РЕШЕНИЕ № 616
взето на заседание на Общинския съвет – Казанлък, проведено на 15.02.2007 г., Протокол № 50

ОТНОСНО: вх. № ОС-045/ 17.01.2007 г. - Придружително писмо от Стефан Дамянов, кмет на община Казанлък с доклад за провеждане на публични търгове с явно наддаване за продажба по реда на чл. 32, ал. 3, т.1 ЗПСК на общински обекти УПИ ІХ и УПИ Х в кв.6 по плана на с. Копринка ведно с построената в имота сграда - бивша автоспирка.

С Решениe № 526 от 28.09.2006 г. на ОбС - Казанлък е открита процедура за приватизация и определен метод за извършване на приватизация – публичен търг с явно наддаване за продажба на два броя общински нежилищни имоти, находящи се в с. Копринка, община Казанлък и представляващи УПИ IX в кв. 6 и УПИ X в кв. 6, ведно с построената в имота сграда – бивша автоспирка. В изпълнение на т. 2 от решението, за обектите бяха изготвени правни анализи, оценки и информационни меморандуми. Заключенията от изготвените правни анализи и оценки показват, че не съществуват правни пречки, които да препятстват процедурите за приватизация на обектите, а пазарните цени на имотите са в размер, както следва:
- УПИ IX в кв. 6 по плана на с. Копринка – 34 900 лв., без ДДС;
- УПИ X в кв. 6 по плана на с. Копринка, ведно с построената в имота сграда – бивша автоспирка – 68 560 лв., без ДДС.
С т. 2 oт Решение № 526/28.09.2006 г., ОбС ме задължава след изготвяне на правния анализ, оценката и информационния меморандум, да ги предложа за утвърждаване от ОбС – Казанлък. Общинските имоти са включени в Годишния план за приватизация за 2006 г. С оглед финализиране на започнатата процедура, предлагам ОбС да утвърди изготвените разработки и вземе решение за продажба на имотите, при начална тръжна цена, съответстваща на оценката. В случай на успешно финализиране на процедурите и сключване на договори за продажба на обектите, съгласно чл. 10 от ЗПСК, 91 % от паричните постъпления в специалната сметка по приватизация, са на разпореждане на ОбС за инвестиционни цели и придобиване на ДМА.
В хода на разискванията постъпи предложение за увеличение на цените, както следва:
- УПИ IX в кв. 6 по плана на с. Копринка – 54 900 лв. без ДДС;
- УПИ X в кв. 6 по плана на с. Копринка, ведно с построената в имота сграда – бивша автоспирка – 88 560 лв., без ДДС.
 
            Общински съвет - Казанлък, на основание  чл. 21, ал.1, т. 8 от ЗМСМА, чл. 32, ал. 3, т. 1 от ЗПСК, чл. 5, чл. 6, ал. 1 и чл. 8, ал. 1 и ал. 2 от НТК и с цел приключване на процедурата за приватизация на обектите, открита с Решение № 526/28.09.2006 г. на ОбС - Казанлък,
 
 
Р Е Ш И:
 
            I. Утвърждава анализа на правното състояние и пазарната оценка на общински имоти: 
- УПИ IX “за ОДО” в кв. 6 по плана на с. Копринка;
- УПИ X “за ОДО” в кв. 6 по плана на с. Копринка, ведно построената в имота масивна едноетажна сграда – бивша автоспирка.
II. Да се проведат публични търгове с явно наддаване за продажба на общински нежилищни имоти, както следва:
А. Земя с площ 1145 /хиляда сто четиридесет и пет/ кв.м., представляваща УПИ /урегулиран поземлен имот/ IX /девети/ - “за ОДО”, в кв. 6 /шест/, с. Копринка, при граници на имота: север и изток – улица – тупик, запад – УПИ X – “за ОДО” и юг - улица, съгласно ПУП на с. Копринка, одобрен със Заповед № 684 от 2006 г. на кмета на общината.
Б. Земя с площ 883 /осемстотин осемдесет и три/ кв.м., представляваща УПИ /урегулиран поземлен имот/ X /десети/ - “за ОДО”, в кв. 6 /шест/, с. Копринка, при граници на имота: северозапад – УПИ VII-31 и УПИ VI-32, изток – УПИ IX – за “ОДО” и юг и запад - улици, ведно построената в имота масивна едноетажна сграда – бивша автоспирка със застроена площ 190 /сто и деветдесет/ кв.м и подобрения, съгласно ПУП на с. Копринка, одобрен със Заповед № 684 от 2006 г. на кмета на общината, при следните условия:
1. Начална тръжна цена, както следва:
за обекта по т. А - 54 900 /петдесет и четири хиляди и деветстотин/ лв. без ДДС.
за обекта по т. Б - 88 560 /осемдесет и осем хиляди петстотин и шестдесет/ лв. без ДДС.
Цената се оферира в левa. Достигнатата цена се заплаща от спечелилия участник в лева до деня на подписване на договора за продажба по сметка   BG 79 SOMB 9130 3221727350 в “Общинска банка” АД, клон Пловдив, офис Казанлък, б. код SOMBBGSF. В същия срок и по същата сметка се заплаща и дължимият ДДС.
2. Стъпка за наддаване – 10 % от началната тръжна цена.
3. Депозитът за участие е парична вноска в размер на 50 % от началната тръжна цена, която се внася по сметка BG 88 SOMB 9130 3321727301 в “Общинска банка” АД, клон Пловдив, офис Казанлък, б. код SOMBBGSF до изтичане срока за подаване на предложения за участие. Валидни са вноски от името и за сметка на кандидата за участие в търга.
4. Закупуване на тръжна документация – ст. 19 на Община Казанлък срещу квитанция за платена такса за тръжна документация за всеки от обектите в размер на 200 лв. в брой в касата в ЦИУ при Община Казанлък до изтичане срока за подаване на предложения за участие. Валидни са такси от името и за сметка на кандидата за участие в търга.
            При получаване на тръжната документация:
            а) юридическите лица и едноличните търговци представят:
·        заверено от кандидата копие на документ за съдебна регистрация;
·        документ, удостоверяващ актуалното правно състояние /оригинал или нотариално заверено копие/, издаден до 90 дни преди датата на търга;
·        нотариално заверен документ за представителната власт на лицето, което закупува тръжната документация и подписва декларацията за неразгласяване на информация /ако представителната власт не може да се установи от документа за съдебна регистрация/;
            б) физическите лица, извън тези по т. а), представят:
  • документ за самоличност на лицето, което закупува тръжната документация;
·        нотариално заверен документ за представителната власт на лицето, което закупува тръжната документация и подписва декларацията за неразгласяване на информация /ако кандидатът се представлява от пълномощник/;
в) при получаване на тръжната документация кандидатите попълват декларация по чл. 11, ал. 1 от Наредбата за задължителната информация, предоставяна на лицата, заявили интерес за участие в приватизацията по ЗПСК и сведенията, представляващи служебна тайна.
5. Предложения за участие се приемат до 1230 ч. в последния работен ден, предхождащ датата на търга в деловодството на Община Казанлък.
6. Оглед на обектите – 10-17 часа през всички работни дни в срока за подаване на предложения за участие.
7. Търговете да се проведат в ст. 14 в сградата на Община Казанлък на следните дати:
за обекта по т. А - 21-ия ден от датата на обнародване на решението в “Държавен вестник” от 1320 ч.
за обекта по т. Б - 21-ия ден от датата на обнародване на решението в “Държавен вестник” от 1340 ч.
III. Утвърждава тръжните документации за продажба на имотите по т. II, ведно с информационните меморандуми, като част от тях.
            IV. За провеждане на търговете по т. II, назначава комисия в състав:
Председател: Иван Минчев Кирев – зам.кмет “Икономика и строителство”
Членове:         Адриана Николова Тенева – ст. юрисконсулт
            Георги Стоянов Урумов – гл. счетоводител
Татяна Станева Тодорова – директор дирекция “СП и ОС”
Стефка Стефанова Илиева - гл.експ. “Приватизация, конц. и наеми на ОС”
Олга Тенева Бобчева- гл.експ. “Надзор, акт. и отписване на ОС”
Марин Пенков Ангелов– общ. съветник
Иван Стойков Матанов – общ. съветник
Недко Кирилов Недков – общ. съветник
Цанко Колев Бошнаков – общ. съветник
Тюркян Исмедова Салиева – общ. съветник
      Резервни членове: Иво Георгиев Стоилов – н-к отдел “ОС”
Сава Койчев Савов – общ. съветник
           В случай на отсъствие на председателя, същият да бъде заменен от Татяна Станева – член на комисията. Определя възнаграждение в размер на 1 % от достигнатата тръжна цена, което се разпределя по равно между членовете на комисията, участвали при провеждане на търга.
V. Упълномощава кмета на община Казанлък да извърши всички действия по организация и провеждане на търговете, подготовка и сключване на договори за приватизация, регламентирани в чл. 31, ал. 2 ЗПСК, раздел I на гл. V и гл. VII от Наредба за търговете и конкурсите.
 
Адресат на акта: кметът на община Казанлък и заинтересованите лица.
Настоящият акт да се изпрати на кмета на Община Казанлък и областният управител на област Стара Загора в седемдневен срок от приемането му.
Препис от решението да сe изпрати на Районна прокуратура - Казанлък за преглед по реда на общия надзор за законност.
Настоящият акт може да се върне за ново обсъждане на Общински съвет по чл.45, ал.5, изр. 1 от ЗМСМА в седемдневен срок от получаването му.
Настоящият акт може да се обжалва в 14-дневен срок пред Окръжен съд – Стара Загора.
           
            Участвали в поименнотогласуване26  общински съветници, от които "за" - 25.
 
 
Вярно с оригинала!                                    ПРЕДСЕДАТЕЛ НА ОбС: /п/
 
ПРОТОКОЛИСТ:              
                                                                                                                     /В. Самарски/
                        /В. Василева/                      
Адрес:
гр. Казанлък, 6100
бул. Розова Долина №6

Технически сътрудник на кмета:
0431/98201

факс: 0431/98266
mayor@kazanlak.bg

Горещ телефон за сигнали и нередности:
0 700 400 56

Общинско предприятие „КД и ПИС“:
0431/63880

Дарителска сметка | Телефонен указател
Работно време
Общинска администрация:
от 8.30 - 12.30 и 13.30 - 17.30

Център за информация и услуги на гражданите:
от 8.30 до 17.30

Кметства:
8.00ч. - 17.00ч.

Домашен социален патронаж: 0431/63470

Общински приют за бездомни кучета:
0887311884

Защита на личните данни | Карта на сайта
Контакти:
ГРАО: 0431/98 346
Местни приходи: 0431/98373; 98497
Общо деловодство: 0431/98 248
delovodstvo@kazanlak.bg
Деловодство "Технически услуги": 0431/98 256

"Балканинвест" ЕООД:
0877431220 – гаражи и Удостоверения за идентичност

0885347723 – Автотранспорт
office@balkaninvest.bg