РЕШЕНИЕ № 243
взето на заседание на Общинския съвет – Казанлък,
проведено на 09.07.2009 г., Протокол № 16

Относно: ОС_138/17.02.2009 - Доклад от кмета на общината с проект за решение относно провеждане на публичен търг с явно наддаване за отдаване под наем на общински обект, представляващ част от имот - публична общинска собственост - помещение за пощенска станция в сградата на кметство с. Кънчево, общ. Казанлък.

Мотиви: Общински обект помещение за пощенска станция в сградата на кметство с. Кънчево, Община Казанлък представлява по смисъла на ЗОС, част от обект – публична общинска собственост, за който е съставен АОС № 408 от 22.05.2001 г. Съгласно чл. 11, ал. 1 от Наредба 15 на ОбС за реда за придобиване, управление и разпореждане с общинско имущество, части от имоти – публична общинска собственост могат да се отдават под наем след провеждане на публичен търг или публично оповестен конкурс за срок до 5 години, след решение на ОбС. Обектът е с обща площ на помещенията 21 кв.м /в т.ч. 17 кв.м търговска и 4 кв.м складова площ/. Същият е част от кметството в с. Кънчево, Община Казанлък. Месечната наемна цена в размер на 15.20 /петнадесет лева и двадесет ст./ лв. с ДДС е изчислена съгласно чл. 61, ал. 1, т. ІV на Наредба №15 на ОбС за “обекти за услуги и производство” в селище от V-ти функционален тип.
Обектът е бил отдаден под наем за срок от пет години, като действието на срока на договора е изтекъл .
Съгласно чл. 11, ал.1 и чл.75, т.1 от Наредба №15 на ОбС, част от имот – публична общинска собственост могат да се отдават под наем чрез публичен търг или публично оповестен конкурс след решение на ОбС по реда на глава шест от Наредбата.
 
Общински съвет - Казанлък, на основание чл. 21, ал. 1, т. 8 от ЗМСМА, чл. 11, ал. 1, т. 1 и чл. 75, т. 1 и чл. 76 от Наредба № 15 за РПУРОИ,
 
Р Е Ш И:
 
І. Открива процедура за провеждане на публичен търг с явно наддаване за отдаване под наем по реда на гл. VІ от Наредба № 15 на ОбС за срок от 5 години на общински обекти:
- помещение за пощенска станция в сградата на кметството с. Кънчево, Община Казанлък, представляващ част от обект – публична общинска собственост, с обща площ от 21 кв. м /в т.ч. 17 кв. м търговска и 4 кв. м складова площ/.
1. Условия на публичния търг:
- Начален месечен наем – 20 лв. с ДДС.
2.Дата, място и час за провеждане на публичния търг – 08.09.2009 г., в ст. 29 на Община Казанлък, от 13.30 часа .
3. При липса на кандидати втора дата 18.09.2009 г., при същите условия.
4. Депозитът за участие е парична вноска в размер на 50% от наемната цена за обекта, който се заплаща на касата в Центъра за информация и услуги при Община Казанлък, в срока за подаване на документи.
5. Тръжната документация се закупува от гише №7 в Центъра за информация и услуги при Община Казанлък в рамките на работното време на центъра до 13.00 часа в деня предхождащ датата на публичния търг срещу документ за платена такса от 200 лв. без ДДС в брой на касата на общината.
6. Необходими документи за участие в публичния търг:
- Заявление за участие по образец, приложен в тръжната документация;
- Декларация за запознаване с тръжната документация и извършен оглед на обекта – по образец;
- Служебна бележка по чл.98, ал.1 от Наредба №15 – по образец;
- Заверен препис на документа за съдебна регистрация на кандидата;
- Удостоверение за актуално състояние, издадено в срок до шест месеца към датата на публичния търг или удостоверение от агенция по вписванията– оригинал или заверено копие;
- Заверено копие от идентификационен код БУЛСТАТ;
- Документ за платен депозит – оригинал;
- Документ за внесена такса – заверено копие.
7. Адрес, срок и ред за подаване на необходимите документи за участие – на гише “Деловодство” в ЦИУ при Община Казанлък всеки работен ден в рамките на работното време на центъра в срок до 13.00 часа в деня, предхождащ датата на публичния търг.
8. Оглед на обекта – от 9-17 часа през всичките работни дни в срока за подаване на документи за участие.
ІІ. Утвърждава тръжна документация за отдаване под наем на общинските обекти по т. І.
ІІІ. За провеждане на публичния търг, при спазване изискванията на чл.76, ал.3 от Наредба № 15 на ОбС, назначава комисия в състав:
Председател: Татяна Станева – зам.-кмет на общината
Членове:         Адриана Тенева  – нач. отдел
                        Тотка Пеева – гл. експерт
                        Кольо Колев – кмет на с. Кънчево
                        Ваня Андреева – общински съветник
                        Еленка Христова – общински съветник
                        Денислав Сербезов – общински съветник
                        Николай Александров – общински съветник
                        Иван Кьосев – общински съветник
Резервни членове: Стефка Илиева и Генчо Кръстинов – общински съветник
При отсъствие на председателя на комисията същия да бъде заместен от Адриана Тенева – член на комисията.
ІV. Упълномощава кмета на община Казанлък да извърши всички необходими действия по организацията и провеждането на публичния търг - при спазване изискванията на гл. VІ от Наредба № 15 на ОбС, както и сключването на договор със спечелилия участник.
Настоящото решение подлежи на публикуване в един местен вестник, съгласно чл. 77, ал. 2 от Наредба № 15 на ОбС за уведомяване на всички заинтересовани за участие в обявените публичен търг за отдаване под наем.
 
Участвали в поименното гласуване 25 общински съветници, от които „за” – 25.
 
Адресат на акта: кметът на община Казанлък
 
Настоящият акт да се изпрати на областния управител на област Стара Загора, кмета на община Казанлък и обществения посредник в седемдневен срок от приемането му.
Препис от решението да сe изпрати на Районна прокуратура - Казанлък за преглед по реда на общия надзор за законност.
Настоящият акт може да се върне за ново обсъждане на Общински съвет по чл. 45, ал. 5, изр. 1 от ЗМСМА в седемдневен срок от получаването му.
Настоящият акт може да се обжалва в 14-дневен срок пред Административен съд – Стара Загора.
 
 
Вярно с оригинала!
ПРЕДСЕДАТЕЛ НА ОбС: (п) /ВАСИЛ САМАРСКИ/
ПРОТОКОЛИСТ: /Л. ПОПОВА/                                                    
Адрес:
гр. Казанлък, 6100
бул. Розова Долина №6

Технически сътрудник на кмета:
0431/98201

факс: 0431/98266
mayor@kazanlak.bg

Общинско предприятие „КД и ПИС“:
0431/63880

Дарителска сметка | Телефонен указател
Работно време
Общинска администрация:
от 8.30 - 12.30 и 13.30 - 17.30

Център за информация и услуги на гражданите:
от 8.30 до 17.30

Кметства:
8.00ч. - 17.00ч.

Домашен социален патронаж: 0431/63470


Защита на личните данни | Карта на сайта
Контакти:
ГРАО: 0431/98 346
Местни приходи: 0431/98373; 98497
Общо деловодство: 0431/98 248
delovodstvo@kazanlak.bg
Деловодство "Технически услуги": 0431/98 256

Горещ телефон за сигнали и нередности:
0 700 400 56

Общински приют за бездомни кучета:
0887311884

"Балканинвест" ЕООД
0877431220