- Начало
- Администрация
- Административни актове
- Решения на Общински съвет - Казанлък
РЕШЕНИЕ № 267
взето на заседание на Общинския съвет – Казанлък,
проведено на 30.07.2009 г., Протокол № 17
Относно: ОС_789/17.07.2009 - Доклад от кмета на общината с проект за решение относно провеждане на публични търгове с явно наддаване за отдаване под наем на общински обекти, представляващи части от имоти - публична общинска собственост, както следва:
Общински обект “А” -ХГ “ Кирил и Методий “ – 10 кв. м. павилион , АОС № 445 от 26.10.2001 год.,/ приложение № 11 , позиция № 6 от годишната програма /;
Общински обект “Б” – ОУ “ Чудомир “ гр. Казанлък – 19 кв.м. павилион, АОС № 448 от 26.10.2001 год., / приложение № 11 позиция 9 от годишната програма /;
Общински обект “В” – ОУ “ Чудомир “ гр. Казанлък – 6 кв. м. павилион в двора на училището, АОС 448 от 26.10.2001 год., / приложение № 11, позиция 10 от годишната програма /
Общински обект “Г” – ОУ “ Кулата “ гр. Казанлък – 40кв.м. павилион в двора на училището, АОС 447 от 26.10.2001 год., / приложение № 11, позиция № 11 от годишната програма /
Общински обект “Д” – ОУ “ Кулата “ гр. Казанлък – 48кв.м. павилион за закуски в двора на училището, АОС 447 от 26.10.2001 год., / приложение № 9, позиция, № 145 от годишната програма /
Общински обект “Е” – ОУ “ Христо Ботев “ с. Енина – 6кв.м. помещение за закуски в сградата на училището, АОС 450 от 29.10.2001 год., / приложение 11, позиция № 18 от годишната програма /;
Общински обект “Ж”– ОУ “ Св. Климент Охридски “ с. Крън – 20 кв.м. помещение за канцеларски материали в двора на училището, АОС 392 от 10.04.2001 год., / Приложение № 9, позиция № 43 от годишната програма /
Общински обект “З” – ОУ “ Д-р Петър Берон “ с. Шейново – 20 кв.м. павилион за закуски в сградата на училището,АОС 539 от 23.09.2002 год., / Приложение № 11, позиция № 21 от годишната програма /;
Общински обект “И” – ОУ “ Кирил и Методий “ , с. Копринка – 24 кв.м. павилион за закуски в сградата на училището,АОС 449 от 26.10.2001 год.,/ приложение № 9, позиция № 163 /;
Общински обект “К” – ОУ “Св. Паисий Хилендарски“ с. Хаджи Димитрово – 10 кв. м. павилион за закуски в двора на училището, АОС 544 от 25.09.2002 год., / приложение № 11, позиция № 22 от годишната програма /
Общински обект “Л” – ОУ “Св. Паисий Хилендарски“ гр. Шипка – 10 кв. м. павилион за закуски в двора на училището, АОС 539 от 23.09.2002 год., / приложение № 11, позиция № 23 от годишната програма /
Мотиви: Общинските обекти разположени в училищата или в двора на училището представляват по смисъла на ЗОС , части от обекти – публична общинска собственост. Съгласно чл. 11, ал. 1 от Наредба № 15 на ОбС за реда за придобиване, управление и разпореждане с общинско имущество, части от имоти публична общинска собственост могат да се отдават под наем след провеждане на публичен търг или публично оповестен конкурс за срок до 5 години, след решение на ОбС. За целта предлагаме ОбС да разгледа предложението ни за следните имоти:
Общински обект “А” -ХГ “ Кирил и Методий “ – 10 кв. м. павилион , АОС № 445 от 26.10.2001 год.,/ приложение № 11 , позиция № 6 от годишната програма /;
Общински обект “Б” – ОУ “ Чудомир “ гр. Казанлък – 19 кв.м. павилион, АОС № 448 от 26.10.2001 год., / приложение № 11 позиция 9 от годишната програма /;
Общински обект “В” – ОУ “ Чудомир “ гр. Казанлък – 6 кв. м. павилион в двора на училището, АОС 448 от 26.10.2001 год., / приложение № 11, позиция 10 от годишната програма /
Общински обект “Г” – ОУ “ Кулата “ гр. Казанлък – 40кв.м. павилион в двора на училището, АОС 447 от 26.10.2001 год., / приложение № 11, позиция № 11 от годишната програма /
Общински обект “Д” – ОУ “ Кулата “ гр. Казанлък – 48кв.м. павилион за закуски в двора на училището, АОС 447 от 26.10.2001 год., / приложение № 9, позиция, № 145 от годишната програма /
Общински обект “Е” – ОУ “ Христо Ботев “ с. Енина – 6кв.м. помещение за закуски в сградата на училището, АОС 450 от 29.10.2001 год., / приложение 11, позиция № 18 от годишната програма /;
Общински обект “Ж”– ОУ “ Св. Климент Охридски “ с. Крън – 20 кв.м. помещение за канцеларски материали в двора на училището, АОС 392 от 10.04.2001 год., / Приложение № 9, позиция № 43 от годишната програма /
Общински обект “З” – ОУ “ Д-р Петър Берон “ с. Шейново – 20 кв.м. павилион за закуски в сградата на училището,АОС 539 от 23.09.2002 год., / Приложение № 11, позиция № 21 от годишната програма /;
Общински обект “И” – ОУ “ Кирил и Методий “ , с. Копринка – 24 кв.м. павилион за закуски в сградата на училището,АОС 449 от 26.10.2001 год.,/ приложение № 9, позиция № 163 /;
Общински обект “К” – ОУ “Св. Паисий Хилендарски“ с. Хаджи Димитрово – 10 кв. м. павилион за закуски в двора на училището, АОС 544 от 25.09.2002 год., / приложение № 11, позиция № 22 от годишната програма /
Общински обект “Л” – ОУ “Св. Паисий Хилендарски“ гр. Шипка – 10 кв. м. павилион за закуски в двора на училището, АОС 539 от 23.09.2002 год., / приложение № 11, позиция № 23 от годишната програма /
Съветът приема потвърденото от кмета на общината, че съгласно чл. 11, ал. 1 и чл. 75, т. 1 от Наредба № 15 на ОбС – Казанлък , части от имоти – публична общинска собственост могат да се отдават под наем чрез публичен търг или публично оповестен конкурс.
Общински съвет - Казанлък, на основание чл. 21, ал. 1, т. 8 от ЗМСМА, чл. 14, ал. 7 от ЗОС, чл. 11, ал.1,т. 1 и чл. 75, т.1 и чл. 76 от Наредба № 15 за РПУРОИ на ОбС,
Р Е Ш И:
I. Открива процедура за провеждане на публични търгове с явно наддаване за отдаване под наем по реда на гл. VI от Наредба № 15 за РПУРОИ на ОбС за срок от 5 години на следните общински обекти:
Общински обект “А” -ХГ “Кирил и Методий“ – 10 кв. м павилион, АОС № 445 от 26.10.2001 год., /приложение № 11 , позиция № 6 от годишната програма/;
Общински обект “Б” – ОУ “Чудомир“ гр. Казанлък – 19 кв. м павилион, АОС № 448 от 26.10.2001 год., /приложение № 11 позиция 9 от годишната програма/;
Общински обект “В” – ОУ “Чудомир“ гр. Казанлък – 6 кв. м павилион в двора на училището, АОС 448 от 26.10.2001 год., /приложение № 11, позиция 10 от годишната програма/
Общински обект “Г” – ОУ “Кулата“ гр. Казанлък – 40 кв. м павилион в двора на училището, АОС 447 от 26.10.2001 год., /приложение № 11, позиция № 11 от годишната програма/;
Общински обект “Д” – ОУ “Кулата“ гр. Казанлък – 48 кв. м павилион за закуски в двора на училището, АОС 447 от 26.10.2001 год., /приложение № 9, позиция, № 145 от годишната програма/;
Общински обект “Е” – ОУ “Христо Ботев“ с. Енина – 6 кв. м помещение за закуски в сградата на училището, АОС 450 от 29.10.2001 год., /приложение 11, позиция № 18 от годишната програма/;
Общински обект “Ж”– ОУ “Св. Климент Охридски“ с. Крън – 20 кв. м помещение за канцеларски материали в двора на училището, АОС 392 от 10.04.2001 год., /Приложение № 9, позиция № 43 от годишната програма/;
Общински обект “З” – ОУ “Д-р Петър Берон“ с. Шейново – 20 кв. м павилион за закуски в сградата на училището, АОС 539 от 23.09.2002 год., /Приложение № 11, позиция № 21 от годишната програма/;
Общински обект “И” – ОУ “Кирил и Методий“ , с. Копринка – 24 кв. м павилион за закуски в сградата на училището, АОС 449 от 26.10.2001 год., /приложение № 9, позиция № 163/;
Общински обект “К” – ОУ “Св. Паисий Хилендарски“ с. Хаджи Димитрово – 10 кв. м павилион за закуски в двора на училището, АОС 544 от 25.09.2002 год., /приложение № 11, позиция № 22 от годишната програма/;
Общински обект “Л” – ОУ “Св. Паисий Хилендарски“ гр. Шипка – 10 кв. м. павилион за закуски в двора на училището, АОС 539 от 23.09.2002 год., / приложение № 11, позиция № 23 от годишната програма /
ІІ. Условия на публичните търгове:
1. Начален месечен наем:
- за обект “А” – 40,00 лв.;
- за обект “Б “– 76,00 лв.
- за обект “В” – 24,00 лв.
- за обект “Г“– 160,00 лв.;
- за обект “Д”– 130,00 лв.
- за обект “Е” – 24,00 лв.;
- за обект “Ж” –21,00 лв.;
- за обект “З” – 80,00 лв.
- за обект “И” – 24,00 лв.;
- за обект “К” – 40,00 лв.;
- за обект “Л” – 40,00 лв.;
2. Дата, място и час за провеждане на публичните търгове – 18.09.2009 от 13,00 ч. за обекти от “А” до “Д” включително и от 18.00 ч. обекти от “Е” до “Л”, в стая № 14 на Община Казанлък.
3. При липса на кандидати втора дата 25,09.2009 год. при същите условия.
4.Депозит за участие е парична вноска в размер на 50 % от наемната цена за обекта, който се заплаща на касата в ЦИУ при Община Казанлък,в срока за подаване на документи.
5. Тръжната документация се закупува на гише № 6 в ЦИУ при Община Казанлък , в срок до 13,00 ч. на дата предхождаща публичните търгове, срещу документ за платена такса от 150,00 лв. без ДДС в брой на касата на общината.
6. Необходими документи за участие в публичните търгове:
- заявление за участие по образец, приложен в тръжната документация;
- декларация за запознаване с тръжната документация и извършен оглед на обекта – по образец;
- служебна бележка по чл. 78, от Наредба № 15 – по образец;
- заверен препис на документи за съдебна регистрация на кандидата;
- удостоверение за актуално състояние, издадено в срок до шест месеца към датата на търга или удостоверение от Агенция по вписванията оригинал или заверено копие;
- заверен копие от идентификационен код БУЛСТАТ;
- документ за платен депозит – оригинал;
- документ за внесена такса – заверено копие.
7. Адрес, срок и ред за подаване на необходимите документи за участие - на гише
“Деловодство“ в ЦИУ при община Казанлък , всеки работен ден в рамките на работното време на центъра , в срок до 13,00 в деня предхождащ датата на публичните търгове.
8. Оглед на обектите – от 9,00 до17,00 часа през всички работни дни в срока за подаване на документите за участие.
ІІІ. Утвърждава тръжна документация за отдаване под наем на общински обекти по т. І и ІІ.
ІV. За провеждане на публичните търгове, при спазване изискванията на чл. 76, ал. 3 от Наредба № 15 на ОбС – Казанлък, назначавам комисия в състав:
Председател: Евгения Чернева – зам.-кмет на общината
Членове: Татяна Станева – директор на дирекция, община Казанлък
Адриана Николова Тенева – директор на дирекция, община Казанлък
Анелия Христова Панчугова
Тотка Чернева Пеева
Дочка Богданова - общински съветник
Даниела Хубенова - общински съветник
Иван Кьосев - общински съветник
Джамал Папарланов - общински съветник
Димитър Атанасов - общински съветник
Денислав Сербезов - общински съветник
При отсъствие на председателя на комисията, същият да бъде заместен от Татяна Станева.
При отсъствие на член или юриста, същият да бъде заместен от Милена Дончева.
V. Упълномощава кмета на община Казанлък да извърши всички последващи действия по организацията и провеждането на публичните търгове - при спазване изискванията на гл.VІ от Наредба № 15 на ОбС, както и сключването на договори със спечелилите участници.
Участвали в поименното гласуване 19 общински съветници, от които „за” – 19.
Адресат на акта: кметът на община Казанлък
Настоящият акт да се изпрати на областния управител на област Стара Загора, кмета на община Казанлък и обществения посредник в седемдневен срок от приемането му.
Препис от решението да сe изпрати на Районна прокуратура - Казанлък за преглед по реда на общия надзор за законност.
Настоящият акт може да се върне за ново обсъждане на Общински съвет по чл. 45, ал. 5, изр. 1 от ЗМСМА в седемдневен срок от получаването му.
Настоящият акт може да се обжалва в 14-дневен срок пред Административен съд – Стара Загора.
Вярно с оригинала!
ПРЕДСЕДАТЕЛ НА ОбС: (п) (ВАСИЛ САМАРСКИ)
ПРОТОКОЛИСТ: (Л. ПОПОВА)