РЕШЕНИЕ № 647
взето на заседание на Общински съвет - Казанлък, проведено на 26.4.2007 г., Протокол No. 054 ОТНОСНО: ОС-140/ 26.2.2007 г. - Придружително писмо от Стефан Дамянов, кмет на община Казанлък с доклад за провеждане на търг за отдаване под наем на общински обект, представляващ част от имот - публична общинска собственост - Кафе -аперитив в сградата на читалището на с. Голямо Дряново,Община Казанлък.

Общински обект: “Кафе-аперитив” в сградата на читалището в с. Голямо
 Дряново, Община Казанлък представлява, по смисъла на ЗОС, част от обект –
 публична общинска собственост, за който е съставен АОС Nо 298 / 29.02.2000 г.
 Съгласно чл. 11, ал. 1 от Наредба 15 на ОбС за реда за придобиване, управление
 и разпореждане с общинско имущество, части от имоти – публична общинска
 собственост, могат да се отдават под наем след провеждане на търг или конкурс
 за срок до 5 години, след решение на ОбС. Обектът е с обща полезна площ на
 помещенията 43 кв.м. / в т.ч. 28 кв. м. търговска площ и 15 кв. м. складова площ
 и санитарен възел/. Същият е част от читалището в с.Голямо Дряново, Община
 Казанлък. Обекта е добре поддържан с красиво оформление и разполага с
 отделен вход. Месечната наемна цена в размер на 104.00 / сто и четири / лв. без
 ДДС е изчислена съгласно чл. 61, ал. 1, т. I на Наредба № 15 на ОбС за
 “Заведения за обществено хранене” в селище от VІІ-ми функционален тип, като
 размерът на наема на складовите и сервизните помещения се определя в размер
 на 50 % от цената на търговската площ.         
         От близо две години обекта е свободен, поради прекратяване на договора за
 наем по искане на бившия наемател. Общината няма право на стопанска дейност,
 а икономическият ефект от отдаването му под наем е свързан с постъпление на
 средства в общинския бюджет, които в рамките на една календарна година биха
 възлезли на 1500 лв. с ДДС. Отдаването под наем на обекта ще доведе до
 поемане на разходите му по поддръжка и ремонт от наемателя. В с.Голямо
 Дряново не функционира подобен обект и би изиграл социална роля за жителите
 там. Всичко това обосновава целесъобразността от вземането на решение от
 Общински съвет за неговото отдаване под наем.
                                                                                                                                 
 Общински съвет - Казанлък, на основание чл. 21, ал. 1, т. 8 от ЗМСМА, чл. 11, ал.
  1, т. 1 и чл. 75, т. 1 и чл. 76 от Наредба Nо 15 за РПУРОИ на ОбС,
РЕШИ:
 І. Открива процедура за провеждане на търг с явно наддаване за отдаване под
 наем по реда на гл. VI от Наредба No 15 на ОбС за срок от 5 години на
 общински обект: “Кафе-аперитив” в сградата на читалището в с.Голямо Дряново,
 Община Казанлък, представляващ част от обект - публична общинска
 собственост, с обща полезна площ на помещенията 43 кв.м. /в т.ч. 28 кв. м.
 търговска площ и 15 кв. м. складова площ и санитарен възел/, и определя:
 1. Начален месечен наем – 104.00 лв. без ДДС
 2. Дата, място и час за търга: 08.06.2007 г. от 13.00 ч. в ст. 14 на Община
 Казанлък; втора дата при липса на кандидати на обявената първа дата –
 22.06.2007 г. при същите условия.  
 3. Депозитът за участие е парична вноска в размер на 52 лв. / петдесет и два
 лева /, който се заплаща на касата в Центъра за информация и услуги при
 Община Казанлък, в срока за подаване на документи.
 4. Тръжна документация се закупува от гише № 7 в Центъра за информация и
 услуги при Община Казанлък в рамките на работното време на центъра, в срок до
  07.06.2007 г./ съответно
 21.06.2007 г. за втората дата/ срещу документ за платена такса от 70 лв. в брой
 на касата на общината.
 5. Необходими документи за участие в търга:
 5.1 Заявление за участие по образец, приложен в тръжната документация.
 5 .2 Декларация за запознаване с тръжната документация и извършен оглед на 
 обекта.
 5.3. Служебна бележка по чл. 78 от Наредба № 15.
 5.4. Заверен препис на документ за съдебна регистрация на кандидата.
 5.5. Удостоверение за актуално състояние, издадено в срок до 90 дни към датата 
 на търга
  - оригинал или нотариално заверено копие.
  5.6. Заверено копие от документите за данъчна регистрация и БУЛСТАТ.
  5.7 Документ за платен депозит – оригинал
  5.8   Документ за внесена такса – заверено копие
  6. Адрес, срок и ред за подаване на необходимите документи за участие – на
 гише “Деловодство” в ЦИУ при Община Казанлък всеки работен ден в рамките на
 работното време на Центъра в срок до 13.00 ч.в деня, предхождащ датата на
 търга.
  7. Оглед на обекта - от 9-17 ч. през всички работни дни в срока за подаване на
 документи за участие.
  8. Утвърждава тръжната документация за отдаване под наем на общински обект:
  “Кафе-аперитив” в сградата на читалището в с.Голямо Дряново, Община
 Казанлък
 ІІ. За провеждане на търга, при спазване изискванията на чл. 76 ал. 3 и 5 от
 Наредба № 15 на ОбС, назначава комисия в състав:
 Председател: Иван Минчев Кирев – зам. кмет “Икономика и строителство”
 Членове: Адриана Николова Тенева – ст.юрискосулт
                                                                                                                                  
 Георги Стоянов Урумов – главен счетоводител
 Стефка Стефанова Илиева - гл. експерт “Прив.конц.и наеми” 
 Милка Енчева - общински съветник
 Христо Марков - общински съветник
 Иван Тишев - общински съветник
 Резервен член:    Милена Дончева - Георгиева - ст. юрисконсулт
                                 
 ІІІ. Упълномощава Кмета на Община Казанлък да извърши всички действия по
 организацията и провеждането на търга при спазване изискванията на гл. VI от
 Наредба Nо 15 на ОбС, както и сключването на договор със спечелилия участник.
 
  
 Адресат на акта: Кмета на Община Казанлък, членовете на комисията за
 провеждане на търга и заинтересованите лица.                                            
 
Настоящият акт да се изпрати на кмета на община Казанлък и областният управител на област Стара Загора в седемдневен срок от приемането му.
Препис от решението да сe изпрати на Районна прокуратура - Казанлък за преглед по реда на общия надзор за законност.
Настоящият акт може да се върне за ново обсъждане на Общински съвет по чл.45, ал.5, изр. 1 от ЗМСМА в седемдневен срок от получаването му.
Настоящият акт може да се обжалва в 14-дневен срок пред Административен съд – Стара Загора.
 Вярно с оригинала !
 ПРОТОКОЛИСТ:                                                     ПРЕДСЕДАТЕЛ НА ОбС: /п/
           /Л. ПОПОВА/                                                         /ВАСИЛ САМАРСКИ/
           
Адрес:
гр. Казанлък, 6100
бул. Розова Долина №6

Технически сътрудник на кмета:
0431/98201

факс: 0431/98266
mayor@kazanlak.bg

Горещ телефон за сигнали и нередности:
0 700 400 56

Общинско предприятие „КД и ПИС“:
0431/63880

Дарителска сметка | Телефонен указател
Работно време
Общинска администрация:
от 8.30 - 12.30 и 13.30 - 17.30

Център за информация и услуги на гражданите:
от 8.30 до 17.30

Кметства:
8.00ч. - 17.00ч.

Домашен социален патронаж: 0431/63470

Общински приют за бездомни кучета:
0887311884

Защита на личните данни | Карта на сайта
Контакти:
ГРАО: 0431/98 346
Местни приходи: 0431/98373; 98497
Общо деловодство: 0431/98 248
delovodstvo@kazanlak.bg
Деловодство "Технически услуги": 0431/98 256

"Балканинвест" ЕООД:
0877431220 – гаражи и Удостоверения за идентичност

0885347723 – Автотранспорт
office@balkaninvest.bg