РЕШЕНИЕ № 198
взето на заседание на Общинския съвет – Казанлък,
проведено на 28.05.2009 г., Протокол № 15

Относно: Предложение от Елена Стойчева - председател на Временната комисия за проверка на дейността в сферите, ръководени от Юлияна Палазова - заместник-кмет на община Казанлък - култура, образование, здрвеопазване и младежки дейности, постъпило при обсъждането на ОС-546/26.05.2009 г. - Доклад от Васил Самарски - председател на Общински съвет - Казанлък във връзка със заведените дела срещу актове на Общинския съвет, в резултат на което се спира тяхното действие.


Мотиви: По време на разискванията по  Доклад вх. № ОС-546/2009 г. от Васил Самарски - председател на Общински съвет - Казанлък във връзка със заведените дела срещу актове на Общинския съвет, в резултат на което се спира тяхното действие, госпожа Елена Стойчева, председател на Временната комисия за проверка на дейността в сферите, ръководени от Юлияна Палазова - заместник-кмет на община Казанлък - култура, образование, здравеопазване и младежки дейности даде информация по изпълнеинето на Решение № 153/23.04.2009 г. на Общински съвет - Казанлък. Решението за създаването на временната комисия е едно от оспорваните решения със заповед на областния управител на област Стара Загора.  Госпожа Стойчева съобщи, че изисканите от кмета на общината с изх. № ОС-185/07.05.2009 г. в срок до 15.05.2009 г. документи не са били представени. След поставянето на втори срок от комисията с писмо вх. № ОС-518/21.05.2009 г. от кмета на общината е внесена част от информацията. Като мотив за непредставянето на длъжностната характеристика на заместник-кмета, ръководещ сферите култура, образование, здравеопазване и младежки дейности кметът посочва съдържането на лични данни в нея, засягащи компетентността на работодателя. За това, че не се дават необходимите справки и аналитични сметки и партиди към тях се посочва  големият обем на изисканата информация. Като основание за невнасянето на документите по проведените обществените поръчки се изтъква, че тези документи подлежат на проверка само и единствено от Сметна палата, Агенцията за държавна финансова инспекция и Комисията за защита от конкуренцията.
Председателят на временната комисия съобщи решението на комисията да предложи на Общинския съвет да удължи срока на работата на комисията до 15.09.2009 г. Предложи да бъде упълномощин председателят на Общинския съвет да изисква съдействие пред компетентните органи за събиране на информацията, необходима на временната комисия.
 
 
Общински съвет - Казанлък, на основание чл. 21, ал. 1, т. 23 от ЗМСМА,
 
Р Е Ш И :
 
 
Упълномощава председателя на Общинския съвет да изисква съдействие пред компетентните органи за събиране на информацията, необходима на Временната комисия за проверка на дейността в сферите, ръководени от Юлияна Палазова - заместник-кмет на община Казанлък - култура, образование, здрвеопазване и младежки дейности
 
 
 
 
 
Адресат на акта: Ст. Дамянов - кмет на община Казанлък.
Настоящият акт да се изпрати на областния управител на област Стара Загора, кмета на община Казанлък и обществения посредник в седемдневен срок от приемането му.
Препис от решението да сe изпрати на Районна прокуратура - Казанлък за преглед по реда на общия надзор за законност.
Настоящият акт може да се върне за ново обсъждане на Общински съвет по чл. 45, ал. 5, изр. 1 от ЗМСМА в седемдневен срок от получаването му.
Настоящият акт може да се обжалва в 14-дневен срок пред Административен съд – Стара Загора.
 
Участвали в гласуване 31 общински съветници, от които "за" - 21 .
 
 
 
Вярно с оригинала!                                              
ПРЕДСЕДАТЕЛ НА ОбС: /п/ /В. Самарски/
ПРОТОКОЛИСТ: /В. Василева/                                     
 
 
Адрес:
гр. Казанлък, 6100
бул. Розова Долина №6

Технически сътрудник на кмета:
0431/98201

факс: 0431/98266
mayor@kazanlak.bg

Общинско предприятие „КД и ПИС“:
0431/63880

Дарителска сметка | Телефонен указател
Работно време
Общинска администрация:
от 8.30 - 12.30 и 13.30 - 17.30

Център за информация и услуги на гражданите:
от 8.30 до 17.30

Кметства:
8.00ч. - 17.00ч.

Домашен социален патронаж: 0431/63470


Защита на личните данни | Карта на сайта
Контакти:
ГРАО: 0431/98 346
Местни приходи: 0431/98373; 98497
Общо деловодство: 0431/98 248
delovodstvo@kazanlak.bg
Деловодство "Технически услуги": 0431/98 256

Горещ телефон за сигнали и нередности:
0 700 400 56

Общински приют за бездомни кучета:
0887311884

"Балканинвест" ЕООД
0877431220