РЕШЕНИЕ № 6    
взето на заседание на Общински съвет - Казанлък,
проведено на 14.12.2011 г., Протокол № 3


Относно: ОС_97/ 29.11.2011-Доклад от Галина Стоянова - кмет на общината с проект за решение относно определяне на обща численост на общинска администрация; одобряване на структура на общинска администрация, съгласно Приложение № 1 Приложение № 2 и определяне на пълномощията на кметските наместници в с. Голямо Дряново, с. Горно Изворово и с. Средногорово.
 

Мотиви: Кметът на общината докладва пред Общинския съвет, че „съгласно §5, ал. 2 от ПЗР на Наредбата за прилагане на класификатора на длъжностите в администрацията, като кмет на Община Казанлък, в срок до три месеца от влизането в сила на ПМС № 161/14.06.2011 г., следва да предложи на общинските съветници за одобряване, общата численост и структурата на общинска администрация. При определянето на бюджетните взаимоотношения на общините с централния бюджет за 2012 г. средствата за заплати за делегираната от държавата дейност „Общинска администрация“ са разчетени съгласно единните разходни стандарти, приети с Решение № 805 от 04 ноември 2011 г. от Министерски съвет, с което се изменя Решение № 265 на Министерския съвет от 2011 г. за разпределение на дейностите и за определяне на стандарти за финансиране на делегираните от държавата дейности и за определяне на стандарти за финансиране на делегираните от държавата дейности през 2012 г., изм. и доп. с Решение № 668 на Министерския съвет от 7 септември 2011 г.” Кметът излага аргументи в подкрепа на предложението си, че „във връзка с разпределението на средствата за заплати на делегираната от държавата дейност „Общинска администрация“, е необходимо да бъдат предприети незабавни действия за по-добро управление на разходите за заплати и възнаграждения, заедно със задължителните осигурителни вноски за тях и постигането на по-ефективна организация на работата в общинска администрация. В резултат на това се налага необходимостта от оптимизиране на числеността на персонала с не по-малко от 15 на сто и едновременно с това се извърши прераглеждане на функциите и структурата на персонала. Кметът предлага предлага общата численост на общинска администрация от 170 щатни бройки да бъде намалена на 145 щатни бройки и нова, по-ефективна и с по-добра функционалност структура на общинската администрация, съобразена с новата численост.”

Кметът докладва още, че „Съгласночл. 46а, ал.1от ЗМСМА в населено място, което не е административен център на кметство, кметът на общината може да назначи за срока на мандата кметски наместник в съответствие с утвърдената численост и структура на общинската администрация. Кметският наместник към датата на назначаването трябва да отговаря на условията по чл. 4, ал. 5 от Изборния кодекс. Съгласно ал. 4 на същата норма: пълномощията на кметските наместници се определят от Общинския съвет. Кметът на общината може да възлага на кметските наместници изпълнението на негови функции. На кметските наместници могат да се възлагат и други функции със закон или друг нормативен акт.” Мотивирайки се така кметът на общината предлага общинските съветници да определят пълномощия на кметските наместници, както следва:

„1. Изпълняват бюджета на общината в частта му за кметското наместничество;

2. Организират провеждането на благоустройствени, комунални и други мероприятия;

3. Отговарят за поддържането, охраната и опазването на общинската собственост на територията на кметското наместничество;

4. Приемат мерки за подобряване и възстановяване на околната среда и организират охраната на полските имоти;

5. Водят регистрите на населението и за гражданско състояние и изпращат актуализационни съобщения до ЕСГРАОН;

6. Осигуряват извършването на административни услуги на физически и юридически лица;

7. Организират и ръководят защитата на населението при бедствия  и аварии;

8. Осигуряват спазването на обществения ред;

9. Организират изпълнението на актовете на Общинския съвет и на кмета на общината,

отнасящи се до територията и гражданите на кметското наместничество;

10. Могат да участват в заседанията на Общинския съвет с право на съвещателен глас и задължително вземат участие при обсъждането на въпроси, отнасящи се до населеното място;

11. Отчитат се писмено за дейността си пред кмета на общината на шест месеца.

12. Изпълняват и други функции, възложени им от закона, подзаконови нормативни актове, решения на Общинския съвет и от кмета на общината.”

Общинският съвет приема мотивираното предложение на кмета на Община Казанлък

 

Общински съвет – Казанлък, на основание чл. 21, ал. 1, т. 2 и чл. 46а, ал. 4 от ЗМСМА,

  
Р Е Ш И:
 

І. Определя обща численост на общинска администрация – 145 щатни бройки, считано от 01.01.2012 г.

 

ІІ. Одобрява структура на общинска администрация, съгласно Приложение № 1

и Приложение № 2, неразделна част от настоящото решение.
 

ІІІ. Определя пълномощия на кметските наместници в с. Голямо Дряново, в с. Горно Изворово и в с. Средногорово, както следва:

1. Изпълняват бюджета на общината в частта му за кметското наместничество;

2. Организират провеждането на благоустройствени, комунални и други мероприятия;

3. Отговарят за поддържането, охраната и опазването на общинската собственост на територията на кметското наместничество;

4. Приемат мерки за подобряване и възстановяване на околната среда и организират охраната на полските имоти;

5. Водят регистрите на населението и за гражданско състояние и изпращат актуализационни съобщения до ЕСГРАОН;

6. Осигуряват извършването на административни услуги на физически и юридически лица;

7. Организират и ръководят защитата на населението при бедствия  и аварии;

8. Осигуряват спазването на обществения ред;

9. Организират изпълнението на актовете на Общинския съвет и на кмета на общината,

отнасящи се до територията и гражданите на кметското наместничество;

10. Могат да участват в заседанията на Общинския съвет с право на съвещателен глас и задължително вземат участие при обсъждането на въпроси, отнасящи се до населеното място;

11. Отчитат се писмено за дейността си пред кмета на общината на шест месеца.

12. Изпълняват и други функции, възложени им от закона, подзаконови нормативни актове, решения на Общинския съвет и от кмета на общината.”

ІV. Упълномощава кмета на Община Казанлък да извърши всички последващи действия във връзка с изпълнение на решението.

           
 

Настоящият акт да се изпрати на областния управител на област Стара Загора, кмета на община Казанлък и обществения посредник в седемдневен срок от приемането му.

Препис от решението да сe изпрати на Районна прокуратура - Казанлък за преглед по реда на общия надзор за законност.

Настоящият акт може да се върне за ново обсъждане на Общинския съвет по чл. 45, ал. 5, изр. 1 от ЗМСМА в седемдневен срок от получаването му.

Настоящият акт може да се обжалва в 14-дневен срок пред Административен съд – Стара Загора.

 
 
Адресат на акта: кметът на общината;
 

Участвали в гласуването 32 общински съветници, от които за  28.

 
 
Вярно с оригинала!
ПРОТОКОЛИСТ:                                              ПРЕДСЕДАТЕЛ НА ОбС: (п)
 

         (гл. спец. Л. ПОПОВА)                                                      (НИКОЛАЙ ЗЛАТАНОВ)



Изтегли приложенията
Адрес:
гр. Казанлък, 6100
бул. Розова Долина №6

Технически сътрудник на кмета:
0431/98201

факс: 0431/98266
mayor@kazanlak.bg

Горещ телефон за сигнали и нередности:
0 700 400 56

Общинско предприятие „КД и ПИС“:
0431/63880

Дарителска сметка | Телефонен указател
Работно време
Общинска администрация:
от 8.30 - 12.30 и 13.30 - 17.30

Център за информация и услуги на гражданите:
от 8.30 до 17.30

Кметства:
8.00ч. - 17.00ч.

Домашен социален патронаж: 0431/63470

Общински приют за бездомни кучета:
0887311884

Защита на личните данни | Карта на сайта
Контакти:
ГРАО: 0431/98 346
Местни приходи: 0431/98373; 98497
Общо деловодство: 0431/98 248
delovodstvo@kazanlak.bg
Деловодство "Технически услуги": 0431/98 256

"Балканинвест" ЕООД:
0877431220 – гаражи и Удостоверения за идентичност

0885347723 – Автотранспорт
office@balkaninvest.bg