РЕШЕНИЕ
№ 1091
взето на заседание на Общински съвет - Казанлък,
проведено на 11.09.2014 г., Протокол № 54


Относно: ОС_3057/01.09.2014 - Доклад от Галина Стоянова - Кмет на община Казанлък с проект за решение относно провеждане на публично оповестени конкурси за отдаване под наем на общински обекти - 10 бр. столове за хранене в училищата на територията на община Казанлък представляващи части от имот - публична общинска собственост посочени в Годишната програма за управление и разпореждане с имоти - общинска собственост на Община Казанлък за 2014 г.

Мотиви: Кметът на Община Казанлък докладва пред Общинския съвет: „Съгласно чл. 18, ал.1 от Наредба 15 на ОбС за придобиване, управление и разпореждане с общинско имущество, свободни имоти или части от тях – публична общинска собственост, с изключение на обектите подлежащи на концесиониране, могат да се отдават под наем при условие, че се използват съобразно предназначението им и не се препятства осъществяване на дейностите, за които са предоставени, чрез публичен търг или публично оповестен конкурс, след решение на ОбС, за срок до 5 години. За целта предлагаме ОбС да разгледа предложението ни за следните имоти:

 

1. Общински обект с позиция 24 от приложение 9 на ГПУРИОС за 2014 г.: стол в ОУ               „Св.Св. Кирил и Методий“ гр. Шипка, за който е съставен АПОС № 536/16.09.2002 г. Обектът е с обща площ от 145,50 кв.м в т.ч.  /зала за хранене от 93,00  кв.м., коридор 4,5 кв.м. и разливна за храна с площ от 48,00 кв.м./ с начален месечен наем в размер на 144,00 /сто четиридесет и четири/ лв. без ДДС, който е изчислен съгласно чл. 66, ал.1, Х –то “За ползване на столове за хранене в учебните заведения ” -  в гр. Шипка и  ал.3 от Наредба №15 на ОбС - Казанлък.

 

2. Общински обект с позиция 25 от приложение 9 на ГПУРИОС за 2014 г.: стол в ОУ               „Христо Ботев“ с. Енина, за който е съставен АПОС № 450/29.10.2001 г. Обектът е с обща площ от 56,00 кв.м в т.ч.  /зала за хранене от 32,00  кв.м. и разливна за храна с площ от 24,00 кв.м./ с начален месечен наем в размер на 53,00 / петдесет и три / лв. без ДДС, който е изчислен съгласно чл. 66, ал.1, Х –то “За ползване на столове за хранене в учебните заведения ” - в с. Енина и  ал.3 от Наредба №15 на ОбС - Казанлък.

 

3. Общински обект с позиция 26 от приложение 9 на ГПУРИОС за 2014 г.: стол в ОУ „ Д-р Петър Берон“ с. Овощник, за който е съставен АПОС № 444/25.10.2001 г. Обектът е с обща площ от 43,00 кв.м. с начален месечен наем в размер на 52,00 /петдесет и два / лв. без ДДС, който е изчислен съгласно чл. 66, ал.1, Х –то “За ползване на столове за хранене в учебните заведения ” - в с. Овощник.

 

4. Общински обект с позиция 27 от приложение 9 на ГПУРИОС за 2014 г.: стол в ОУ „Н. Й. Вапцаров“ гр. Казанлък, за който е съставен АПОС № 446/26.10.2001 г. Обектът е с обща площ от 367,00 кв.м в т.ч.  /зала за хранене с площ  от 261,00  кв.м., коридор  с площ от 40,50 кв.м., разливна за храна с площ от 51,50 кв.м. и тоалетна с площ от 14,00 кв.м./ с начален месечен наем в размер на 344,00 /триста четиридесет и четири / лв. без ДДС, който е изчислен съгласно чл. 66, ал.1, Х –то “За ползване на столове за хранене в учебните заведения ” - в гр. Казанлък и  ал.2 и ал.3 от Наредба №15 на ОбС - Казанлък.

 

5. Общински обект с позиция 28 от приложение 9 на ГПУРИОС за 2014 г.: стол в ОУ               „Паисий Хилендарски“ гр. Казанлък, за който е съставен АПОС № 442/25.10.2001 г. Обектът е с обща площ от 235,00 кв.м в т.ч.  /зала за хранене от 105,00  кв.м., коридор 60,00 кв.м.,  разливна за храна с площ от 64,00 кв.м. и санитарен възел с площ от 6,00 кв.м. /с начален месечен наем в размер на 252,00 / двеста петдесет и два/ лв. без ДДС, който е изчислен съгласно чл. 66, ал.1, Х –то “За ползване на столове за хранене в учебните заведения ” в гр. Казанлък и ал. 2 и  ал.3 от Наредба №15 на ОбС - Казанлък.

 

6. Общински обект с позиция 29 от приложение 9 на ГПУРИОС за 2014 г.: стол в ОУ               „Кулата“ гр. Казанлък, за който е съставен АПОС № 447/26.10.2001 г. Обектът е с обща площ от 70,88 кв.м в т.ч.  /зала за хранене от 50,00  кв.м., коридор 6,98 кв.м. и разливна за храна с площ от 13,90 кв.м./ с начален месечен наем в размер на 91,00 / деветдесет и  един/ лв. без ДДС, който е изчислен съгласно чл. 66, ал.1, Х –то  “За ползване на столове за хранене в учебните заведения” -  в гр. Казанлък и  ал.3 от Наредба №15 на ОбС - Казанлък.

 

7. Общински обект с позиция 30 от приложение 9 на ГПУРИОС за 2014 г.: стол в ОУ               „Мати Болгария“ гр. Казанлък, за който е съставен АПОС № 445/26.10.2001 г. Обектът е с обща площ от 210,00 кв.м в т.ч.  /зала за хранене от 127,00  кв.м., коридор 24,00 кв.м.,  разливна за храна с площ от 47,00 кв.м. и санитарен възел 12,00 кв.м./ с начален месечен наем в размер на 219,00 / двеста и деветнадесет / лв. без ДДС, който е изчислен съгласно чл. 66, ал.1, Х –то “За ползване на столове за хранене в учебните заведения ” - в гр. Казанлък и  ал.2  и ал.3 от Наредба №15 на ОбС - Казанлък.

 

8. Общински обект с позиция 31 от приложение 9 на ГПУРИОС за 2014 г.: стол в ОУ               „Чудомир“ гр. Казанлък, за който е съставен АПОС № 536/16.09.2002 г. Обектът е с обща площ от 234,00 кв.м в т.ч.  /зала за хранене от 164,00  кв.м. и разливна за храна с площ от 70,00 кв.м/ с начален месечен наем в размер на 260,00 /двеста и шейсет/ лв. без ДДС, който е изчислен съгласно чл. 66, ал.1, Х –то “За ползване на столове за хранене в учебните заведения ” -  в гр. Казанлък и  ал. 2 и ал.3 от Наредба №15 на ОбС - Казанлък.

 

9. Общински обект с позиция 32 от приложение 9 на ГПУРИОС за 2014 г.: стол в ОУ               „Георги Кирков“ гр. Казанлък, за който е съставен АПОС № 443/25.10.2001 г. Обектът е с обща площ от 301,50 кв.м в т.ч. /зала за хранене от 206,00  кв.м., коридор 21,00 кв.м., разливна за храна с площ от 42,00 кв.м. и санитарен възел 32,50 кв.м./ с начален месечен наем в размер на 317,00 лв. /триста и седемнадесет/ лв. без ДДС, който е изчислен съгласно чл. 66, ал.1, Х –то “За ползване на столове за хранене в учебните заведения ” в гр. Казанлък и  ал. 2 и ал.3 от Наредба №15 на ОбС - Казанлък.

 

10. Общински обект с позиция 33 от приложение 9 на ГПУРИОС за 2014 г.: стол в СОУ „Екзарх Антим I­“ гр.Казанлък, за който е съставен АПОС № 542/24.09.2002 г. Обектът е с обща площ от 251,40 кв.м в т.ч.  /зала за хранене от 167,00  кв.м.,коридор с площ от 5,10 кв.м. разливна за храна с площ от 76,30 кв.м. и санитарен възел с площ от 3,00 кв.м. / с начален месечна наемна цена в размер на 274,00 /двеста седемдесет и четири. / лв. без ДДС, която е изчислена съгласно чл. 66, ал.1, Х –то “За ползване на столове за хранене в учебните заведения ” в гр. Казанлък ал. 2 и  ал.3 от Наредба №15 на ОбС - Казанлък.

Отдаването под наем на обектите, ще доведе до предлагане на качествена услуга за  ученическо столово хранене при спазване на всички нормативни изисквания. Също така поемане на разходите по поддръжката от наемателите им. Всичко това обосновава целесъобразността от вземането на решение от Общински съвет за тяхното отдаване под наем.

Съгласно чл. 18, ал.1 т. 1, чл. 80 т. 1 и чл.96, от Наредба №15 на ОбС, имоти – публична общинска собственост могат да се отдават под наем от кмета на общината след провеждане на публичен търг, а за публично оповестен конкурс, след решение на ОбС по реда на глава шест от Наредбата”

Кметът на Община Казанлък предлага да бъде взето решение за отдаване под наем на общинските обекти, чрез публично оповестен конкурс. Общинският съвет приема проекта за решение.

 

Общински съвет - Казанлък, на основание чл. 21, ал. 1, т. 8 от ЗМСМА, чл. 14, ал. 2 от ЗОС, чл.18, ал. 1,т. 1, чл. 20, ал. 1, чл. 80, т. 1 и чл. 96 от Наредба №15 за РПУРОИ на ОбС,  

  

Р Е Ш И:

І. Открива процедура за провеждане на публично оповестени конкурси за отдаване под наем по реда на гл.VІ от Наредба №15 на ОбС за срок от 5 години на следните общински обекти:

1. Общински обект с позиция 24 от приложение 9 на ГПУРИОС за 2014 г.: стол в ОУ               „Св.Св. Кирил и Методий“ гр. Шипка, за който е съставен АПОС № 536/16.09.2002 г. Обектът е с обща площ от 145,50 кв.м в т.ч.  /зала за хранене от 93,00  кв.м., коридор 4,5 кв.м. и разливна за храна с площ от 48,00 кв.м./.

 

2. Общински обект с позиция 25 от приложение 9 на ГПУРИОС за 2014 г.: стол в ОУ               „Христо Ботев“ с. Енина, за който е съставен АПОС № 450/29.10.2001 г. Обектът е с обща площ от 56,00 кв.м в т.ч.  /зала за хранене от 32,00  кв.м. и разливна за храна с площ от 24,00 кв.м./

 

3. Общински обект с позиция 26 от приложение 9 на ГПУРИОС за 2014 г.: стол в ОУ „д-р Петър Берон“ с. Овощник, за който е съставен АПОС № 444/25.10.2001 г. Обектът е с обща площ от 43,00 кв.м.

 

4. Общински обект с позиция 27 от приложение 9 на ГПУРИОС за 2014 г.: стол в ОУ „Н. Й. Вапцаров“ гр. Казанлък, за който е съставен АПОС № 446/26.10.2001 г. Обектът е с обща площ от 367,00 кв.м в т.ч.  /зала за хранене с площ  от 261,00  кв.м., коридор  с площ от 40,50 кв.м., разливна за храна с площ от 51,50 кв.м. и тоалетна с площ от 14,00 кв.м./

 

5. Общински обект с позиция 28 от приложение 9 на ГПУРИОС за 2014 г.: стол в ОУ               „Паисий Хилендарски“ гр. Казанлък, за който е съставен АПОС № 442/25.10.2001 г. Обектът е с обща площ от 235,00 кв.м в т.ч.  /зала за хранене от 105,00  кв.м., коридор 60,00 кв.м.,  разливна за храна с площ от 64,00 кв.м. и санитарен възел с площ от 6,00 кв.м. /

 

6. Общински обект с позиция 29 от приложение 9 на ГПУРИОС за 2014 г.: стол в ОУ               „Кулата“ гр. Казанлък, за който е съставен АПОС № 447/26.10.2001 г. Обектът е с обща площ от 70,88 кв.м в т.ч.  /зала за хранене от 50,00  кв.м., коридор 6,98 кв.м. и разливна за храна с площ от 13,90 кв.м./

 

7. Общински обект с позиция 30 от приложение 9 на ГПУРИОС за 2014 г.: стол в ОУ               „Мати Болгария“ гр. Казанлък, за който е съставен АПОС № 445/26.10.2001 г. Обектът е с обща площ от 210,00 кв.м в т.ч.  /зала за хранене от 127,00  кв.м., коридор 24,00 кв.м.,  разливна за храна с площ от 47,00 кв.м. и санитарен възел 12,00 кв.м./

 

8. Общински обект с позиция 31 от приложение 9 на ГПУРИОС за 2014 г.: стол в ОУ               „Чудомир“ гр. Казанлък, за който е съставен АПОС № 536/16.09.2002 г. Обектът е с обща площ от 234,00 кв.м в т.ч.  /зала за хранене от 164,00  кв.м. и разливна за храна с площ от 70,00 кв.м/

 

9. Общински обект с позиция 32 от приложение 9 на ГПУРИОС за 2014 г.: стол в ОУ               „Георги Кирков“ гр. Казанлък, за който е съставен АПОС № 443/25.10.2001 г. Обектът е с обща площ от 301,50 кв.м в т.ч. /зала за хранене от 206,00  кв.м., коридор 21,00 кв.м., разливна за храна с площ от 42,00 кв.м. и санитарен възел 32,50 кв.м./

 

10. Общински обект с позиция 33 от приложение 9 на ГПУРИОС за 2014 г.: стол в СОУ „Екзарх Антим I“ гр.Казанлък, за който е съставен АПОС № 542/24.09.2002 г. Обектът е с обща площ от 251,40 кв.м в т.ч.  /зала за хранене от 167,00  кв.м.,коридор с площ от 5,10 кв.м. разливна за храна с площ от 76,30 кв.м. и санитарен възел с площ от 3,00 кв.м. /

 

ІІ .Определя:

1. Условия на публично оповестения конкурс за обектите по  т. І:

1.1. Начален месечен наем, както следва:

- за обект 1 – 144,00 лв. без ДДС

- за обект 2 – 53,00 лв. без ДДС

- за обект 3 – 52,00 лв. без ДДС

- за обект 4 – 344,00 лв. без ДДС

- за обект 5 – 252,00 лв. без ДДС

- за обект 6 – 91,00 лв. без ДДС

- за обект 7 -  219,00 лв. без ДДС

- за обект 8 – 260,00 лв. без ДДС

- за обект 9 – 317,00 лв. без ДДС

-  за обект 10 – 274,00 лв. без ДДС

2. Критерии за оценка на предложенията и съответстващите им тежести:

2.1. Месечен наем – не по малко от началния месечен наем – 12 %

2.2.  Стойност на един купон, който не може да надвишава 3,00 лв. С ДДС  - 50%

2.3. Инвестиции за оборудване на помещенията в това число маси и столове за хранене, посуда и други  - 20 %

2.4. Срок за изпълнение по т. 2.3 – 18 %

 

3. Публично оповестените конкурси да се проведат на 14.10. 2014 г. от 9,00 часа за обект „1“ от 9,30 часа за обект „2“, от 10,00 часа за обект „3“, от 10,30 часа за обект „4“, от 11,00 часа за обект „5“, от 11,30 часа за обект „6“ от 12,00 часа за обект „7“ , от 14,00 часа за обект „8“, от 14,30 часа за обект „9“ от 15,00 часа за обект „10“ в сградата на община Казанлък, ул. „ Розова Долина“ № 6, ет. 3, ст. № 21. 

Адрес, срок и ред за подаване на необходимите документи за участие – на гише “Деловодство” в Центъра за информация и услуги на граждани при Община Казанлък всеки работен ден в рамките на работното време на центъра в срок до 12,30 часа в деня, предхождащ датата на публично оповестения конкурс.

 

4. Депозитът за участие е парична вноска в размер на 50% от наемната цена за обекта, който се заплаща на касата в Центъра за информация и услуги при Община Казанлък, в срока за подаване на документи.

 

5. Конкурсната  документация се закупува от гише № 7 в Центъра за информация и услуги при Община Казанлък в рамките на работното време на центъра, в срок до 10.10. 2014 г. срещу цена в размер на 200 лв.без ДДС в брой на касата на общината, а за втора дата до 12,30 часа на 20.10. 2014 г.

 

6. Определям следното съдържание на конкурсната документация:

6.1. Заявление за участие по образец, приложен в конкурсната документация;

6.2. Декларация за запознаване с конкурсната документация и извършен оглед на обекта- по образец;

6.3. Служебна бележка по чл.103, ал.1  от Наредба № 15 на ОбС – Казанлък – по образец;

6.4. Оферта за предложения месечен наем – по образец

6.5. Извадка от Наредба № 15 на ОбС – Казанлък в частта за провеждане на публично оповестени конкурси

6.6. Условия на публично оповестения конкурс

6.7. Проект на договор за наем в едно с /приложение № 1/

 

7. Необходими документи за участие в публично оповестените конкурси:

7.1. Заявление за участие по образец, приложен в конкурсната документация

7.2. Декларация за запознаване с конкурсната документация и извършен оглед на обекта- по образец

7.3 Служебна бележка по чл.103, ал.1  от Наредба № 15 на ОбС – Казанлък – по образец;

7.4. Оферта за предложения месечен наем – по образец

7.5. Представяне на кандидата

7.6. Предложение от кандидата за инвестициите свързани с оборудване на помещенията в това число маси и столове за хранене, посуда и други изразени по вид, количество и стойност и срок за тяхното изпълнение.

7.7. Предложение за стойност на един купон, който не може да надвишава 3,00 лв. с ДДС

7.8. Документ за платен депозит – оригинал;

7.9. Документ за внесена цена – заверено копие

7.10. Пълномощно при необходимост

7.11. За лица, регистрирани по Търговския закон е задължително посочването на ЕИК Булстат. Когато кандидата е юридическо лице, което не е регистрирано  по Търговския закон, допълнително се представя и удостоверение за актуално състояние издадено до шест месеца от датата на търга.

7.12. Разрешение от Областна дирекция за безопасност на храните (ОДБХ) за извършване на услугата столово хранене.

7.13. Регистрация по чл.12 от Закона за храните  - Удостоверение  за регистрация на обекта за производство и/или за търговия с храни, издадено то ОДБХ – гр. Стара Загора

7.14. Списък на собствено/наето технологично оборудване и документи за въвеждане в експлоатация на технологичното оборудване – технологично досие на производителя или протокол от изпитване или сертификат, издаден от признат орган.

7.15. Списък на техническите лица, включително на тези, отговарящи за контрола на качеството.

7.16. Сертификат и/или документи, доказващи приемане на система НАССР, качество и безопасност на предлаганата храна.

Предложенията за участие се подават в запечатан непрозрачен плик, надписан с пълно наименование на обекта, името и адреса на участника.

 

8. Начин на оценка на кандидатите - по десетобалната система за всеки от критериите чрез съпоставяне на предложенията и съобразно посочените тежести.

 

9. Класиране на кандидатите – в низходящ ред.

 

10. При липса на кандидати  - втора дата 23.10. 2014 г. , при същите условия, като необходимите документи за участие, ще се приемат на гише „Деловодство“ в Центъра за информация и услуги на граждани при Община Казанлък, всеки работен ден в рамките на работното време на центъра в срок до 12,30 часа в деня, предхождащ датата на публично оповестения конкурс.

 

11. Оглед на обектите – от 9,00 -16,00 часа през всичките работни дни в срока за подаване на документи за участие.

 

12. На основание чл. 97 от Наредба № 15 на ОбС – Казанлък, публично оповестения конкурс да се проведе от комисия в състав:

Председател: Петър Косев – заместник - кмет

Членове:

Татяна Станева – директор дирекция ОССППЧП

Здравко Балевски  - юрисконсулт

Анелия Панчугова – ст. Експерт НОСР

Зоя Батакова – гл. експерт

Катя  Василева – гл. експерт Здравеопазване

За всяка позиция по отделно, съответно директора на учебното заведение

Радиана Стефанова - общински съветник

При отсъствие на председателя на комисията същия да бъде заместен от Лилия Цонкова – заместник - кмет

При отсъствие на юриста на комисията, същия да бъде заместен от Кольо Байков-  юрисконсулт

При отсъствие на член от комисията същия да бъде заместен от : Минка Михайлова – мл. експерт ЗП

При отсъствие на общинския съветник, същия да бъде заместен от Севим Юмерова – общински съветник

                      

ІІІ. Утвърждава конкурсната  документация за отдаване под наем на общинските обекти по  ІІ т. 6.

 

IV. Одобрява  приложения проект на договор за наем

 

V. Упълномощава Кмета на Община Казанлък да извърши всички необходими действия по организацията и провеждането на публично оповестените конкурси при спазване изискванията на гл.VІ от Наредба №15 на ОбС, както и сключването на договори със спечелилите участници.

 

Настоящото решение подлежи на публикуване в един местен вестник, съгласно чл.98, ал.3 от Наредба №15 на ОбС за уведомяване на всички заинтересовани за участие в обявения конкурс за отдаване под наем!

 

Настоящият акт да се изпрати на Областния управител на Област Стара Загора, Кмета на Община Казанлък  и Обществения посредник в седемдневен срок от  приемането му.

Препис от решението да сe изпрати на Районна прокуратура - Казанлък за Преглед по реда на общия надзор за законност.

Настоящият акт може да се върне за ново обсъждане на Общинския съвет по чл. 45, ал. 5, изр. 1 от ЗМСМА в седемдневен срок от получаването му.

Настоящият акт може да се обжалва в 14-дневен срок пред Административен съд – Стара Загора.

 

Адресат на акта: Кметът на Община Казанлък;  

 

Участвали в поименно гласуване 24 общински съветници, от които „За”  24. 

 

Вярно с оригинала!

ПРОТОКОЛИСТ:                                                 ПРЕДСЕДАТЕЛ НА ОбС: (п)

(Гл. спец. Л. ПОПОВА)                                                        (НИКОЛАЙ ЗЛАТАНОВ)



Изтегли приложенията
Адрес:
гр. Казанлък, 6100
бул. Розова Долина №6

Технически сътрудник на кмета:
0431/98201

факс: 0431/98266
mayor@kazanlak.bg

Общинско предприятие „КД и ПИС“:
0431/63880

Дарителска сметка | Телефонен указател
Работно време
Общинска администрация:
от 8.30 - 12.30 и 13.30 - 17.30

Център за информация и услуги на гражданите:
от 8.30 до 17.30

Кметства:
8.00ч. - 17.00ч.

Домашен социален патронаж: 0431/63470


Защита на личните данни | Карта на сайта
Контакти:
ГРАО: 0431/98 346
Местни приходи: 0431/98373; 98497
Общо деловодство: 0431/98 248
delovodstvo@kazanlak.bg
Деловодство "Технически услуги": 0431/98 256

Горещ телефон за сигнали и нередности:
0 700 400 56

Общински приют за бездомни кучета:
0887311884

"Балканинвест" ЕООД
0877431220