РЕШЕНИЕ
№ 1086
взето на заседание на Общински съвет - Казанлък,
проведено на 11.09.2014 г., Протокол № 54

 

Относно: ОС_3077/04.09.2014 - Доклад от Галина Стоянова - Кмет на Община Казанлък с проект за решение относно провеждане на публично оповестен конкурс за отдаване под наем на общински обект 'Стол за хранене в ОУ 'Св. Климент Охридски' - Крън, представляващ част от имот - публична общинска собственост.

Мотиви: Кметът на Община Казанлък докладва пред Общинския съвет: „Съгласно чл. 18, ал.1 от Наредба 15 на ОбС за придобиване, управление и разпореждане с общинско имущество, свободни имоти или части от тях – публична общинска собственост, с изключение на обектите подлежащи на концесиониране, могат да се отдават под наем при условие, че се използват съобразно предназначението им и не се препятства осъществяване на дейностите, за които са предоставени, чрез публичен търг или публично оповестен конкурс, след решение на ОбС, за срок до 5 години. 

 

Във връзка с необходимостта от ученическо столово хранене в ОУ „Св. Климент Охридски“ гр. Крън в училището е наличен обект, представляващ помещение за хранене с площ от 50,00 кв. метра и помощни помещения с площ от 20,00 кв. метра.

 

По смисъла на ЗОС, имотът представлява част от имот - публична общинска собственост, за който е съставен АПОС № 544/25.09.2002 г.

Месечната наемна цена е в размер на 144,00 /сто четиридесет и четири/ лв. без  ДДС и е изчислена съгласно чл. 66, ал. 1, т. ІII от Наредба №15 на ОбС за “Обекти за продажба на хранителни стоки, промишлени стоки и др. стоки на дребно” в населени места от Четвърти функционален тип. като размерът на наема за складовите и санитарните помещения се определя в размер на 50% от цената на търговската площ.

Отдаването под наем на обекта, ще доведе до предлагане на качествена услуга за  ученическо столово хранене при спазване на всички нормативни изисквания. Също така поемане на разходите по поддръжката от наемателят им. Всичко това обосновава целесъобразността от вземането на решение от Общински съвет за неговото отдаване под наем.

Съгласно чл. 18, ал.1 т. 1, чл. 80 т. 1 и чл.96, от Наредба №15 на ОбС, имоти – публична общинска собственост могат да се отдават под наем от кмета на общината след провеждане на публичен търг, а за публично оповестен конкурс, след решение на ОбС по реда на глава шест от Наредбата.”  

Предлага се да бъде взето решение за отдаване под наем на общинските обекти, чрез публично оповестен конкурс.

В тази връзка и на основание чл. 2, ал. 2 от Наредба № 15  на ОбС – Казанлък, е необходимо Годишната програма за управление и разпореждане с имоти – общинска собственост на Община Казанлък за 2014 г. да бъде допълнена.

Кметът предлага два проекта за решение по темата.

Предвид коректността при произнасяне, общинските съветници приемат да гласуват предложението на Кмета на Общината, с отделни решения.

 

Общински съвет - Казанлък, на основание чл. 21, ал. 1, т. 8 от ЗМСМА, чл. 14, ал. 2 от ЗОС, във връзка с чл. 18, ал. 1, т. 1, ал. 1, чл. 80, т. 1 и чл. 96 от Наредба № 15 за ПУРОИ на ОбС,  

 

 

Р Е Ш И:

І. Да се открие процедура за провеждане на публично оповестен конкурс за отдаване под наем по реда на гл.VІ от Наредба №15 на ОбС за срок от 5 години на ученически стол за хранене в ОУ „Св. Климент Охридски“ гр. Крън с площ от 50,00 кв.метра и помощни помещения с площ от 20,00 кв.метра, за който е съставен АПОС № 544/25.09.2002 г.

 

ІІ .Определя:

1. Условия на публично оповестения конкурс за обектите по  т. І:

1.1 Начален месечен наем в размер на 144,00 лв. без ДДС.

2. Критерии за оценка на предложенията и съответстващите им тежести:

2.1 Месечен наем – не по малко от началния месечен наем – 12 %

2.2  Стойност на един купон, който не може да надвишава 3,00 лв. С ДДС  - 50%

2.3 Инвестиции за оборудване на помещенията в това число маси и столове за хранене, посуда и други  - 20 %

2.4 Срок за изпълнение по т. 2.3 – 18 %

 

3. Публично оповестеният конкурс да се проведе на 14.10. 2014 г. от 15,30 часа в сградата на община Казанлък, ул. „Розова Долина“ № 6, ет. 3, ст. № 21. 

Адрес, срок и ред за подаване на необходимите документи за участие – на гише “Деловодство” в Центъра за информация и услуги на граждани при Община Казанлък всеки работен ден в рамките на работното време на центъра в срок до 12,30 часа в деня, предхождащ датата на публично оповестения конкурс.

 

4. Депозитът за участие е парична вноска в размер на 50% от наемната цена за обекта, който се заплаща на касата в Центъра за информация и услуги при Община Казанлък, в срока за подаване на документи.

 

5. Конкурсната  документация се закупува от гише № 7 в Центъра за информация и услуги при Община Казанлък в рамките на работното време на центъра, в срок до 10.10. 2014 г. срещу цена в размер на 200 лв.без ДДС в брой на касата на общината, а за втора дата до 12,30 часа на 20.10.2014 г.

 

6. Определям следното съдържание на конкурсната документация:

6.1 Заявление за участие по образец, приложен в конкурсната документация;

6.2 Декларация за запознаване с конкурсната документация и извършен оглед на обекта- по образец;

6.3 Служебна бележка по чл.103, ал.1  от Наредба № 15 на ОбС – Казанлък – по образец;

6.4 Оферта за предложения месечен наем – по образец

6.5 Извадка от Наредба № 15 на ОбС – Казанлък в частта за провеждане на публично оповестени конкурси

6.6 Условия на публично оповестения конкурс

6.7 Проект на договор за наем в едно с /приложение № 1/

 

7. Необходими документи за участие в публично оповестеният конкурс:

7.1 Заявление за участие по образец, приложен в конкурсната документация

7.2 Декларация за запознаване с конкурсната документация и извършен оглед на обекта- по образец

7.3 Служебна бележка по чл.103, ал.1  от Наредба № 15 на ОбС – Казанлък – по образец;

7.4 Оферта за предложения месечен наем – по образец

7.5 Представяне на кандидата

7.6 Предложение от кандидата за инвестициите свързани с оборудване на помещенията в това число маси и столове за хранене, посуда и други изразени по вид, количество и стойност и срок за тяхното изпълнение.

7.7 Предложение за стойност на един купон, който не може да надвишава 3,00 лв. с ДДС

7.8 Документ за платен депозит – оригинал;

7.9 Документ за внесена цена – заверено копие

7.10 Пълномощно при необходимост

7.11 за лица, регистрирани по Търговския закон е задължително посочването на ЕИК Булстат. Когато кандидата е юридическо лице, което не е регистрирано  по Търговския закон, допълнително се представя и удостоверение за актуално състояние издадено до шест месеца от датата на търга.

7.12 Разрешение от Областна дирекция за безопасност на храните (ОДБХ) за извършване на услугата столово хранене.

7.13 Регистрация по чл.12 от Закона за храните  - Удостоверение  за регистрация на обекта за производство и/или за търговия с храни, издадено то ОДБХ – гр. Стара Загора

7.14 Списък на собствено/наето технологично оборудване и документи за въвеждане в експлоатация на технологичното оборудване – технологично досие на производителя или протокол от изпитване или сертификат, издаден от признат орган.

7.15 Списък на техническите лица, включително на тези, отговарящи за контрола на качеството.

7.16 Сертификат и/или документи, доказващи приемане на система НАССР, качество и безопасност на предлаганата храна.

 

Предложенията за участие се подават в запечатан непрозрачен плик, надписан с пълно наименование на обекта, името и адреса на участника.

 

8. Начин на оценка на кандидатите - по десетобалната система за всеки от критериите чрез съпоставяне на предложенията и съобразно посочените тежести.

 

9. Класиране на кандидатите – в низходящ ред.

 

10. При липса на кандидати  - втора дата 23.10. 2014 г. , при същите условия, като необходимите документи за участие, ще се приемат на гише „Деловодство“ в Центъра за информация и услуги на граждани при Община Казанлък, всеки работен ден в рамките на работното време на центъра в срок до 12,30 часа в деня, предхождащ датата на публично оповестения конкурс.

 

11. Оглед на обектите – от 9,00 -16,00 часа през всичките работни дни в срока за подаване на документи за участие.

 

12. На основание чл. 97 от Наредба № 15 на ОбС – Казанлък, публично оповестения конкурс да се проведе от комисия в състав:

Председател: Петър Косев – Заместник-кмет на Община Казанлък

 

Членове:

Татяна Станева – Директор дирекция ОССППЧП, Община Казанлък

Здравко Балевски  - юрисконсулт, Община Казанлък

Анелия Панчугова – ст. експерт НОСР, Община Казанлък

Зоя Батакова – гл. експерт, Община Казанлък

Катя  Василева – гл. експерт Здравеопазване, Община Казанлък

Директора на ОУ „Св. Климент Охридски“ гр. Крън

Недка Рашева - общински съветник

 

При отсъствие на председателя на Комисията, същият да бъде заместен от Лилия Цонкова – Заместник-кмет на Община Казанлък.

При отсъствие на юриста на Комисията, същият да бъде заместен от Кольо Байков-  юрисконсулт на Община Казанлък.

При отсъствие на член на Комисията, същият да бъде заместен от Минка Михайлова – мл. експерт ЗП в Община Казанлък.

При отсъствие на общинския съветник, същият да бъде заместен от Рени Червенкова – общински съветник.

                      

ІІІ. Утвърждава Конкурсната документация за отдаване под наем на общинският обект по  ІІ. т. 6.

 

IV. Одобрява  приложения проект на Договор за наем.

 

V. Упълномощава Кмета на Община Казанлък да извърши всички необходими действия по

организацията и провеждането на публично оповестения конкурс при спазване изискванията на

гл.VІ от Наредба №15 на ОбС, както и сключването на договор със спечелилият участник.

 

Настоящото решение подлежи на публикуване в един местен вестник, съгласно чл. 98, ал. 3 от

Наредба №15 на ОбС за уведомяване на всички заинтересовани за участие в обявения конкурс за

отдаване под наем!

 

Настоящият акт да се изпрати на Областния управител на Област Стара Загора, Кмета на Община Казанлък  и Обществения посредник в седемдневен срок от  приемането му.

Препис от решението да сe изпрати на Районна прокуратура - Казанлък за Преглед по реда на общия надзор за законност.

Настоящият акт може да се върне за ново обсъждане на Общинския съвет по чл. 45, ал. 5, изр. 1 от ЗМСМА в седемдневен срок от получаването му.

Настоящият акт може да се обжалва в 14-дневен срок пред Административен съд – Стара Загора.

 

Адресат на акта: Кметът на Община Казанлък;  

 

Участвали в поименно гласуване 22 общински съветници, от които „За”  22. 

Вярно с оригинала!

ПРОТОКОЛИСТ:                                                 ПРЕДСЕДАТЕЛ НА ОбС: (п)

 (Гл. спец. Л. ПОПОВА)                                                        (НИКОЛАЙ ЗЛАТАНОВ)

Адрес:
гр. Казанлък, 6100
бул. Розова Долина №6

Технически сътрудник на кмета:
0431/98201

факс: 0431/98266
mayor@kazanlak.bg

Общинско предприятие „КД и ПИС“:
0431/63880

Дарителска сметка | Телефонен указател
Работно време
Общинска администрация:
от 8.30 - 12.30 и 13.30 - 17.30

Център за информация и услуги на гражданите:
от 8.30 до 17.30

Кметства:
8.00ч. - 17.00ч.

Домашен социален патронаж: 0431/63470


Защита на личните данни | Карта на сайта
Контакти:
ГРАО: 0431/98 346
Местни приходи: 0431/98373; 98497
Общо деловодство: 0431/98 248
delovodstvo@kazanlak.bg
Деловодство "Технически услуги": 0431/98 256

Горещ телефон за сигнали и нередности:
0 700 400 56

Общински приют за бездомни кучета:
0887311884

"Балканинвест" ЕООД
0877431220