РЕШЕНИЕ № 232
взето на заседание на Общинския съвет – Казанлък,
проведено на 09.07.2009 г., Протокол № 16

Относно: ОС_150/17.02.2009 - Доклад от кмета на общината с проект за решение относно провеждане на публичен търг с явно наддаване за продажба по реда на ЗОС на общински имот УПИ ХVІ-8701 в кв. 340 по плана на град Казанлък

Мотиви: УПИ XVI - 8701 в кв. 340 по плана на гр. Казанлък, представлява частна общинска собственост и за него е съставен АОС Nо 800/2004 г. Имотът е включен в списъка на обектите, формиращи приходи от бюджетни средства за 2008 г. В тази връзка и в съответствие с изискванията на чл. 41, ал. 2 ЗОС и чл. 46 от Наредба No 15 на ОбС, за имота е изготвена пазарна оценка от лицензиран оценител и тя е в размер на 886 000 лв.
Съгласно чл. 35, ал. 1 от ЗОС, продажбата на имоти и вещи - частна общинска собственост се извършва след решение на ОбС от кмета на общината чрез публичен търг или публично оповестен конкурс. Съгласно чл. 37, ал. 1 от Наредба Nо 15 на ОбС, продажбата на имот - частна общинска собственост, със стойност над 15 000 лв. се извършва с решение на ОбС след провеждане на търг или конкурс. Считам за целесъобразно ОбС да вземе решение за провеждане на публичен търг с явно наддаване за продажба на имота, при начална тръжна цена, съответстваща на оценката. В случай на успешно приключване на процедурата и сключване на договор за продажба, паричните постъпления постъпват в приход на бюджета на Община Казанлък.
 
 
Общински съвет - Казанлък, на основание чл. 21, ал. 1, т. 8 от ЗМСМА; чл. 37, ал. 1 и ал. 2 и чл. 76 от Наредба Nо 15 на ОбС, във връзка с чл. 35, ал. 1 от ЗОС,
   
Р Е Ш И:
 
I. Открива процедура за провеждане на публичен търг с явно наддаване по реда на гл. VI от Наредба Nо 15 на ОбС за продажба на общински имот, представляващ УПИ XVI - 8701 в кв. 340, гр. Казанлък, с площ 1363 м2, при граници: север – УПИ XV-8700, УПИ V-111, изток – УПИ VI -113, юг – ул. „Цар Освободител”, запад - ул. „Ал. Стамболийски”, съгласно ПУП на гр. Казанлък, одобрен със Заповед Nо 118/2008 г. на кмета на общината и определя:
1. Начална тръжна цена: 886 000 /осемстотин осемдесет и шест хиляди/ лв. без ДДС.
2. Депозит - 50 % от началната тръжна цена; заплаща се по сметка BG 88 SOMB 9130 3321727301 в “Общинска банка” АД, клон Пловдив, офис Казанлък, б. код SOMBBGSF, в срока за подаване на документи за участие.
3. Тръжна документация се закупува от гише Nо 7 в ЦИУ при Община Казанлък, в срока за подаване на документи за участие, срещу документ за платена такса от 500 лв. /без дължимия ДДС/ в брой в касата на общината.
4. Цената на имота се заплаща в лева от спечелилия участник до деня на подписване на договора за покупко-продажба. В същия срок се заплаща и 2 % данък по ЗМДТ, такса вписване, както и дължимият ДДС /съгласно проектодоговора към тръжната документация/.
5. Дата, място и час за провеждане на търга: 24.08.2009 г., съответно 31.08.2009 г. за повторния търг /в случай на липса на кандидати на обявената първа дата/ от 13.00 ч. в ст. 29 на Община Казанлък.
6. Оглед на обекта – 10-17 ч. през всички работни дни до изтичане срока за подаване на документи за участие.
7. Необходими документи за участие - заявление /по образец/, ведно с приложенията към него: документ за внесен депозит – оригинал, документ за внесена такса за тръжна документация – заверено копие, декларация за запознаване с тръжната документация и извършен оглед на обекта /по образец/, пълномощно /в случаите на упълномощаване/.
Когато кандидатът е лице, регистрирано по Търговския закон, допълнително се представя и Удостоверение за вписване в търговския регистър на Агенция по вписванията при Министерство на правосъдието – заверено копие, а за лицата, невписани в Търговския регистър на Агенция по вписванията- заверени копия на решение за съдебна регистрация, ЕИК БУЛСТАТ и Удостоверение за актуално състояние, издадено до 90 дни преди датата на търга.
8. Срок за подаване на документи за участие – на гише “Деловодство” в Центъра за информация и услуги при Община Казанлък всеки работен ден в рамките на работното време на Центъра в срок до 1230 ч. в деня, предхождащ датата на търга.
II. Утвърждава тръжната документация за продажба на имота по т. I.
III. За провеждане на търга, при спазване изискванията на чл. 76, ал. 5 от Наредба 15, назначава комисия в състав:
Председател: Евгения Чернева – зам.-кмет на общината
Членове:         Милена Дончева – ст. юрисконсулт
                        Стефка Илиева – гл. експерт
                        Георги Михайлов Каличков – общински съветник
                        Николай Христов Хаджиев – общински съветник
                        Цветанка Цакова Пискова – общински съветник
                        Ваня Димитрова Андреева – общински съветник
                        Димитър Василев Христов – общински съветник
                        Станчо Георгиев Леков – общински съветник
Резервни членове: Адриана Тенева – н-к отдел ПНО и Чавдар Ангелов – общински съветник
В случай на отсъствие на председателя, същият да бъде заменен от Адриана Николова Тенева – резервен член на комисията.
IV. Упълномощава кмета на община Казанлък да извърши всички необходими действия по организацията и провеждането на търга, както и сключване на договор със спечелилия участник.
 
Участвали в гласуването 27 общински съветници, от които „за” – 26.
 
Адресат на акта: кметът на община Казанлък
 
Настоящият акт да се изпрати на областния управител на област Стара Загора, кмета на община Казанлък и обществения посредник в седемдневен срок от приемането му.
Препис от решението да сe изпрати на Районна прокуратура - Казанлък за преглед по реда на общия надзор за законност.
Настоящият акт може да се върне за ново обсъждане на Общински съвет по чл. 45, ал. 5, изр. 1 от ЗМСМА в седемдневен срок от получаването му.
Настоящият акт може да се обжалва в 14-дневен срок пред Административен съд – Стара Загора.
Вярно с оригинала!
ПРЕДСЕДАТЕЛ НА ОбС: (п) /ВАСИЛ САМАРСКИ/
ПРОТОКОЛИСТ: /Л. ПОПОВА/                                                     
Адрес:
гр. Казанлък, 6100
бул. Розова Долина №6

Технически сътрудник на кмета:
0431/98201

факс: 0431/98266
mayor@kazanlak.bg

Общинско предприятие „КД и ПИС“:
0431/63880

Дарителска сметка | Телефонен указател
Работно време
Общинска администрация:
от 8.30 - 12.30 и 13.30 - 17.30

Център за информация и услуги на гражданите:
от 8.30 до 17.30

Кметства:
8.00ч. - 17.00ч.

Домашен социален патронаж: 0431/63470


Защита на личните данни | Карта на сайта
Контакти:
ГРАО: 0431/98 346
Местни приходи: 0431/98373; 98497
Общо деловодство: 0431/98 248
delovodstvo@kazanlak.bg
Деловодство "Технически услуги": 0431/98 256

Горещ телефон за сигнали и нередности:
0 700 400 56

Общински приют за бездомни кучета:
0887311884

"Балканинвест" ЕООД
0877431220