РЕШЕНИЕ № 241
взето на заседание на Общинския съвет – Казанлък,
проведено на 09.07.2009 г., Протокол № 16

Относно: ОС_264/18.03.2009 - Доклад от кмета на общината с проект за решение относно провеждане на публични търгове с явно наддаване за продажба по реда на ЗОС на УПИ ІХ общ. в кв. 28, УПИ Хобщ. в кв. 28 и УПИ ІІІ в кв. 43, ведно с построената в имота сграда (бивша Здравна служба), всичките по плана на село Средногорово,, общ. Казанлък.

Мотиви: Във връзка със заявен интерес за закупуване на общински имоти, находящи се на територията на с. Средногорово, видно от Молба No 10-14-3/11.02.2009 г. от кмета на селото, за имотите...
 
 
 са изготвени пазарни оценки, които са в размер, както следва:
УПИ IX общ. в кв. 28 по плана на с. Средногорово – 9 000 лв.
УПИ X общ. в кв. 28 по плана на с. Средногорово - 8 200 лв.
УПИ III в кв. 43 по плана на с. Средногорово, ведно с построената в имота сграда - 80 400 лв.
Съгласно чл. 37, ал. ал. 1 и 2 от Наредба Nо 15 на ОбС, продажбата на общински имоти се извършва чрез провеждане на търг или конкурс по реда на наредбата след решение на ОбС.
В тази връзка Съветът счита за целесъобразно да вземе решение за провеждане на публични търгове с явно наддаване за продажба на имотите, при начална тръжна цена, съответстваща на изготвената оценка. В случай на успешно приключване на процедурата и сключване на договор за продажба, паричните постъпления постъпват в приход на бюджета на Община Казанлък.
 
Общински съвет - Казанлък, на основание чл. 21, ал. 1, т. 8 от ЗМСМА, чл. 37, ал. ал. 1 и 2, чл. 75, т. 3 и чл. 76 от Наредба Nо 15 на ОбС, 
 
 
Р Е Ш И:
 
I. Открива процедури за провеждане на публични търгове с явно наддаване по реда на гл. VI от Наредба Nо 15 на ОбС за продажба на:  
А. УПИ IXобщ. в кв. 28 по плана на с. Средногорово, община Казанлък, с площ 750 м2
Б. УПИ   Xобщ. в кв. 28 по плана на с. Средногорово, община Казанлък, с площ 680 м2
В. УПИ III в кв. 43 по плана на с. Средногорово, община Казанлък, с площ 1100 м2, ведно с построената в имота сграда – бивша Здравна служба, със застроена площ 90 кв.м.
II. Публичните търгове по т. I да се проведат при следните условия:
1. Дата, място и час за провеждане на търговете: 26.08.2009 г., съответно 02.09.2009 г. за повторния търг /в случай на липса на кандидати на обявената първа дата/ в ст. 29 на Община Казанлък, в обявения в т. 2 час.
2. Начална тръжна цена, без ДДС и час на провеждане на търговете както следва:
- по т. А - УПИ IXобщ. в кв. 28 с. Средногорово – 9 000 лв., 13.30 ч....
- по т. Б - УПИ Xобщ. в кв. 28 с. Средногорово – 8 200 лв.,  13.40 ч....
- по т. В - УПИ III в кв. 43 по плана на с. Средногорово – 80 400 лв., 13.50 ч....-
3. Депозит за участие – 50% от началната тръжна цена; заплаща се по сметка BG 88 SOMB 9130 3321727301 в “Общинска банка” АД, клон Пловдив, офис Казанлък, б. код SOMBBGSF, в срока за подаване на документи за участие.
4. Тръжна документация се закупува в срока за подаване на документи за участие от гише No 7 в ЦИУ при Община Казанлък в рамките на работното време на центъра, срещу документ за платена такса за всеки от имотите - 200 лв. /без дължимия ДДС/ в брой в касата на общината,.
5. Цената на всеки имот се заплаща в лева от спечелилия участник до деня на подписване на договора за покупко-продажба. В същия срок се заплаща и данък по ЗМДТ в размер на 2 % върху цената по договора, такса вписване, както и дължимият ДДС – съгласно проектодоговора в тръжната документация.
6. Оглед на имотите – 10-17 ч. през всички работни дни до изтичане срока за подаване на документи за участие.
7. Необходими документи за участие - заявление /по образец/, ведно с приложенията към него: документ за внесен депозит – оригинал, документ за внесена такса за тръжна документация – заверено копие, декларация за запознаване с тръжната документация и извършен оглед на обекта /по образец/, пълномощно /в случаите на упълномощаване/.
Когато кандидатът е лице, регистрирано по Търговския закон,допълнително се представят и заверени копия на:
- Удостоверение за вписване в търговския регистър на Агенция по вписванията при Министерство на правосъдието, или /за лицата, невписани в Търговския регистър на Агенция по вписванията/ - решение за съдебна регистрация и ЕИК БУЛСТАТ;
- Удостоверение за актуално състояние, издадено до 90 дни преди датата на търга .
8. Срок за подаване на документи за участие – на гише “Деловодство” в Центъра за информация и услуги при Община Казанлък всеки работен ден в рамките на работното време на Центъра в срок до 1230 ч. в последния работен ден, предхождащ датата на търга.
III. Утвърждава тръжни документации за продажба на имотите по т. I.
IV. За провеждане на търговете, при спазване изискванията на чл. 76, ал. 5 от Наредба 15, назначава комисия в състав:
Председател: Татяна Станева – директор на дирекция
Членове:         Адриана Тенева  – нач. отдел
                        Георги Урумов – гл. счетоводител
                        Станимир Караджов – кмет на с. Средногорово
                        Даниела Хубенова – общински съветник
                        Димитър Атанасов – общински съветник
                        Николай Ибушев – общински съветник
                        Еленка Христова – общински съветник
                        Халил Летифов – общински съветник
Резервни членове: Олга Бобчева – гл. експерт и Галин Георгиев – общински съветник
В случай на отсъствие на председателя, същият да бъде заменен от Адриана Николова Тенева – член на комисията.
V. Упълномощава кмета на община Казанлък да извърши всички необходими действия по организация и провеждане на търговете, както и сключване на договор със спечелилия участник.
 
 
 
Участвали в поименното гласуване 27 общински съветници, от които „за” – 24.
 
Адресат на акта: кметът на община Казанлък
 
Настоящият акт да се изпрати на областния управител на област Стара Загора, кмета на община Казанлък и обществения посредник в седемдневен срок от приемането му.
Препис от решението да сe изпрати на Районна прокуратура - Казанлък за преглед по реда на общия надзор за законност.
Настоящият акт може да се върне за ново обсъждане на Общински съвет по чл. 45, ал. 5, изр. 1 от ЗМСМА в седемдневен срок от получаването му.
Настоящият акт може да се обжалва в 14-дневен срок пред Административен съд – Стара Загора.
Вярно с оригинала!
ПРЕДСЕДАТЕЛ НА ОбС: (п) /ВАСИЛ САМАРСКИ/
ПРОТОКОЛИСТ: /Л. ПОПОВА/                                                 
Адрес:
гр. Казанлък, 6100
бул. Розова Долина №6

Технически сътрудник на кмета:
0431/98201

факс: 0431/98266
mayor@kazanlak.bg

Общинско предприятие „КД и ПИС“:
0431/63880

Дарителска сметка | Телефонен указател
Работно време
Общинска администрация:
от 8.30 - 12.30 и 13.30 - 17.30

Център за информация и услуги на гражданите:
от 8.30 до 17.30

Кметства:
8.00ч. - 17.00ч.

Домашен социален патронаж: 0431/63470


Защита на личните данни | Карта на сайта
Контакти:
ГРАО: 0431/98 346
Местни приходи: 0431/98373; 98497
Общо деловодство: 0431/98 248
delovodstvo@kazanlak.bg
Деловодство "Технически услуги": 0431/98 256

Горещ телефон за сигнали и нередности:
0 700 400 56

Общински приют за бездомни кучета:
0887311884

"Балканинвест" ЕООД
0877431220