16 януари 2012 г.
607
Прием на граждани
Приемен ден на кмета на община Казанлък
- Приемният ден на кмета на общината се провежда след предварително записване, което може да се извърши по електронен път чрез сайта на Община Казанлък или на място в Център за информация и услуги на гражданите в сградата на общината, бул. "Розова долина" 6
- При записването гражданите съобщават въпроса, който желаят да поставят пред кмета, както и телефон за обратна връзка.
- При преценка от кмета на общината, че поставеният въпрос е от компетентността на зам.-кмет, гражданинът се насочва за среща със съответния заместник-кмет.
- Всички свободни работни места в общинска администрация се обявяват на сайта на общината www.kazanlak.bg, поради което записване във връзка с назначаване на работа не се препоръчва.
- Не се допуска повторно записване на граждани по въпроси, на които вече са получили отговори.
Заместник – кметове - вторник, 14:00 ч. до 16:00 ч. - Зала 1; (след предварително записване в Центъра за административно обслужване)
Главен архитект – вторник, 14:00 ч. до 16:00 ч. - Зала 1; (след предварително записване на Гише № 3)
При необходимост от експертно становище от служители от дирекция „Устройство на територията“- Център за административно обслужване на граждани:
- вторник от 10:30 до 12:30 ч.
- петък от 14:00 до 16:00 ч.