Достъпност
  • Общински съвет
  • Контакти
  • Подай сигнал
  • КАЗАНЛЪК ДНЕС:0℃
Герб на община Казанлък

Община Казанлък

официален уеб сайт
  • Администрация
    • Кмет
      • Галина Стоянова Кмет на Община КазанлъкГерб на община Казанлък
      • Биография
      • Правомощия
      • Управленски програми
      • Отчети
      • Приемен ден
    • Администрация
      • Структура
      • Заместник – кмет
      • Секретар
      • Записване за приемен ден
      • Кметове на кметства
      • ЗПК
      • Сигнали по ЗЗЛПСПОИН
      • Административни актове
      • Телефонен указател
    • История
      • Историческа справка
      • Галерия
      • Почетни граждани
      • Карта на Община Казанлък
    • Международни връзки
      • Побратими градове
      • Приятелски градове
      • Международно сътрудничество
      • Членство на Казанлък в международни организации
  • Информация
    • Административно обслужване
    • Култура
    • Туризъм
    • Образование
    • Спорт
    • Социални дейности
    • ГРАО
    • Местни приходи
    • Общинска собственост
    • Бюджет
    • Стратегическо планиране
    • Проекти
    • Устройство на територията
    • Екология
    • Транспорт
    • Общински предприятия
    • Индустриална зона
    • Портал за младежта
    • Етажна собственост
  • За гражданите
    • Административно обслужване
    • Обществено обсъждане
    • Туристически портал
    • Паркиране
    • Електронни услуги
    • Телефонен указател
    • Културен календар – събития
    • Достъп до обществена информация
    • Прием в Детски градини и Детски ясли
    • Прием в първи клас
  • За бизнеса
    • Административно обслужване
    • Профил на купувача
    • Търгове
    • Обществено обсъждане
    • Индустриална зона
  • Актуално
    • Новини
    • Събития
    • Обяви и съобщения
    • Профил на купувача
    • Търгове
    • Кариера
    • Обществено обсъждане
    • Спортен календар
Казанлък днеспетък, 11 юли 2025 г.
  • Начало
  • Администрация
  • Административни актове
  • Решения на Общински съвет - Казанлък
  • Решение от 30 май 2012 г.
30 май 2012 г.
РЕШЕНИЕ № 256
взето на заседание на Общински съвет - Казанлък,
проведено на 22.05.2012 г., Протокол № 13


Относно: ОС_636/19.04.2012 - Доклад от Галина Стоянова - кмет на общината с проект за решение относно приемане на годишния отчет и баланс за 2011г. на МБАЛ 'Д-р Христо Стамболски' и освобождаване от отговорност управителя на дружеството - д-р Кети Манолова-Владкова.

Мотиви: Кметът на общината докладва, че на основание чл. 137, ал. 1, т. 3 и т. 5 от Търговския закон и чл. 21, ал. 1, т. 3 и т. 7 от Наредба № 19 за общинските търговски дружества, общинските предприятия и за реда за упражняване на правата на собственост върху общинската част на капитала на търговските дружества, предоставя за разглеждане и приемане на годишните финансови отчети за 2011 год. на „МБАЛ Д-р Хр. Стамболски” ЕООД.

„МБАЛ Д-р Хр. Стамболски” ЕООД е общинско търговско дружество със 100% общинско участие.

Лечебното заведение обслужва население от 104 512 жители от 5 общини: Казанлък, Мъглиж, Павел Баня, Гурково и Николаево.

„МБАЛ Д-р Хр. Стамболски” ЕООД има добре развита номенклатура от оказвани болнични услуги, което я позиционира като многопрофилно болнично заведение от районен тип. Дружеството се разделя на следните основни функционални блока: Консултативно-диагностичен блок, Стационарен блок, Административен блок и Аптека.

През 2011 година ръководството на „МБАЛ Д-р Хр. Стамболски” ЕООД е работело по няколко направления с цел недопускане на финансовото дестабилизиране на дружеството.

През отчетната 2011 година дружеството продължава да анализира тенденциите и икономическите процеси, протичащи във и извън него с цел разработване на ясна стратегия за стабилизиране.

Общият брой легла в „МБАЛ Д-р Хр. Стамболски” ЕООД към 31.12.2011 г. е 290 броя.

Средният брой на преминали болни за 2011 г. е 11 596 човека, като броят на преминали болни за последните четири години варира от 11 500 до 13 500 човека и е относително постоянен.

Използваемостта на леглата в лечебното заведение варира от 70 до 80%.

Тенденцията на задължения към доставчици е следната:

2008 г. - 3 257 хил. лв.

2009 г. - 2 614 хил. лв.

2010 г. - 2 505 хил. лв.

2011 г. - 1 904 хил. лв.


През отчетната година всичките свободни парични средства са насочвани приоритетно към покриване на текущите разходи и погасяване на старите задължения, поради заплахи от блокиране на банковите сметки на дружеството и големи натрупани дългове към неговите контрагенти.

През отчетната 2011 г. дружеството придобива дълготрайни активи със собствени средства в размер на 33 хил. лв. и получава дарения в размер на 73 хил. лв.

Текущите задължения на лечебното заведение са посочени както следва:


№

ЗАДЪЛЖЕНИЯ КЪМ:

2010 г.

/хил. лв./

2011 г.

/хил. лв./

1.

„Софарма Трейдинг” АД

638

502

2.

„Хигия” ЕАД

566

503

3.

„Чардаклиев” ЕООД

105

61

4.

„Либра” ЕАД

255

180

5.

„Медекс” ООД

87

67

6.

Други доставчици

854

591

7.

Задължения към персонала

423

361

8.

Задължения към осигурителни предприятия

105

106

9.

Данък за общините

23

13

10.

Данък по ЗДОФЛ

21

24

11.

Задължения към други кредитори

34

91


ОБЩО:

3 178

2 499


Най-важните резултати от дейността на управленския екип на дружеството през отчетната 2011 година:

Финансовото състояние на дружеството към 31.12.2011 год.

  1. ФИНАНСОВ РЕЗУЛТАТ 2008 Г. – 726 ХИЛ.ЛВ. ЗАГУБА

ФИНАНСОВ РЕЗУЛТАТ 2009 Г. – 1 291 ХИЛ.ЛВ. ПЕЧАЛБА

ФИНАНСОВ РЕЗУЛТАТ 2010 Г. – 624 ХИЛ.ЛВ. ПЕЧАЛБА

ФИНАНСОВ РЕЗУЛТАТ 2011Г. – 219 ХИЛ.ЛВ. ПЕЧАЛБА


  1. С 24% ИЛИ С 601 ХИЛ. ЛВ. СА НАМАЛЕНИ ЗАДЪЛЖЕНИЯТА КЪМ ДОСТАВЧИЦИ В СРАВНЕНИЕ С ПРЕДХОДНАТА ГОДИНА


ЗАДЪЛЖЕНИЯ КЪМ ДОСТАВЧИЦИ 2009 Г. – 2 614 ХИЛ.ЛВ.

ЗАДЪЛЖЕНИЯ КЪМ ДОСТАВЧИЦИ 2010 Г. – 2 505 ХИЛ.ЛВ.

ЗАДЪЛЖЕНИЯ КЪМ ДОСТАВЧИЦИ 2011 Г. – 1 904 ХИЛ.ЛВ.


  1. С 2% ИЛИ СЪС 177 ХИЛ. ЛВ. СА УВЕЛИЧЕНИ ОБЩО ПРИХОДИ СПРЯМО ПРЕДХОДНАТА ГОДИНА.


ПРИХОДИ 2009 Г. – 9 243 ХИЛ.ЛВ.

ПРИХОДИ 2010 Г. – 8 190 ХИЛ.ЛВ.

ПРИХОДИ 2011 Г. – 8 367 ХИЛ.ЛВ.


  1. СЪС 178 ХИЛ. ЛВ. СА НАМАЛЕНИ РАЗХОДИТЕ ЗА ЗАПЛАТИ В СРАВНЕНИЕ С ПРЕДХОДНАТА ГОДИНА.



  1. ПРИДОБИТА АПАРАТУРА ЗА 2011 ГОДИНА – 105 ХИЛ. ЛВ.


За периода 2009 г. – 2010 г. през болницата са преминали 13 660 до 12 404 пациенти и са пролежани от 91 114 до 79 874 леглодни. Брой преминали болни през 2011 г. – 11 596 пациента с 62 316 пролежани леглодни.

Средният престой на пациент – 6,69 дни за 2009 г. и 5,37 дни за 2011 г.

Структура на персонала в „МБАЛ Д-р Хр.Стамболски” ЕООД през отчетната 2011 г.:

Лекари – 79,5 човека

Медицински сестри – 192 човека

Санитари – 100 човека

Висш немедицински персонал – 9,5 човека

Друг – 35 човека

Средната месечна работна заплата за дружеството е в размер на 616 лв. за отчетната година.

Източници на финансиране на „МБАЛ Д-р Хр.Стамболски” ЕООД през 2011 г.:

Приходи от НЗОК – 6 676 хил. лв. – 80 %

Приходи от МЗ – 1 188 хил. лв. – 14 %

Приходи от потребителски такси – 93 хил. лв. – 1 %

Приходи от клинични проучвания – 27 хил. лв. – 0,3 %

Други приходи – 383 хил. лв. – 4,7 %

Общо приходи – 8 367 хил. лв.



2008 г.

2009 г.

2010 г.

2011 г.

Общо приходи хил. лв.

7 215

9 243

8 190

8 367

Общо разходи хил. лв.

7 953

7 961

7 550

8 148

Общо преминали болни

12 575

13 663

12 404

11 596


Дружеството приключва 2011 година с 221 хил. лв. счетоводна печалба и 135 хил. лв. данъчна печалба.

Във връзка с горепосоченото кметът на общината предлага Общински съвет - Казанлък да разгледа предложения отчет за дейността на дружеството и да го приеме.


Общински съвет - Казанлък, на основание чл. Общински съвет - Казанлък, на основание с чл.21, ал.2 от ЗМСМА и чл.137, ал.1, т.3 и т.5 от Търговския закон и чл.21, ал.1, т.3 и т.7 от Наредба №19 за общинските търговски дружества, общинските предприятия и за реда за упражняване на правата на собственост върху общинската част на капитала на търговските дружества,


Р Е Ш И:


1. Приема годишния баланс и отчет за 2011 год. на „МБАЛ Д-р Хр.Стамболски” ЕООД.
2. Освобождава от отговорност за 2011 год. управителя на дружеството Д-р Кети Маналова – Владкова.

3. До 31 декември на текущата година управителя на дружеството да внесе писмен отчет пред Общински съвет – Казанлък и Кмета на Общината за изпълнение на одобрения годишен бизнес план.

4. С неразпределената печалба от минали години в размер на 1 993 698,32 лв., формирана от 2009 до 2011 година включително, да се покрие част от непокритата загуба от минали години в размер на 3 543 273,09 лева.



Настоящият акт да се изпрати на областния управител на област Стара Загора, кмета на община Казанлък и обществения посредник в седемдневен срок от приемането му.

Препис от решението да сe изпрати на Районна прокуратура - Казанлък за Преглед по реда на общия надзор за законност.

Настоящият акт може да се върне за ново обсъждане на Общинския съвет по чл. 45, ал. 5, изр. 1 от ЗМСМА в седемдневен срок от получаването му.

Настоящият акт може да се обжалва в 14-дневен срок пред Административен съд – Стара Загора.


Адресат на акта: кметът на общината;


Участвали в гласуване 22 общински съветници, от които „За” 21.


Вярно с оригинала!

Герб на община Казанлък
Община Казанлък
официален уеб сайт

гр. Казанлък, 6100, бул. "Розова Долина" 6

0431/98201 - Технически сътрудник на кмета

0431/98201 - факс

mayor@kazanlak.bg

Община Казанлък в социалните медии
  • Център за административно обслужване на гражданитеРаботно време: делнични дни от 8:30ч. до 17:00ч.
  • КметстваРаботно време: делнични дни от 8:00ч. до 17:00ч.
  • Общинска администрацияРаботно време: делнични дни от 8:30ч. до 17:30ч. с почивка от 12:30ч. до 13:30ч.
Горещ телефон за сигнали
0 700 400 56

Контакти

  • ГРАО:0431/98346;
  • Местни приходи:0431/98373, 0431/98497;
  • Общо деловодство:0431/98248, delovodstvo@kazanlak.bg;
  • Деловодство "Технически услуги":0431/98256;
  • Общинско предприятие „КД и ПИС“:0431/63880;
  • Домашен социален патронаж:0431/63470;
  • Общински приют за бездомни кучета:0887311884;
  • Балканинвест - гаражи:0877431220;
  • Транспорт:0885347723;
Защита на личните данни
Дарителска сметкаТелефонен указател
Телефонен указател
Карта на сайта
Община Казанлък © 2025. Всички права запазени.