Заявление (по образец);
-
Декларация за обработка на лични данни (по образец);
-
Автобиография;
-
Документ за самоличност – за сверка;
-
Документ за завършено образование – заверено копие;
-
Копие на документи, удостоверяващи трудовия стаж на кандидата (ако е приложимо);
-
Други документи, предоставени от кандидатите, доказващи тяхната квалификация и умения (ако е приложимо).
След приключване на подбора с одобрените кандидати ще бъдат сключени трудови договори със срок за изпитване, в рамките на 6 месеца по реда на КТ.
Образци на документите могат да се получат на място в сградата на Дневен център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства“ в гр. Казанлък, кв. „Васил Левски“ (до блок № 7);
Лицата, желаещи да кандидатстват за обявените позиции следва да подадат документите си на място в сградата на Дневен център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства“ в гр. Казанлък, кв. „Васил Левски“ (до блок № 7), всеки работен ден от 09:00-13:00 ч. и от 13:30 до 16:00 ч.
Срок за подаване на документи – от 16.11.2023 г. до 24.11.2023 г. до 16:00 ч. включително.
Резултатите във връзка с подбора ще бъдат обявени на информационното табло в сградата на Дневен център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства“ в гр. Казанлък, кв. „Васил Левски“ (до блок № 7).
Лица за контакт:
Славена Димитрова и Незабравка Иванова
сл. телефон: 0882/657-174
заявление
декларация
публ. на 17.11.2023 г.