В Казанлък бе открита реновираната сграда на най-голямата пощенска станция в града

Обновената сграда на най-голямата пощенска станция в Казанлък бе официално открита днес. Кметът на община Казанлък поздрави официалните гости - заместник-министъра на транспорта, информационните технологии и съобщенията Димитър Геновски и директор на Югоизточен регион на „Български пощи” Лиляна Драгоева и служителите в пощенската станция:  „Казанлъчани ще оценят това, което правите. Те ви имат доверие много повече отколкото на частниците, които изпълняват част от дейностите, които предлагате и вие като услуги. Вече осма година Община Казанлък работи с „Български пощи” и ние сме на мнение, че по–добра услуга в България от тази, която предлагате вие, няма на пазара”, каза в приветствието си Галина Стоянова.

Ремонтът на сградата е извършен по проект „ По–добра работна среда за служителите на „Български пощи”ЕАД“. 533 квадрата са обособени три функционални зони – зона за обработване на пощенските пратки, зона с пощенски кутии, които обслужват корпоративните клиенти на Казанлък и касов салон, който предлага пълната гама на пощенските услуги.

„С извършената реконструкция се създават по–добри условия за труд на пощенските служители и се оптимизира обработката на пощенските пратки”, каза на откриването на обновената пощенска станция заместник – министърът на траспорта, информационните технологии и съобщенията Димитър Геновски.

Централната пощенска станция в Казанлък се отличава с това, че целият входящ трафик пощенски пратки идва в нея, обработва се и от същата станция се извършват всички доставки. В станцията работят 31 служители, 11 от които - пощенски раздавачи.

„Надявам се в тези нови условия да работим още по–добре, да предлагаме още по–качествени услуги на гражданите на Казанлък”, пожела директорът на Югоизточен регион на „Български пощи”ЕАД Лиляна Драгоева.

За изминалата година в най-голямата за Казанлък пощенска станция са обработени повече от 600 хиляди пратки. Месечно в тази стнация биват обслужвани 15 хиляди жители на Казанлък и над 70 хиляди от цялата община. Предлагат се всички пощенски услуги – изплащане на пенсии, на парични преводи, приемане и доставка на пошенски пратки, абонамент. Предвидено е продажба на електронни винетки, ваучери, търговски стоки и др. Инкасират се задълженията за електроенергия, вода, стационарни и мобилни телефони, кабелна телевизия и интернет. Станцията е с положителен финансов резултат, който за 2018 година надхвърля 200 хил. лв.

Пресцентър на община Казанлък

 

24.04.2019 г.

Адрес:
гр. Казанлък, 6100
бул. Розова Долина №6

Технически сътрудник на кмета:
0431/98201

факс: 0431/98266
mayor@kazanlak.bg

Дарителска сметка
Телефонен указател
Работно време
Общинска администрация:
от 8.30 - 12.30 и 13.30 - 17.30

Център за информация и услуги на гражданите:
от 8.30 до 17.30

Кметства:
8.00ч. - 17.00ч.
Контакти:
ГРАО: 0431/98 346
Местни приходи: 0431/98350; 98497
Общо деловодство: 0431/98 248
Деловодство "Технически услуги": 0431/98 252

За сигнали и нередности безплатен горещ телефон:
0 700 400 56

Общински приют за бездомни кучета:
0431/98 378