РЕШЕНИЕ
№989
взето на заседание на Общински съвет - Казанлък,
проведено на 28.05.2014 г., Протокол № 48
Относно: ОС_2741/23.04.2014 - Доклад от Галина Стоянова - Кмет на Община Казанлък с проект за решение относно приемане на Годишния финансов отчет за 2013 г. на 'Хигиенни и битови услуги - Казанлък' ЕООД и освобождаване от отговорност управителя на дружеството - Венелин Киров.
Мотиви: Кметът на общината съобщава, че след приключване на финансовата година, Годишните финансови отчети на търговските дружества се разглеждат и приeмат от Общите им събрания, в случая Общински съвет – Казанлък. Венелин Киров, управител на „Хигиенни и битови услуги - Казанлък” ЕООД, с Писмо с вх. № 91-00-15#3/28.03.2014 г. предоставя за разглеждане и приемане Годишния финансов отчет за 2013 год. на дружеството, на основание чл. 137, ал. 1, т. 3 и т. 5 от Търговския закон и чл. 21, ал. 1, т. 3 и т. 7 от Наредба № 19 на Общински съвет – Казанлък за общинските търговски дружества, общинските предприятия и за реда за упражняване на правата на собственост върху общинската част на капитала на търговските дружества.
Дружеството има разработена своя счетоводна политика. Спазени са изискванията определени от Закона за счетоводството, Националните счетоводни стандарти и Националния сметкоплан. Прилага се централизирана организация на счетоводството. То се осъществява ръчно.
Пълна информация за финансовото състояние на дружеството се съдържа в баланса, а за ефективността - в отчета за приходи и разходи.
През 2013 г. дружеството отчита:
Приходи – 131 697 лв.
Разходи – 128 837 лв.
Печалба – 2 860 лв.
Основен капитал – 5 000 лв.
Допълнителни резерви – 72 573 лв.
Неразпределена печалба – 7 867 лв.
Непокрита загуба – 3 568 лв.
Собствен капитал – 84 719 лв.
През отчетния период „Хигиенни и битови услуги - Казанлък” ЕООД има следните краткосрочните задължения:
Задължения към персонала – 7 286 лв.
Задължения към осигурителни предприятия – 1 731 лв.
Данъчни задължения – 6 248 лв.
През 2013 година дружеството няма банкови кредити.
Изразходваният Фонд работна заплата за 2013 г. е 66 694 лв. В това число са включени и възнагражденията на управителя.
Средномесечната работна заплата на персонала за 2013 година е в размер на 387 лв., средногодишната - в размер на 4 645 лв., при списъчен брой 12 човека.
Общински съвет - Казанлък, на основание чл. 21, ал. 1, т. 23 и ал. 2 от Закона за местното самоуправление и местната администрация, чл. 137, ал. 1, т. 3 и т. 5 от Търговския закон и чл. 21, ал. 1, т. 3 и т. 7 от Наредба № 19 на Общински съвет – Казанлък за общинските търговски дружества, общинските предприятия и за реда за упражняване на правата на собственост върху общинската част на капитала на търговските дружества,
Р Е Ш И:
Настоящият акт да се изпрати на Областния управител на Област Стара Загора, Кмета на Община Казанлък и Обществения посредник в седемдневен срок от приемането му.
Препис от решението да сe изпрати на Районна прокуратура - Казанлък за Преглед по реда на общия надзор за законност.
Настоящият акт може да се върне за ново обсъждане на Общинския съвет по чл. 45, ал. 5, изр. 1 от ЗМСМА в седемдневен срок от получаването му.
Настоящият акт може да се обжалва в 14-дневен срок пред Административен съд – Стара Загора.
Адресат на акта: Кметът на Община Казанлък; Венелин Киров – управител на „Хигиенни и битови услуги - Казанлък” ЕООД.
Участвали в гласуване 23 общински съветници, от които „За” 23.
Вярно с оригинала!
ПРОТОКОЛИСТ: ПРЕДСЕДАТЕЛ НА ОбС: (п)
(Гл. спец. Д. КОЛЕВА) (НИКОЛАЙ ЗЛАТАНОВ)